單親天地

跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


1321#
發表於 10-3-12 11:38 |只看該作者
sorry~ 我並無意思叫你為咗個仔同某某人係番埋一齊. 佢咁樣對你, 我覺得你離開佢係啱既.

我細個無咗媽媽, 慶幸既係我有姨媽. 我姨媽好鍚我地. 佢都唔係有錢人家, 佢要照顧我地之餘, 仲有佢自己既仔女. 我地都無物質既野架. 但佢會成日同我地傾計. 咩都傾, 所以我地有唔開心都會同佢講.

我都知你都係單親家庭長大(相信你同爸爸都無咩溝通, right?) 其實女人都好架. 好鍾意同人傾計. 你都可以試下同個仔傾計(唔單止學業上) 慢慢同佢傾(當然唔好太刻意啦). 有時可以同佢傾下佢既感受/唔開心.

如果呢段時間送你個人去寄宿未必係一件好事. 一黎佢已經無咗爸爸. 二黎佢覺得連媽媽都討厭佢, 小朋友唔係好識諗大人係為佢好. 我怕你地既慣係更差

又或者~ 你借咗個機會解釋番成件事比佢聽, 媽媽有幾咁心痛......

sorry~ 我長咗少少(而且我唔係專家) 我都未到你既階段, 我都無資格教人點. 以上係我個人意見.如果覺得唔啱可以唔使理架.


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1322#
發表於 10-3-12 11:40 |只看該作者
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-12 11:28 發表


haha~~~ 唔好介意, 我真係笑....

因為你呢問題, 我問過不下10次......
我個仔細你個仔一半ga......

果種無奈, 同路人 先會明白~~

仔 唔同 女 , 我知....so 我冇跟我fd 既方法...

我一直用高壓手法教仔ga....

...


只有同路人先會明白~我完全同意~
但............我呢家...........
以經完全迷途~唔知方向~


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1323#
發表於 10-3-12 11:40 |只看該作者
原帖由 20022009 於 10-3-12 11:14 發表
我唔知你地介唔介意~ 因為我唔係單親媽媽, 結咗婚, 有個囡(個囡1歲). 年紀比sasa大少少. 最初因為好奇心驅使下就睇咗你地啲post. 仲有追落去(可能係公司好無聊).

雖然我同你地既背竟唔同. 但有一樣既共同點, 我都係 ...
hihi


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1324#
發表於 10-3-12 11:41 |只看該作者
原帖由 ChammyMAMA 於 10-3-12 11:31 發表
仔仔想買d咩嘢呀,其實仔仔咁大個,應該都知你點捱大佢架!!


佢明~但未必會做~會同意~


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1325#
發表於 10-3-12 11:42 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 11:37 發表


其實佢一直都有偷野既問題出現~但個時見佢重細~
話完佢一餐就當無事發生~直到去年~又開始返~
雖然唔係多~只係可能筆呀~擦子膠呀~
但我都唔想囉~我教佢~唔可以偷嫁~媽咪買到會盡買比你~但佢始終都覺得人地個d係好d~ ...
其實就算要去寄宿,可唔可以時間短 d ?一年真係好長


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1326#
發表於 10-3-12 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1327#
發表於 10-3-12 11:44 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1328#
發表於 10-3-12 11:45 |只看該作者
原帖由 20022009 於 10-3-12 11:38 發表
sorry~ 我並無意思叫你為咗個仔同某某人係番埋一齊. 佢咁樣對你, 我覺得你離開佢係啱既.

我細個無咗媽媽, 慶幸既係我有姨媽. 我姨媽好鍚我地. 佢都唔係有錢人家, 佢要照顧我地之餘, 仲有佢自己既仔女. 我地都無物 ...
可能你唔明白作為單親家庭裡面既家長角式
但你應該清楚作為單親小朋友既感受
多謝你既分享
我都經常擔心個女既情緒架(尤其我有男朋友既時候)


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1329#
發表於 10-3-12 11:45 |只看該作者
原帖由 20022009 於 10-3-12 11:38 發表
sorry~ 我並無意思叫你為咗個仔同某某人係番埋一齊. 佢咁樣對你, 我覺得你離開佢係啱既.

我細個無咗媽媽, 慶幸既係我有姨媽. 我姨媽好鍚我地. 佢都唔係有錢人家, 佢要照顧我地之餘, 仲有佢自己既仔女. 我地都無物 ...


我明你意思~你都講得好岩~我好少同我爸爸溝通~
因為佢小時係跟媽媽~直到媽媽走左先跟爸爸~
而爸爸屋企係重男輕女~我8歲就開始買餸~11歲就開始要做曬所有家務~返學~買餸~做家課~煮飯~晚上重要掃地拖地~所以我好明白無左媽媽既感受~無人錫既感~

而你話呢個時間比佢去唔係一個好時間~
你都岩~我都有咁諗過~所以我好矛盾~
我好驚送佢會會憎我一世~我想留佢係到~
但我又好驚我唔送佢去~佢自己教唔掂~
我個心好亂~好矛盾~唔知應該點做啦~


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1330#
發表於 10-3-12 11:47 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 11:45 發表


我明你意思~你都講得好岩~我好少同我爸爸溝通~
因為佢小時係跟媽媽~直到媽媽走左先跟爸爸~
而爸爸屋企係重男輕女~我8歲就開始買餸~11歲就開始要做曬所有家務~返學~買餸~做家課~煮飯~晚上重要掃地拖地~所以我好明白 ...
不如你 set 個時間
同佢講(如 2 個月之類)
佢都唔肯同你傾,或者冇改善
你至逼於無奈地送佢寄宿


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1331#
發表於 10-3-12 11:48 |只看該作者
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-12 11:44 發表



其實, 唔捨得一定會

比時間佢改, 係要....

但幾耐呢?要set 個時間

時間一到唔達標就狼心

男仔唔太聽人講ga

佢地口中一套, 心中又有一套


扮乖, 扮改, 拖住先...

遲左就幣la~~~ ...


我都有同佢傾過~話再比多一次機會佢~
如果再有一下次我真係過唔到自己個關~
就送佢去~佢好似明~又好似唔明~
因為佢未見過真正既監獄所以唔信有坐監~
因為佢未親眼見過有人比警察拉走~佢又唔信真係有~
因為佢未見過咩叫比人打~睇戲佢話扮出黎~所以佢又唔信~因為佢未見過咩叫寄宿學校~又係唔信有呢d野~
咁我可以點呢??


瑪瑙宮

積分: 141689

環保接龍勳章


1332#
發表於 10-3-12 11:49 |只看該作者
但你都係偏激左d架,知嗎??
原帖由 ikle 於 10-3-12 11:04 發表
原來有人同意我架


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1333#
發表於 10-3-12 11:50 |只看該作者
原帖由 sasa0516 於 10-3-12 11:48 發表


我都有同佢傾過~話再比多一次機會佢~
如果再有一下次我真係過唔到自己個關~
就送佢去~佢好似明~又好似唔明~
因為佢未見過真正既監獄所以唔信有坐監~
因為佢未親眼見過有人比警察拉走~佢又唔信真係有~
因為佢未見過 ...
你問下寄宿學校
話想去參觀下
帶埋個仔一齊去睇下先


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1334#
發表於 10-3-12 11:50 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1335#
發表於 10-3-12 11:51 |只看該作者
原帖由 wayso 於 10-3-12 11:49 發表
但你都係偏激左d架,知嗎??
我不嬲都知
我只係感動原來有人同我諗法一樣(偏激果 part 除外)


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1336#
發表於 10-3-12 11:52 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 6903

好媽媽勳章


1337#
發表於 10-3-12 11:54 |只看該作者
如你又講得啱既. 我又唔係男仔, 我都唔知男仔點諗,

咁我又覺得我哥哥雖然壞, 但都好錫我爸爸既~ 有時我爸爸無錢又會比錢佢洗(如果我哥有既話), 有時又會買禮物比我阿爸.
所以有時我都唔知我阿哥好定壞. 佢唔做野等佢女朋友養. 佢本來好好(好肯做野, 比家用返屋, 好照顧我, 就係我爸同個女人一齊就開始唔做野), 又成日賭錢/輸錢(不過從來都無問過我地幫佢還錢)

sasa希望你同你仔仔既關係唔好惡化啦.


侯爵府

積分: 24874

瞓得好勳章


1338#
發表於 10-3-12 11:54 |只看該作者
原帖由 ikle 於 10-3-12 11:50 發表
你問下寄宿學校
話想去參觀下
帶埋個仔一齊去睇下先

社工話如果去得參觀就有90%都要入去住嫁啦~
一年以經係最短啦~不過可以揀一個月見一次~


原帖由 ikle 於 10-3-12 11:47 發表
不如你 set 個時間
同佢講(如 2 個月之類)
佢都唔肯同你傾,或者冇改善
你至逼於無奈地送佢寄宿


我都有咁諗過嫁~不過佢當我耳邊風~
以為我過左淡氣就算數~唔會再有事發生~
佢就係屬於呢一種人~


男爵府

積分: 7999

好媽媽勳章


1339#
發表於 10-3-12 11:54 |只看該作者
原帖由 dada~0w0~ 於 10-3-12 11:52 發表


佢絕對係la...正傻瓜, 激親自己


偏激係性格
好難改

總之我目的只係要保護

用我自已既方法保護個女


禁止訪問

積分: 24347

好媽媽勳章 大廚勳章


1340#
發表於 10-3-12 11:54 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo