親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 3333


1321#
發表於 08-10-30 11:19 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-30 08:32 發表
mama55,

2個唔同級數...無得比較喎

萬事達 - 呢度度你唔洗驚悶,落到酒店樓下行下一條街就好多野食,好多野睇...就算夜晚返到酒店,心癢癢想落街行都好方便,店舖大約23:00才關門

國聯 - 比萬事達有規模,果邊靜d.... ...


fi-fi

真係唔該晒!你真係好好好好人

因為我會帶住囡囡,仲有個乜都唔理的 Daddy,所以要諗清楚先 book !
國联之前我見有媽咪話舊,所以有少少擔心,但如果你咁講,我都係揀番國联。

多口問多句,咁同神旺、凱撒比,佢地邊間會新淨d同好d!(因為我同囡囡都有濕疹,尤其是阿囡,只要汚 jo d,佢 d 皮膚就會發!)


男爵府

積分: 5746


1322#
發表於 08-10-30 11:58 |只看該作者
fi fi

如早上去圓山站兒童育樂中心,之後下午搭的士去bu bu車餐廳,是否就腳及近啲?


男爵府

積分: 9345


1323#
發表於 08-10-30 12:10 |只看該作者
Man04
你都是搭的士…..點都就腳的!!!

原文章由 Man04 於 08-10-30 11:58 發表
fi fi

如早上去圓山站兒童育樂中心,之後下午搭的士去bu bu車餐廳,是否就腳及近啲?


[ 本文章最後由 fi-fi 於 08-10-30 12:17 編輯 ]
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1324#
發表於 08-10-30 12:15 |只看該作者
mama55,

~好大壓力喎!!!你知喇酒店個地毯就最鬼污糟,而班細路就當正自已屋企咁,除大腳通房走,走完仲要上埋床….真係奧買吉!!!

或者你揀神旺喇,呢間你咪睇佢個名老老土土咁,其實very ok,地點就仲正….同捷運站零距離(我誇張左d…)

而凱撒地理上方便,尤其是出入機場,一程過搞掂但果頭入夜後會靜d…會無啖好食囉

原文章由 mama55 於 08-10-30 11:19 發表


fi-fi

真係唔該晒!你真係好好好好人


因為我會帶住囡囡,仲有個乜都唔理的 Daddy,所以要諗清楚先 book !
國联之前我見有媽咪話舊,所以有少少擔心,但如果你咁講,我都係揀番國联。

多口問多句,咁同神旺、凱撒比,佢 ...

http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 12743


1325#
發表於 08-10-30 12:26 |只看該作者
fi-fi

麻煩你幫我睇下以下既行程安排,俾d意見同幫我執下丫,勞煩哂

團友:我/老公/6299/2個女 (4歲&2.5歲)
日期:12月20 2:00到/24 20:00機走
住:萬事達

國父紀念館->忠孝敦化一帶吃->誠品->晚飯:談話家常
動物園->晚飯:101欣葉
淡水->美麗華/家樂褔->士林夜市->晚飯:牛角+hello kitty
九份/金瓜石->晚飯:青葉
中正紀念堂->永康街一帶吃->台灣故事館/台北車站一帶

大潤發就睇下邊晚無咁攰就去

另外仲有幾個問題
1. 到步同走已經book 左車la, 咁九份個日好唔好book 呢?定坐公車呢?
2. 以上d餐廳係未全部都要訂位呢?仲有無其他推介?
3. 係未加插多個活動俾小朋友好d呢?


男爵府

積分: 9345


1326#
發表於 08-10-30 12:55 |只看該作者
jenniferkwok
day 1 國父紀念館->忠孝敦化一帶吃->誠品->晚飯:談話家常
day 2 動物園->晚飯:101欣葉
day 3 淡水->美麗華/家樂褔->士林夜市->晚飯:牛角+hello kitty
day 4 九份/金瓜石->晚飯:青葉
day 5 中正紀念堂->永康街一帶吃->台灣故事館/台北車站一帶

大潤發就睇下邊晚無咁攰就去
或者day 3個朝早去喇,跟住就返酒店放底戰利品...再出發淡水

另外仲有幾個問題
1. 到步同走已經book 左車la, 咁九份個日好唔好book 呢?定坐公車呢?
如果唔介意錢的話,咁當然book車喇....nt500/小時,我估約4-5小時ok

2. 以上d餐廳係未全部都要訂位呢?仲有無其他推介?
到步後就打電話訂哂枱先囉....訂咗枱當然好d喇,到時去又得唔去又得

3. 係未加插多個活動俾小朋友好d呢?
無所謂喇,去到淡水咪比佢地玩下投幣玩意,去到動物園又買d吹bubble比佢地玩下,even誠品帶佢地去兒童部度比佢地睇下....咁就happy嫁喇
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1152


1327#
發表於 08-10-30 13:22 |只看該作者

請各位高手解答。

我想農曆新年去玩幾日,你地話全程自已book機票,自已book酒店平d,或是join旅行社自由行套票平d呢?


大宅

積分: 1152


1328#
發表於 08-10-30 13:36 |只看該作者

高手你們好!我又有問題



[ 本文章最後由 chrischris 於 08-11-2 09:31 編輯 ]


大宅

積分: 3423


1329#
發表於 08-10-30 13:53 |只看該作者
fi-fi,
唔該晒, 你真好人!!
想買兒童圖書/教材, 那裹較多較平?
原文章由 fi-fi 於 08-10-30 08:46 發表
fion88

ok,好豐富...又唔太趕

Day2 (22/12):
平溪,十份寮(主要想放天燈, 坐火車, 睇瀑布)>>饒河夜市
呢個行程半日o.k嗎? 上午在台北車站附近走走or去邊好呢??
朝早十點幾起程搭火車去平溪....玩到2-3點返台北市, ...


男爵府

積分: 5746


1330#
發表於 08-10-30 13:57 |只看該作者
fi fi

請問在九份買蒟篛?是什麽食物?


子爵府

積分: 12743


1331#
發表於 08-10-30 14:25 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-30 12:55 發表
jenniferkwok
day 1 國父紀念館->忠孝敦化一帶吃->誠品->晚飯:談話家常
day 2 動物園->晚飯:101欣葉
day 3 淡水->美麗華/家樂褔->士林夜市->晚飯:牛角+hello kitty
day 4 九份/金瓜石->晚飯:青葉
day 5 中正紀念堂->永康 ...


Fi-Fi

真係唔該哂

E 又係wor, 可以一早去又得wor, 咁又多毎flexibility, 我真係無諗過tim

車方面,錢又無話介唔介意,不過如果交通太
論盡book la, 因為又老又嫩,我都問左價la, 都覆左nt500/小時,佢都係話約4-6小時la,
….
一於book la


晚餐方面你仲無咩提意呀 我諗住叫間租車公司幫我book la, book 左先學你講去又得唔去又得

咁我想問我個行程ok 因為我地第一次去台灣,都唔知d坐標d路順唔順,我亂咁編咋!係未仲可以有改善呢


子爵府

積分: 11547


1332#
發表於 08-10-30 14:54 |只看該作者
FI-FI,

請CHECK PM!

原文章由 jenniferkwok 於 08-10-30 14:25 發表


Fi-Fi

真係唔該哂

E 又係wor, 可以一早去又得wor, 咁又多毎flexibility, 我真係無諗過tim

車方面,錢又無話介唔介意,不過如果交通太
”論盡” 就book la, 因為又老又嫩,我都問左價la, 都覆左nt500/小時, ...


侯爵府

積分: 23569

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1333#
發表於 08-10-30 15:28 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-30 08:38 發表
梓軒媽咪,

你講車程(捷運)....超快

新北投 -> 北投 : 3分鐘
北投 -> 淡水 : 14分鐘

** 不包括等車轉車的時間

北投果邊全是溫泉酒店,價錢較貴...我覺得住一晚已經非常足夠了...我覺得有點兒悶,另...要搭一輪車先出 ...

唔該曬,因為我會有bb同行唔想轉咁多酒店.聽你咁講都放心d,起馬唔使煩搭車會好耐.
人就是如此!喜歡隨著環境轉變.是對是錯,當下覺得好玩就不顧後果!做了媽媽時常會大罵孩子的好奇.好勝心.但做媽媽的會否反醒自己也不是如此!


男爵府

積分: 9345


1334#
發表於 08-10-30 16:33 |只看該作者
chrischris,

我自已就2樣都試過,要格一格價先知邊樣會平d....但以家應該未有新春果package價錢,我估11月會出到價錢

溫馨提示:可能package同散買差不多價錢,但自行訂房,可能用同樣價錢,但住到高一級的房間!!!

原文章由 chrischris 於 08-10-30 13:22 發表
我想農曆新年去玩幾日,你地話全程自已book機票,自已book酒店平d,或是join旅行社自由行套票平d呢?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1335#
發表於 08-10-30 16:44 |只看該作者
fion88,

幼福童書網喇,好多童書....仲好平添!!!
你揀好書後send e-mail比佢地,跟住你話埋比佢知你幾時在台北,住那一間酒店(一定要房號,可到步後通知佢),佢就可以安排送去酒店比你,咁你亦可放低錢係front desk幫你交收!!!
http://www.168books.com.tw/index.jsp

如果萬一就唔到時間,咁你唯有去博客來/金石堂/小天下訂書,但記得格價喎,每間只訂最平果d書....
http://www.books.com.tw/
http://www.kingstone.com.tw/
http://www.gkids.com.tw/

原文章由 fion88 於 08-10-30 13:53 發表
fi-fi,
唔該晒, 你真好人!!
想買兒童圖書/教材, 那裹較多較平?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1336#
發表於 08-10-30 16:53 |只看該作者
Man04,

九份黃媽媽天然蒟蒻,好味道....淡水都有得買,但....幾重嫁

http://ego.winshow.com.tw/Report/jofen/north-01-01i.htm
http://slanxx.24hc.com.tw/product.php?cert=small&erps=46&cps=293

原文章由 Man04 於 08-10-30 13:57 發表
fi fi

請問在九份買蒟篛?是什麽食物?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1337#
發表於 08-10-30 16:55 |只看該作者
jenniferkwok

你個行程一d都睇唔出黎亂編嫁喎....放心,係順路的!!!

原文章由 jenniferkwok 於 08-10-30 14:25 發表


咁我想問我個行程ok 因為我地第一次去台灣,都唔知d坐標d路順唔順,我亂咁編咋!係未仲可以有改善呢
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1338#
發表於 08-10-30 17:02 |只看該作者
梓軒媽咪

以我愚見,其實你應該住市內酒店....因為北投出市區要成半粒鐘有多嫁,日日咁出出入入咁幾係嫁~~

原文章由 梓軒媽咪 於 08-10-30 15:28 發表

唔該曬,因為我會有bb同行唔想轉咁多酒店.聽你咁講都放心d,起馬唔使煩搭車會好耐.
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


子爵府

積分: 12743


1339#
發表於 08-10-30 17:14 |只看該作者
原文章由 fi-fi 於 08-10-30 16:55 發表
jenniferkwok

你個行程一d都睇唔出黎亂編嫁喎....放心,係順路的!!!


咁都有做過dd功課既,但因為我係一個路痴麻,我係左抄d右抄d咁lor

有你咁講我就放心la

勞煩哂


禁止發言

積分: 441


1340#
發表於 08-10-30 17:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo