媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 56756


1321#
發表於 04-9-28 06:45 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

你絕對唔係一個壞爸爸!
如果一日我老公同我講呢番說話,,佢一定係比鬼上身~
有人話,人一生要找到四個人1) 自己2) 深愛你的人3) 你最深愛的人4) 共你過一生的人             在你出世一刻,我一次過找到這四個人


伯爵府

積分: 16171


1322#
發表於 04-9-28 09:26 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]晧昇,

[size=large]生日快樂! 快高長大!!!!!!


大宅

積分: 1929


1323#
發表於 04-9-28 09:36 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]海琳, adonis & 卓芝
[size=medium]祝你地生日快樂! 身體健康! 聰明伶俐!

壞爸爸,

嗚.....睇完即喊.........
你真係壞.....係依到攪到咁多女人眼濕濕...

joey,

下?? 去到初畫室hang呀?? 我無事喎!!
有無人試過又係咁呀?? 如果係...我去減d特效呀!
你試下今日去多次睇下呀...如果再係咁...
話番比我知丫唔該!!

love-bb,

你老公咁鐘意bb...你快d生多個比佢玩下啦!!
我買你係第一個再懷孕既媽咪!! 哈哈哈哈~~
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 1929


1324#
發表於 04-9-28 09:39 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

我今日都收4點呀!! 哈哈~ 正!!

仲有...隻dvd我都收到喇琴日...
睇到喎! 無事呀...好清...
但第二隻無試過...等我今晚番去再試下先...

*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


珍珠宮

積分: 43279


1325#
發表於 04-9-28 09:44 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

壞爸爸,

一早番黎就睇到你段說話真係好感人呀!!!!!!
令到我這個鐵石心腸既人, 都有感覺及有些眼濕濕!!!!!

安妮媽媽,

真係羨慕你有個咁壞既老公.

更祝安妮永遠幸福快樂.


大宅

積分: 2025


1326#
發表於 04-9-28 09:46 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=x-large]Happy Birthday to 海琳~my little twins.[size=x-large]Karen 姨姨, nat nat daddy & nat nat 祝您"身體健康"!"快高長大"!開心笑,笑,笑!


禁止發言

積分: 4796


1327#
發表於 04-9-28 10:02 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1328#
發表於 04-9-28 10:11 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1929


1329#
發表於 04-9-28 10:20 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,

哈哈~ 你今日遊葵芳紅磡呀??
我琴晚都帶左雍亭去維園玩燈籠呀~
個燈籠係個d紙兔仔...唔洗一陣間...
隻兔仔已經萬箭穿心...............

今晚玩得開心d! 同景祐仔影多d靚相呀!
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


大宅

積分: 2655


1330#
發表於 04-9-28 10:23 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=medium]Adonis,卓之 & 海琳 ~~ 生日快樂 ﹗

[size=large]各位媽咪 & Baby ~~ 中秋節快樂﹗﹗

壞爸爸﹐
太感動啦﹗annie今晚要獎勵下佢先得喇

annie﹐
你個偉大工程鐘於完成﹐真係

joey,
今日hoilday mood 好重呀﹐我陪晒你係BK呀 :mrgreen: :mrgreen:

琴晚係黃埔有現代常娥奔月 + 輕氣球升空﹐
我抱住個仔企係街睇左半個鐘﹐
又話7點開始﹐點似成7點半先做﹐
又熱/個仔又重/又郁郁“供”/又多人 之下鐘於個氣球升喇﹐
阿仔好開心拍晒手﹐都無2分鐘就無引﹐要落地﹗
我對手就慘啦:cry:


大宅

積分: 2025


1331#
發表於 04-9-28 10:31 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

[size=large]卓芝,卓旻 "生日快樂!", 仲有差d漏左我地"中秋節"bb~子悅潻.(我記得架,子悅係中秋節出世嗎) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:


大宅

積分: 3239


1332#
發表於 04-9-28 10:34 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Hellobaby, nlns, ec822, joey, macy, love-bb,
謝你們的祝福

今天中秋節, 剛巧又是生日天, 祝所有媽媽爸爸&bb中秋節快樂!

ec822,
你點樣呀, 又唔舒服仲要整親o添, 小心點!

joey,
你真係好笑, 用 "思覺失調" 來形容, 我笑左出來呀!.

ANNIE,
原來壞爸爸段說話, 咁多人都好感動, 我以為正係我想喊o添! 你的網頁留言係咪開唔到架? 同埋 905生日會張生日蛋糕係 海琳生日會的蛋糕?


大宅

積分: 2025


1333#
發表於 04-9-28 10:37 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Annie
"鄧"你開心,有個咁好o既"壞老公"嘻嘻~~~
喂!!!!! 點解"海琳"個hp留唔到言?????

bbcutie
嘩!!!! 你買我第一個再懷孕??? ?-(
最開心肯定係我老公. 但我暫時睬佢都傻.嘻~~
係呀, nat nat 都有紙兔仔燈籠,不過隻兔仔......
條尾已經.......冇左. 可憐!!!!



禁止發言

積分: 9659


1334#
發表於 04-9-28 10:38 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 9659


1335#
發表於 04-9-28 10:43 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5015

好媽媽勳章


1336#
發表於 04-9-28 10:46 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

Good Morning Everybody,
"DouDou" vomit this morning. She has been got sick over one week, but she still not yet recover. This morning, after drinking her milk, she still couching, then vomit all the milk out. She got many phlegm and that make her vomit. Hope she will get well soon after she finish all her medicine on this Thu.

Today, same as you all, our company will close at 4:00pm today.

bbcutie,
I may also go to 維園 tonight. "DouDou" has damaged her 燈籠 as well. Her 燈籠 is not made by paper, but made by plastic and with light and music. She is so horrible.


大宅

積分: 2655


1337#
發表於 04-9-28 10:48 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey﹐

哈~~~甘都比你估到 正衰鬼﹗
annie 你今晚要識做呢


[size=large]子悅 ~~ 生日快樂
差D漏左添 :mrgreen:


大宅

積分: 3239


1338#
發表於 04-9-28 10:56 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

joey,
侍寢你都諗到, 咁壞爸爸咪變左皇上, 有好多後宮佳麗喎


民房

積分: 78


1339#
發表於 04-9-28 10:57 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

各位9月份既朋友仔:

你地第一個中秋有咩節目呀?我既第一個中秋節,媽咪已約了去Little Basil 食餐東南亞大餐。

你地估星期四去海洋公園多唔多人o拿!我既阿瑪同額娘想帶我出去見識下,我就有少少驚(^_^A;)

Anyway,祝各位開心BB佳節哈皮! :lol:


男爵府

積分: 5893


1340#
發表於 04-9-28 10:59 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女生日快樂~媽咪特區 (Part 4)

kiki... another one...
I have let my Singapore colleagues to see, she likes so much. So, I will join your crowd to goto the department store and look for it.

Personally, I like this one better.
Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo