興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1321#
發表於 10-2-23 17:50 |只看該作者
原帖由 pinkyhsy 於 10-2-23 11:00 發表
不過我同一哥講, 如果經濟許可, 不如去領養, 咁我唔駛生, 又可以有多d小朋友係屋企..... 我而家都諗緊, 如果返到加拿大, 慧慧又大d, 我係個邊冇野做
咁不如妳返到去隔勒底果陣領養咗我果兩件吖 ..... 最多我唔收妳利是 and 倒貼多少比妳 ..... 咁妳就幫娜媽仔(Oooooooh NO, 應該係 PK 仔 )入藉、搵埋中學、大學 ...... 養到佢哋大學畢業之後 ..... 我就識 do gar lar
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1322#
發表於 10-2-23 17:51 |只看該作者
原帖由 pinkyhsy 於 10-2-23 11:09 發表
你唔恨
恨玩人哋果 d gi bor
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1323#
發表於 10-2-23 17:52 |只看該作者
原帖由 pinkyhsy 於 10-2-23 11:12 發表
早晨....又係時候打理下我個動物園囉
唔該妳播吓種 lar
路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 39903

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1324#
發表於 10-2-23 19:55 |只看該作者
they are at the same age
原帖由 hehalady 於 10-2-23 17:43 發表
力哥年紀大定係大孫大 d 呀


生活不單會有快樂  也一定會有痛苦
事情不單會有成功  也一定會有失敗
性格不單會有圓滿  也一定會有缺陷
戀愛不單會有甜蜜  也一定會有心酸
有時候  我們等的  並不是機會  而是釋懷
即使被祂原諒不一定足夠   有時你也得學習原諒自己



水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1325#
發表於 10-2-23 20:04 |只看該作者
原帖由 3littlepigs 於 10-2-23 19:55 發表
they are at the same age
路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1326#
發表於 10-2-24 03:09 |只看該作者
係真唔係呀
原帖由 JENNYSKY 於 10-2-20 09:09 發表
聽都未聽過~
原帖由 hehalady 於 10-2-20 09:01 發表
不如買【施務露】lar


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1327#
發表於 10-2-24 03:13 |只看該作者
除咗湯同涼茶,我唔想煲d要幾粒鐘嘅嘢
原帖由 hehalady 於 10-2-20 09:13 發表
妳不如煲八珍湯飲吓重好喇

八珍湯是傳統中醫流傳下來的藥方,最早出現記載於「正體類要」。八珍湯是由四君子湯和四物湯組合而成,即人參、白朮、茯苓、甘草、當歸、熟地黃、芍藥及川芎[1]。八珍湯能補氣益血,主 ...
原帖由 包包魔怪媽咪 於 10-2-20 01:47 發表
我未飲過,我都想試吓...............補吓 ,不過我唔飲酒嘅


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1328#
發表於 10-2-24 03:14 |只看該作者
要煲幾耐架先
原帖由 hehalady 於 10-2-20 09:16 發表
亨利適合飲八珍湯 becos 妳唔喜歡飲酒 .... 去藥材舖有 d 執好一份份 gar lar ..... 喜歡落肉煲湯又得 or 只落水咁煲補茶都得


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1329#
發表於 10-2-24 03:15 |只看該作者
都唔知仲有冇出
原帖由 hehalady 於 10-2-20 09:17 發表
施務露好飲過養命酒,不過就貴 d d & 難買 d lor!


珍珠宮

積分: 42615

醒目開學勳章 畀面勳章


1330#
發表於 10-2-24 03:17 |只看該作者
妳真係好O野
原帖由 hehalady 於 10-2-20 09:22 發表
瘋淫之中誰最瘋淫 ..... 大家有目共睹嘅 ...


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1331#
發表於 10-2-24 07:02 |只看該作者
原帖由 包包魔怪媽咪 於 10-2-24 03:14 發表
要煲幾耐架先
如果煲湯起碼都 1.5 hours lar,如果當補茶煲,水滾後 1 hour lar.
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1332#
發表於 10-2-24 07:02 |只看該作者
原帖由 包包魔怪媽咪 於 10-2-24 03:15 發表
都唔知仲有冇出
應該有,不過難搵 d 啫。
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1333#
發表於 10-2-24 07:04 |只看該作者
原帖由 包包魔怪媽咪 於 10-2-24 03:17 發表
妳真係好 O野
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1334#
發表於 10-2-24 07:30 |只看該作者
首先大家要知道有 D 電話係有語音撥號 ge 功能, 即係事先對住部電話錄低一個人名, 如:媽媽, 日後當想打俾呀媽果時, 就只要對住部電話講 '媽媽' 就會自動撥號.......

話說大約一年前 ge 某一日, 我搭港鐵落銅鑼灣,
搭搭下, 坐係格離 ge 一個中年男人拎起部電話用語音撥號功能打電話, 之後用極度侮辱 ge 語氣講左一聲 '八婆!!!'

跟住附近 ge 人包括我就好好奇咁望住佢, 想知道到底係咩人咁八婆呢?

過左一陣 ,電話接通左, 個位仁兄就用好禮貌 ge 語氣話 '外母,你好! 我今晚過泥同你食飯呀'

全車廂人頓時鴉雀無聲......
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1335#
發表於 10-2-24 07:33 |只看該作者
我都有用語音功能...

早排去銀行唱新銀紙,好多人排隊,於時我趁有時間,咪打電話比我個麻煩弟婦話佢知幾時食團年飯 LAW~(我用Handfree,頭髮長遮住隻耳仔) 我對住個 Handfree 講「死磨碌」,但可能條街有 d 雜聲,電話唔係好認到我 Up 咩,於是我唯有大聲 d 對住個Handfree 再講多次「死磨碌」...

點知排我前面有個女人,忽然擰轉頭、凶神惡殺問我「你叫邊個呀?係咪叫我呀?無啦啦你做咩鬧我?!」當時我真係勁尷尬,而個電話又接通左比我弟婦,於是我咪有手指指住個 Handfree,勁 say sorry,話自己講緊電話,唔係鬧佢 law...

之後佢一直眼啤啤,嘩~ 果刻我真係好想搵窿捐。
唔知你哋打比娜媽係叫乜 gar 呢 mouth:
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1336#
發表於 10-2-24 07:48 |只看該作者
翻覺瞓
路遙知馬力,日久見人心!


珍珠宮

積分: 39903

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1337#
發表於 10-2-24 09:33 |只看該作者
good morning~~

生活不單會有快樂  也一定會有痛苦
事情不單會有成功  也一定會有失敗
性格不單會有圓滿  也一定會有缺陷
戀愛不單會有甜蜜  也一定會有心酸
有時候  我們等的  並不是機會  而是釋懷
即使被祂原諒不一定足夠   有時你也得學習原諒自己



珍珠宮

積分: 39903

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1338#
發表於 10-2-24 09:35 |只看該作者
我知有人一定叫您c bak por....
原帖由 hehalady 於 10-2-24 07:33 發表
唔知你哋打比娜媽係叫乜 gar 呢 mouth:mouth:" />

生活不單會有快樂  也一定會有痛苦
事情不單會有成功  也一定會有失敗
性格不單會有圓滿  也一定會有缺陷
戀愛不單會有甜蜜  也一定會有心酸
有時候  我們等的  並不是機會  而是釋懷
即使被祂原諒不一定足夠   有時你也得學習原諒自己



水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1339#
發表於 10-2-24 09:41 |只看該作者
原帖由 3littlepigs 於 10-2-24 09:35 發表
我知有人一定叫您 c bak por....
C Bak por better than C P K :tongue:
路遙知馬力,日久見人心!


水晶宮

積分: 55493

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1340#
發表於 10-2-24 09:42 |只看該作者
刷臭孔、過狗籠
路遙知馬力,日久見人心!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo