在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5353


1321#
發表於 05-4-19 11:18 |只看該作者

Re: 女人自在空間

Tungmimi 寫道:
c 野

mark 6 等我中左先輪到妳


下...
:-D


珍珠宮

積分: 40434


1322#
發表於 05-4-19 11:20 |只看該作者

Re: 女人自在空間

all
我想問cooker煲粥係咪用珍珠米好d?
尋日試左用cooker啦, 拔, d粥好水, 好希, 但d米又棉(99係照manual落米落水), 小豆妹唔知佢當時太肚餓定眼訓, 非常扭計, 佢唔肯食d粥呀 :cry: , 99就話d粥太希, 聽日(即今日)用番明光煲 , 都係沖奶比孫仔飲啦, 當時我聽住阿囡d咸聲已經煩啦, 99仲要不斷重複"d粥太希, 聽日用番明光煲, 可以睇到d粥煲成點", 最後我忍唔住同佢講, 我買個cooker番o黎, 就係唔想係浪費時間睇光, 可以一次過煲晒兩餐, 仲可以保溫, 我地都係第一次用cooker煲粥, 落幾多米同水緊係要慢慢試, 邊有可能一次就成功, 跟住我無再采佢, 到我地食完飯, 我隻衰公同佢阿媽講, 今日試下落少d水煲, 睇下會唔會好d


侯爵府

積分: 23722


1323#
發表於 05-4-19 11:27 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow

你有無再filter過d粥呀, 小豆妹岩岩開始食, 要過一次整到米糊咁先好d喎


珍珠宮

積分: 40434


1324#
發表於 05-4-19 11:39 |只看該作者

Re: 女人自在空間

alexismama
你filter過意思係飛水呀 ?-( , 我都有飛咁d水, 多d米粒,再壓爛d, 拔, 小豆妹都係唔食
我隻衰公話唔知係咪之前係婆婆度食個d太好味, 唔仲鍾意食麻麻個d
睇下今日又會點先 :cry:


侯爵府

積分: 23722


1325#
發表於 05-4-19 11:41 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow

唔係呀, 用filter將d米再過一次, 咪好似米糊咁囉, 將d米再做幼滑d呀


子爵府

積分: 10877


1326#
發表於 05-4-19 11:42 |只看該作者

Re: 女人自在空間

芷彤媽
我估佢99無囉

phibow
我都唔係跟足佢instruction 黎煲ka.....我係試2/3次先知個份量ka 咋,如果用珍珠米應該會軟綿d 囉。小豆妹仲細,d粥又真係要filter 過成糊狀先俾佢食,我有experience d 粥太稀ke 時候我會隔返水出黎,細ke 時候就再filter 完先俾腰果食~~不過宜家就無喇


子爵府

積分: 10877


1327#
發表於 05-4-19 11:47 |只看該作者

Re: 女人自在空間

係咪齌粥呀 都有可能唔好味唔食ka

phibow 寫道:
alexismama
你filter過意思係飛水呀 ?-( , 我都有飛咁d水, 多d米粒,再壓爛d, 拔, 小豆妹都係唔食
我隻衰公話唔知係咪之前係婆婆度食個d太好味, 唔仲鍾意食麻麻個d
睇下今日又會點先 :cry:


珍珠宮

積分: 40434


1328#
發表於 05-4-19 11:51 |只看該作者

Re: 女人自在空間

腰果媽&芷彤媽
filter係咪要用鐵絲網個隻, 隔左d水, 再將d米粒壓爛d, 先比小豆妹食 ?-(


珍珠宮

積分: 32937

好媽媽勳章


1329#
發表於 05-4-19 11:55 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow
邊個人可以第一次用cooker煲就煲得好架 ....... 試多幾次啦
大少, 二小姐, 請問有乜FUN庫呀.


侯爵府

積分: 23722


1330#
發表於 05-4-19 11:57 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow,

係呀, 鐵絲網


男爵府

積分: 5353


1331#
發表於 05-4-19 11:57 |只看該作者

Re: 女人自在空間

BACK LA....


:-D


珍珠宮

積分: 40434


1332#
發表於 05-4-19 11:58 |只看該作者

Re: 女人自在空間

99個d唔係齋粥, 有d魚, 不過婆婆個d多d料, 有豬肉碎同魚肉, 我食過婆婆個d鮮甜d, 麻麻個d重蛋白味多d, 同腥d, 呀!會唔會同有冇落彊有關呢 ?-( , 婆婆個d有落彊

[quote]
Tungmimi 寫道:
係咪齌粥呀 都有可能唔好味唔食ka


珍珠宮

積分: 40434


1333#
發表於 05-4-19 11:59 |只看該作者

Re: 女人自在空間

我99想law
蕭夫人信箱 寫道:
phibow
邊個人可以第一次用cooker煲就煲得好架 ....... 試多幾次啦


子爵府

積分: 10877


1334#
發表於 05-4-19 11:59 |只看該作者

Re: 女人自在空間

yes.....我有1set piegon,妳要唔要 我可以俾妳ka

phibow 寫道:
腰果媽&芷彤媽
filter係咪要用鐵絲網個隻, 隔左d水, 再將d米粒壓爛d, 先比小豆妹食 ?-(


男爵府

積分: 5353


1335#
發表於 05-4-19 12:00 |只看該作者

Re: 女人自在空間

蛋白...好似唔好咁快食住?係唔係?
:-D


子爵府

積分: 10877


1336#
發表於 05-4-19 12:01 |只看該作者

Re: 女人自在空間

咁可能係腥得滯唔like 掛

phibow 寫道:
99個d唔係齋粥, 有d魚, 不過婆婆個d多d料, 有豬肉碎同魚肉, 我食過婆婆個d鮮甜d, 麻麻個d重蛋白味多d, 同腥d, 呀!會唔會同有冇落彊有關呢 ?-( , 婆婆個d有落彊


珍珠宮

積分: 40434


1337#
發表於 05-4-19 12:05 |只看該作者

Re: 女人自在空間

腰果媽
好呀 :mrgreen:
[quote]
Tungmimi 寫道:
yes.....我有1set piegon,妳要唔要 我可以俾妳ka

lovelymom
99冇落蛋, 但唔知點解佢煲出o黎個d有蛋白味 ?-(


男爵府

積分: 5353


1338#
發表於 05-4-19 12:06 |只看該作者

Re: 女人自在空間

phibow,
落d番茄...可能小豆妹like d...
:-D


子爵府

積分: 10877


1339#
發表於 05-4-19 12:09 |只看該作者

Re: 女人自在空間

咁我tmr 拎定返黎睇下妳想幾時


子爵府

積分: 10877


1340#
發表於 05-4-19 12:11 |只看該作者

Re: 女人自在空間

c 野

我估肉ke 旦白味 ?-( ?-(

LOVELYMOM 寫道:
蛋白...好似唔好咁快食住?係唔係?

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo