懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 1256


1321#
發表於 08-12-4 18:00 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 809


1322#
發表於 08-12-4 18:11 |只看該作者
原文章由 joey0419 於 08-12-4 17:25 發表



please pm to me, thank you.




send 了比你及小米媽 la


禁止訪問

積分: 1256


1323#
發表於 08-12-4 18:15 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


別墅

積分: 809


1324#
發表於 08-12-4 18:15 |只看該作者
原文章由 jomiwan 於 08-12-4 17:00 發表
我昨天去產檢, e生話見到bb的頭, 腳...仲見到心跳tim (其實我見唔到閃閃下的心跳), 不過兩個星期已經見到好多野la~ 上兩個星期都只係得個黑色細波波~
好開心呀! 希望bb快高長大~ 但我一有左都未病好過, 都唔知咩事! ...




我個醫生都有指比我睇.. 話呢個係頭,呢個係身.. 不過,我睇到既係唔似頭既頭,唔似身既身 law。無手無腳,無眼,ear,month,nose.. hahha


大宅

積分: 4664


1325#
發表於 08-12-4 18:50 |只看該作者
HELLO~各位好呀~
我前幾日知道bingo左,預產期都係7月呀~


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1326#
發表於 08-12-4 19:21 |只看該作者
其實現在我一見到d肥野(包括人和食物)都會好想嘔架 同埋每次食野之前都唔知自己要食咩架...係到左真係要食果一下先會知道要食咩架~~ 所以現在番工連飯都無帶喇, 因為帶完第二日根本就唔想食....

jcat...記得唔好再痌得咁大力喇


大宅

積分: 3061

畀面勳章


1327#
發表於 08-12-4 19:22 |只看該作者
原文章由 joey122 於 08-12-4 18:50 發表
HELLO~各位好呀~
我前幾日知道bingo左,預產期都係7月呀~


歡迎呀....我都係岩岩先黎報道架咋....大家一齊傾下呀


複式洋房

積分: 320


1328#
發表於 08-12-4 21:47 |只看該作者
我星期三去見醫生,照既時候睇到個胎囊大左好多,我仲心諗,咩黎架,哈哈,跟住就見到右下角有野閃閃下,醫生就話我知係心跳啦,我又心諗,你做咩縮埋一角啊?有好多位喎,嘻嘻

醫生話見到心跳就可以放心小小,兩星期後再去見佢
呢兩星期好難過喎
我點知個心跳仲有無繼續呢?


男爵府

積分: 9332


1329#
發表於 08-12-4 22:01 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-4 10:45 發表
多數第一日係從 last period 的第一日起計.. 會唔會你用了 bingo 的日子計.. 所以有少少 difference。


我last period係9月21日, 但係我一向都唔準架, 我量體溫知道10月19日排卵, 同埋bingo都係呢一日呀! 所以我都唔知7月10日預產期係咪啱?

[ 本文章最後由 Bean0602 於 08-12-4 22:54 編輯 ]


男爵府

積分: 9332


1330#
發表於 08-12-4 22:14 |只看該作者
見到你地個個都見到呀b同心跳, 攪到我都好想快d見到呀, 我要等到下星期二先再去見醫生呀!!!!!!

呢幾日又係勁想嘔, 但又嘔唔出喎, 跟住開始覺得暈添, 瞓係度都暈個隻呀, 好辛苦呀...... 但係都值得既!!!


洋房

積分: 177


1331#
發表於 08-12-4 22:38 |只看該作者
我都有便秘既問題, 係因為食左隻維他命(我食緊果隻叫Materna)既關係,所以你地睇下食緊果隻維他命,跟住問番醫生可唔可以轉其他.

我而家都係2-3日去一次咋...


大宅

積分: 1288


1332#
發表於 08-12-4 23:33 |只看該作者
我去左gennie's 買海嘯價貨,
bra 百幾蚊,
底底 100三件,
我覺得質地都好好wor~
長褲二百幾左右, 買左3條,
唸住頂到就頂, 唔買太多野lur~

原文章由 jomiwan 於 08-12-4 17:13 發表
你地去邊度買孕婦衫?? 我o的衫(八成)都唔啱著, 又唔想洗咁多錢買新衫, 邊度有o的平靚正o架? (有款個O的)

昨天去OIO買了兩個BRA加底底, 都成千蚊LAR! 未生只係買衫同看E生就用好多錢LA... ...


大宅

積分: 1288


1333#
發表於 08-12-4 23:38 |只看該作者
你就好啦, 我好似食緊減肥餐咁呀!
食乜都頂住頂住, 好想嘔, 結果乜都食唔落~
今日早餐一份薄77多士, 中午一份薄77多士, 晚飯食左1/3盒飯~

原文章由 marie2008 於 08-12-4 17:38 發表
琴晚我係kf x食咗個餐: 半隻燒春雞,蘑菇飯,1杯熱飲(其實2杯, 因為太甜,沖多咗1杯) 再加1件上脾... 我老公呆咗咁係到笑:老婆我未見過你食咁多野... ... 以前你食1件雞就話飽,依家 he he he...

沖完涼,九點幾,癲ga 有 ...


大宅

積分: 1288


1334#
發表於 08-12-4 23:41 |只看該作者
我唔知點解, 個心成日都好驚好擔心呀, 我好驚唔知阿b係入面點,唔知佢有無事, 成日驚佢唔健康呀~
你地有無咁既情況呀? 我會唔會係anxiety架?!


複式洋房

積分: 272


1335#
發表於 08-12-5 00:18 |只看該作者
冇上黎幾日, 又多左好多7月預產期mama

我都有d擔心自己有抑鬱, 部份因為小b, 另外係自己有好多野唔開心, 而家晚晚都自己坐o係廳度搞到我亞媽好擔心, 日日打俾我.........



原文章由 chu_muimui 於 08-12-4 23:41 發表
我唔知點解, 個心成日都好驚好擔心呀, 我好驚唔知阿b係入面點,唔知佢有無事, 成日驚佢唔健康呀~
你地有無咁既情況呀? 我會唔會係anxiety架?!


大宅

積分: 1722


1336#
發表於 08-12-5 00:28 |只看該作者
where is gennie's ? tks!


禁止訪問

積分: 179


1337#
發表於 08-12-5 00:42 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 179


1338#
發表於 08-12-5 00:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1025


1339#
發表於 08-12-5 01:09 |只看該作者
HoHoHo2008:不如你每日吃一個奇異果or火龍果都會去到便便的..


大宅

積分: 3344


1340#
發表於 08-12-5 08:13 |只看該作者
我昨天睇o左自己心臟科la. .醫生寫o左一封好詳細的信簡直係我的病歷報告. 由出細到到在, 於事立即去瑪麗婦產科比信. 今日知收唔收我la ,原來要去瑪麗生要丟贊育睇o左先, 重有ar 我o左醫生話如果我自己本身諗住去私家做產檢可以不用去健康院, 因為我好低能問佢又要去政府醫院(檢查得少如果正常), 又要去健康院(果到檢查係好簡單), 又要睇私家, 又睇心臟咪十個月不停睇醫生law. 個醫生都係到笑話如果我覺得醫院同私家都ok 可以唔去健康完. 至於自己心臟醫生唔想我走來走去比我個月後先睇, 佢話叫我行多d 但婦科叫我訓床(因為流啡) 我都係會信心臟醫生講, 如果心功能退化到時想生都生唔到, 最多行下休息下慢慢行..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo