跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1321#
發表於 08-10-28 23:33 |只看該作者
下 ... 未同我 mami 一樣 , 我 mami 係 1935 呀 !!

ha ha ha .... 唔見你講 , 都唔知你有太婆 tim ... 佢一個
人住 ok 嗎 ?? 真係最緊要身體健康呀 !!



原文章由 winwin815 於 08-10-28 23:31 發表
我問文爸, 佢都話唔想, 不過其實我step brother唔算係好smart個d, 所以佢媽先比佢遲一年讀掛, 你知啦, 男仔咩都遲少少嘛

太婆係我婆婆呀, 好似都係193x啦, exactly就唔知, 佢依家一個人住, 所以我妹話上去佢家同兩 ...


大宅

積分: 4865


1322#
發表於 08-10-28 23:34 |只看該作者
培正都係我想要入既其中一間, 但佢只收大仔,所以我又打消左啦。
原文章由 winwin815 於 08-10-28 23:24 發表
希望啦, 不過禮賢都好似係group interview, 但係到佢in個時, 文文又大多幾個月路, 到時又唔知變成點啦

今日同我step mother講開, 原來我step brother入到培正, 係因為佢even 10月出世, 都遲一年入學, 佢話好多學校 ...


大宅

積分: 3433


1323#
發表於 08-10-28 23:35 |只看該作者
培正係中文學校,同埋勁多功課,又迫得好勁,所以佢地學校prefer大d的小朋友都arm,因為唔水追功課禁辛苦

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:30 發表
不過培正好多功課架 , 仲有成日都 test !!

佢係唔係中文中學 ?? 好似唔係英文架 ?? 我唔多 sure
呀 ??


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1324#
發表於 08-10-28 23:35 |只看該作者
你有幾多個 step ?? 個日曦豬 birthday 個 2 個係唔
係 step 呀 ??

都叫 smart 呀 .... 幫得下手架

原文章由 winwin815 於 08-10-28 23:33 發表
呢間我都無study呀, 因為我又唔想太傳統既讀書學校, 不過同朋友傾開, 個日去我婆屋企(何文田)經過, 咪上網search下囉...其實我記錯左, 以為我step brother係讀民生, 原來係step sister先係

培正係未分英中同中中時, ...


大宅

積分: 4865


1325#
發表於 08-10-28 23:36 |只看該作者
民生都我杯茶,不過佢中學就仲未係直資,好似話攪緊,到謙謙大個都應該係私校啦。


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1326#
發表於 08-10-28 23:37 |只看該作者
朗 ma,

番工習慣麻 ?? 有空收 email 啦 !!




原文章由 basicjanny 於 08-10-28 23:31 發表
鬼仔媽,
係囉, 真係好開心!


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1327#
發表於 08-10-28 23:37 |只看該作者
我婆婆同我麻麻差不多年紀, 我自少好少去我婆婆呢邊架, 以前係每年既年初二, 呢幾年都無添, 係上年同我媽聯絡返, 先有見下咋

早幾年見佢, 就唔知邊到唔妥, 隻腳腫到嚇死人囉, 所以無見幾年, 我以為佢唔係到添啦, 點知又無事啦喎, 佢一個人住, 悶d喎, 其實我都唔知, 我印象中, 我d阿姨on & off都搬返去住下(我每個阿姨都離過婚, 有d唔止一次), 總之有咩唔妥就搬返去, 以前仲有我妹同埋另一個我婆湊大既表妹, 依家都搬走晒, 我都唔明點解, 其實有地方架, 我妹同我媽根本唔使出黎租屋住

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:33 發表
下 ... 未同我 mami 一樣 , 我 mami 係 1935 呀 !!

ha ha ha .... 唔見你講 , 都唔知你有太婆 tim ... 佢一個
人住 ok 嗎 ?? 真係最緊要身體健康呀 !!



...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3433


1328#
發表於 08-10-28 23:38 |只看該作者
cash媽

係呀!佢又肚餓又眼瞓,重上上下堂要ms lam抱住瞓一陣

今日係阿婆都有來接佢放學啊!佢好like阿婆呢

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:32 發表
熹 ma,

休息多 d 啦 .... 唔番就唔番啦 , 我好怕佢地病病仲要番
好攰甘 lor !!

今日熹熹見 cash 放學走先 , 佢 cry 左一陣 .... 怕自己
無得走呀 !! 同埋 11:45 放學係好多 chairs 係出面
排排坐等叫名架 .... ...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1329#
發表於 08-10-28 23:39 |只看該作者
個同樹個時好慘 .... 仔 test 佢又 test , 金句都要背
埋架 !!

睇見佢真係好慘 .... final 追唔上 , 轉番出黎無甘辛苦
個 d 讀咋

原文章由 S.Africa 於 08-10-28 23:35 發表
培正係中文學校,同埋勁多功課,又迫得好勁,所以佢地學校prefer大d的小朋友都arm,因為唔水追功課禁辛苦


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1330#
發表於 08-10-28 23:40 |只看該作者
我有兩個step, 一個中一, 一個小五, 因為細個個細佬遲左一年入學, 佢地好似文文同小穎咁, 都係相差13個月架 (其實我成個families, 有3 pairs 姊弟係相差13個月), 妹妹就好乖, 文爸好鐘意佢架, 細佬就曳d, 又比媽媽寵壞, 成日蝦家姐, 佢地讀書都應該ok, 中上, 但係又未至於好smart囉, 我幫我妹搞入沙田崇真, 都入唔到

講開個日, 我辛苦到死呀, 佢地兩個, 睇就大大件, 點知連小穎文文都抱唔起, 又幫唔到我車, 細佬仲將架bb車當單車咁武, 笑死人

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:35 發表
你有幾多個 step ?? 個日曦豬 birthday 個 2 個係唔
係 step 呀 ??

都叫 smart 呀 .... 幫得下手架
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1331#
發表於 08-10-28 23:40 |只看該作者
11月先返呀

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:37 發表
朗 ma,

番工習慣麻 ?? 有空收 email 啦 !!

歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1332#
發表於 08-10-28 23:41 |只看該作者
熹 ma,

熹熹幾點起身 ?? why 會 sleepy 既 ??

cash 放學都好攰 .... 12:45 sleep 左 , 不過 3:00 起左
身啦 .... 唔肯再 sleep

我而家迫佢要 nap 2 個以上 , night time sleep 10 個鐘 !
tv 話要 2 years old 要 sleep 12 - 14 個鐘架
佢地 唔係個 brain 會發展得無甘好
wor mouth: mouth: mouth:



原文章由 S.Africa 於 08-10-28 23:38 發表
cash媽

係呀!佢又肚餓又眼瞓,重上上下堂要ms lam抱住瞓一陣

今日係阿婆都有來接佢放學啊!佢好like阿婆呢


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1333#
發表於 08-10-28 23:41 |只看該作者
我又唔覺得我step brother咁辛苦喎, 個衰仔係個d吹九萬次都唔肯坐定定做功課個d黎架

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:39 發表
個同樹個時好慘 .... 仔 test 佢又 test , 金句都要背
埋架 !!

睇見佢真係好慘 .... final 追唔上 , 轉番出黎無甘辛苦
個 d 讀咋

[ 本文章最後由 winwin815 於 08-10-28 23:44 編輯 ]
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1334#
發表於 08-10-28 23:43 |只看該作者
文文sat返學無得午睡, 我都試過湊佢返到屋企, 一支奶飲完, 打側個身就訓左

返學好攰架, 因為一堂一堂接住有好多野做, 小朋友上堂仲要唔多坐定定, 齋去大肌肉室玩, 都攰死...

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:41 發表
熹 ma,

熹熹幾點起身 ?? why 會 sleepy 既 ??

cash 放學都好攰 .... 12:45 sleep 左 , 不過 3:00 起左
身啦 .... 唔肯再 sleep

我而家迫佢要 nap 2 個以上 , night time sleep 10 個鐘 !
tv 話要 ...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 4865


1335#
發表於 08-10-28 23:44 |只看該作者
應該係一日內累積既睡眠時數。
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:41 發表
熹 ma,

熹熹幾點起身 ?? why 會 sleepy 既 ??

cash 放學都好攰 .... 12:45 sleep 左 , 不過 3:00 起左
身啦 .... 唔肯再 sleep

我而家迫佢要 nap 2 個以上 , night time sleep 10 個鐘 !
tv 話要 ...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1336#
發表於 08-10-28 23:44 |只看該作者
畢竟都係小朋友 .... 抱 2 yrs old 既 bb , 真係唔掂架 !!

我姪仔係得自己一個 , 根本點抱都唔識呀 .... 好似捉蛇
甘扶住 cash 咋 !!

佢地都係跟頭跟尾 , 唔好要求太高啦 !!



原文章由 winwin815 於 08-10-28 23:40 發表
我有兩個step, 一個中一, 一個小五, 因為細個個細佬遲左一年入學, 佢地好似文文同小穎咁, 都係相差13個月架 (其實我成個families, 有3 pairs 姊弟係相差13個月), 妹妹就好乖, 文爸好鐘意佢架, 細佬就曳d, 又比媽媽寵 ...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1337#
發表於 08-10-28 23:45 |只看該作者
謙 ma,

我知 .... 好彩 weekday 既 cash 都叫 arm
arm 有 12 個鐘咋 !!



原文章由 hksandy_ma 於 08-10-28 23:44 發表
應該係一日內累積既睡眠時數。


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1338#
發表於 08-10-28 23:45 |只看該作者
咁我妹又好鐘意同文文玩既, 文文又好跟佢, 所以有時我地去玩, 都想預埋妹妹, 不過佢地呢d age, 好多野學, 好忙

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:44 發表
畢竟都係小朋友 .... 抱 2 yrs old 既 bb , 真係唔掂架 !!

我姪仔係得自己一個 , 根本點抱都唔識呀 .... 好似捉蛇
甘扶住 cash 咋 !!

佢地都係跟頭跟尾 , 唔好要求太高啦 !!



...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1339#
發表於 08-10-28 23:46 |只看該作者
我後來有諗過橫掂都報左幾間, 不如報埋民生, 都有個大校舍嘛, 點知已過deadline
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1340#
發表於 08-10-28 23:48 |只看該作者
我唔報啦 , 報甘多好煩 .... 如果到時收埋仲煩 , 唔知
點揀呀 ??




原文章由 winwin815 於 08-10-28 23:46 發表
我後來有諗過橫掂都報左幾間, 不如報埋民生, 都有個大校舍嘛, 點知已過deadline

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo