跳至

首頁

尾頁
   2


大宅

積分: 1031


1321#
發表於 09-9-22 13:53 |只看該作者
原帖由 Piggyhui 於 09-9-22 13:04 發表
我呢2日都少行咁~~因為條腰好累好累, 夜晚又成日醒
之前我成日係公司食完就行返20分鐘的~


我呢2曰都瞓得唔好呀!隻手成日都彊硬唒,轉身時又覺得個人好重,透氣都唔係好暢順。不過就好彩冇乜水踵!


大宅

積分: 4922


1322#
發表於 09-9-22 13:56 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-22 01:24 PM 發表


係我同我老公啊...不過我好似set左普通人睇唔到..


哈哈。。咁好難Add你哦。。


大宅

積分: 4438


1323#
發表於 09-9-22 13:56 |只看該作者
近兩日有點頭重重 應該唔係病
好似懷孕初期噤
你地會唔會噤呢
http://lb1f.lilypie.com/m2xKp8.png


大宅

積分: 4922


1324#
發表於 09-9-22 13:57 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-22 01:37 PM 發表


咁勁, 好似好舒服咁. 你係咪瞓埋牆ga? 咁就唔怕 d 枕頭跌落床.

我只係用一個三角枕 jar, 轉身時, 會帶埋個枕一齊轉身.


哈啊。。我都系啊。。不過張新床黎咗之后都小咗用。。


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1325#
發表於 09-9-22 14:01 |只看該作者
咁要晾乾啲呀, 如果唔係有陣"up"味...
原帖由 LeungBBB 於 09-9-22 12:57 發表


咁又幾快喎..我sunday晾左條揹帶出街曬, 點知去tea時落左場雨, 又趕回家收, 激c我..


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1326#
發表於 09-9-22 14:03 |只看該作者
咦?! 咁你咪連放好多日假囉?!
原帖由 Piggyhui 於 09-9-22 13:01 發表
我都係10月頭去睇~~
2/10~~不過果日都要去東區, 去2個地方好趕~


大宅

積分: 2419


1327#
發表於 09-9-22 14:04 |只看該作者
我都好少水腫, 又係轉身果陣好重, 條腰&盤骨位, pat pat位會痛, 一晚要轉成5-6次身, 一轉身就痛了~~
真係唔晒訓, 個同事同我講, 佢家姐果陣又係咁~
原痛帖由 Fira 於 09-9-22 13:53 發表

我呢2曰都瞓得唔好呀!隻手成日都彊硬唒,轉身時又覺得個人好重,透氣都唔係好暢順。不過就好彩冇乜水踵!


大宅

積分: 2419


1328#
發表於 09-9-22 14:08 |只看該作者
yeah~~yeah~~~4日~~
我原來已經特登拿2/10去睇私家, 唸住有得連放幾日~~後來點知東區又係睇2/10....hahaha
原帖由 lai_tat 於 09-9-22 14:03 發表
咦?! 咁你咪連放好多日假囉?!


大宅

積分: 4922


1329#
發表於 09-9-22 14:08 |只看該作者
老公就生日。。我lum住買幾樣野俾佢。。
其中一樣系公事包。。但系唔知應該買邊個好睇。。大家可可唔可以俾D意見我啊~~

[ 本帖最後由 babie_s 於 09-9-22 14:11 編輯 ]


大宅

積分: 2419


1330#
發表於 09-9-22 14:10 |只看該作者
會唔會係天氣太悶?
我老公都覺得呢幾日天氣好悶, 要大啖呼吸~

原帖由 ksorange 於 09-9-22 13:56 發表
近兩日有點頭重重 應該唔係病
好似懷孕初期噤
你地會唔會噤呢


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1331#
發表於 09-9-22 14:46 |只看該作者
準備喺政府生嘅準媽媽...
請問你哋執走佬袋時...
BB嘅包被係厚抑或係薄架呢???


大宅

積分: 2419


1332#
發表於 09-9-22 14:53 |只看該作者
咁的天氣其實薄的夠了~~~
厚的會太熱
原帖由 lai_tat 於 09-9-22 14:46 發表
準備喺政府生嘅準媽媽...
請問你哋執走佬袋時...
BB嘅包被係厚抑或係薄架呢???


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1333#
發表於 09-9-22 14:58 |只看該作者
最衰係唔知生嗰陣嘅天氣係點啦...
我又想執定喎...
一係話比老公知啲包被擺喺邊, 到時出院先至叫佢攞嚟...
原帖由 Piggyhui 於 09-9-22 14:53 發表
咁的天氣其實薄的夠了~~~
厚的會太熱


大宅

積分: 1540


1334#
發表於 09-9-22 15:03 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 2009-9-22 14:46 發表
準備喺政府生嘅準媽媽...
請問你哋執走佬袋時...
BB嘅包被係厚抑或係薄架呢???


走佬袋只欠亞b野未執

我11月會帶厚, 因為唔會另外帶厚衫比佢換..
入面得底衫加羊毛衫之類.

同埋農曆氣節 23/10 係霜降, 7/11立冬, 應該唔會好熱..


大宅

積分: 1540


1335#
發表於 09-9-22 15:11 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 2009-9-22 14:58 發表
最衰係唔知生嗰陣嘅天氣係點啦...
我又想執定喎...
一係話比老公知啲包被擺喺邊, 到時出院先至叫佢攞嚟...


如果帶薄, 到時天氣轉, 你宜家擺多件spare bb厚衫係袋到時比bb著都唔麻煩..

同埋一出醫院都坐的回家..唔會攝親既..

[ 本帖最後由 LeungBBB 於 09-9-22 15:12 編輯 ]


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1336#
發表於 09-9-22 15:11 |只看該作者
勁!!! 你係唔係神婆嚟架?! 咁都有留意... (講笑...)

我無買羊毛衫比小B呀...
出院我都係諗住一件底衫加一件長和尚袍...
所以唔知帶咩包被好囉...
原帖由 LeungBBB 於 09-9-22 15:03 發表


走佬袋只欠亞b野未執

我11月會帶厚, 因為唔會另外帶厚衫比佢換..
入面得底衫加羊毛衫之類.

同埋農曆氣節 23/10 係霜降, 7/11立冬, 應該唔會好熱.. ...

[ 本帖最後由 lai_tat 於 09-9-22 15:13 編輯 ]


複式洋房

積分: 351


1337#
發表於 09-9-22 15:30 |只看該作者
30週今日睇醫生bb仲未調頭,原本揀順產,依家話可能要開刀,點算ar!!!我第一胎順產咖,開刀有咩要做....


大宅

積分: 1540


1338#
發表於 09-9-22 15:31 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 2009-9-22 15:11 發表
勁!!! 你係唔係神婆嚟架?! 咁都有留意... (講笑...)

我無買羊毛衫比小B呀...
出院我都係諗住一件底衫加一件長和尚袍...
所以唔知帶咩包被好囉...


係呀..我係神神地的神婆黎架, 對風水, 塔羅, 星座都好有興趣架..

你張gov list冇羊毛衫咩?? 我有woh, 話係醫院著架, 因為睇書話bb剛出世未識調節體溫, so要帶..

[ 本帖最後由 LeungBBB 於 09-9-22 15:36 編輯 ]


大宅

積分: 2419


1339#
發表於 09-9-22 15:33 |只看該作者
都得~~~
到時出院睇天氣叫你老公帶過來~


原帖由 lai_tat 於 09-9-22 14:58 發表
最衰係唔知生嗰陣嘅天氣係點啦...
我又想執定喎...
一係話比老公知啲包被擺喺邊, 到時出院先至叫佢攞嚟...


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1340#
發表於 09-9-22 15:43 |只看該作者
喂, 咁天蠍座女仔嘅性格好唔好架???
我想我個小B係天蠍座呀...
所以唔想佢早過10月24號出世...

個list有寫呀, 不過我上次去Apita想買嗰陣, 個sales居然同我講話唔駛喎, 佢做生意都話唔駛買, 咁我咪無買囉...
原帖由 LeungBBB 於 09-9-22 15:31 發表


係呀..我係神神地的神婆黎架, 對風水, 塔羅, 星座都好有興趣架..

你張gov list冇羊毛衫咩?? 我有woh, 話係醫院著架, 因為睇書話bb剛出世未識調節體溫, so要帶.. ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo