立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
男爵府
積分: 5353
Tungmimi 寫道: c 野 mark 6 等我中左先輪到妳
珍珠宮
積分: 40434
侯爵府
積分: 23722
子爵府
積分: 10877
phibow 寫道: alexismama 你filter過意思係飛水呀 ?-( , 我都有飛咁d水, 多d米粒,再壓爛d, 拔, 小豆妹都係唔食 我隻衰公話唔知係咪之前係婆婆度食個d太好味, 唔仲鍾意食麻麻個d 睇下今日又會點先 :cry:
積分: 32937
蕭夫人信箱 寫道: phibow 邊個人可以第一次用cooker煲就煲得好架 ....... 試多幾次啦
phibow 寫道: 腰果媽&芷彤媽 filter係咪要用鐵絲網個隻, 隔左d水, 再將d米粒壓爛d, 先比小豆妹食 ?-(
phibow 寫道: 99個d唔係齋粥, 有d魚, 不過婆婆個d多d料, 有豬肉碎同魚肉, 我食過婆婆個d鮮甜d, 麻麻個d重蛋白味多d, 同腥d, 呀!會唔會同有冇落彊有關呢 ?-( , 婆婆個d有落彊
LOVELYMOM 寫道: 蛋白...好似唔好咁快食住?係唔係?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy