跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 20954


1321#
發表於 05-5-24 23:50 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

ballet 有得請假咁好嘅


男爵府

積分: 9720


1322#
發表於 05-5-24 23:52 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

咁係咪即係比埋6月就ok?!

Jennie 寫道:
查實我地宏福樹駛唔駛cut autopay??? 同埋係咪我地之前比多o左個月呀??


子爵府

積分: 12441


1323#
發表於 05-5-24 23:52 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

[quote]
cherrybibi 寫道:
ballet 有得請假咁好
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


男爵府

積分: 9720


1324#
發表於 05-5-24 23:52 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

tomlee唔返冇得補o架!:cry:

cherrybibi 寫道:
ballet 有得請假咁好嘅


侯爵府

積分: 20954


1325#
發表於 05-5-24 23:52 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

autopay 呢樣野, 我唸住今個月去銀行出糧問問點攪,
不過我用獅子銀行. 之前我地比多左1個月, 即係7月唔使
比喇


子爵府

積分: 12441


1326#
發表於 05-5-24 23:53 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

HeiHeiMa 寫道:
咁係咪即係比埋6月就ok?!

[quote]
Jennie 寫道:
查實我地宏福樹駛唔駛cut autopay??? 同埋係咪我地之前比多o左個月呀??
[/quote]

[size=medium]我就係唔記得o左呀!!!
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


侯爵府

積分: 20954


1327#
發表於 05-5-24 23:54 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

我有問過6月有1日星期六係公眾假期點計, 佢話可以補返
一堂比我 :mrgreen:


子爵府

積分: 12441


1328#
發表於 05-5-24 23:54 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

cherrybibi 寫道:
autopay 呢樣野, 我唸住今個月去銀行出糧問問點攪,
不過我用獅子銀行. 之前我地比多左1個月, 即係7月唔使
比喇


幾屎收多o左呀??? 但我係渣兜喎??!!
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


侯爵府

積分: 20954


1329#
發表於 05-5-24 23:55 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

即係... heima 去唔到大陸 :-|


子爵府

積分: 12441


1330#
發表於 05-5-24 23:56 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

cherrybibi 寫道:
我有問過6月有1日星期六係公眾假期點計, 佢話可以補返
一堂比我 :mrgreen:

你指葉氏???
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


男爵府

積分: 9720


1331#
發表於 05-5-24 23:57 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

會唔會係第一次交學費果陣比o左按金? Playgroup果陣都係咁!

Jennie 寫道:
[quote]
cherrybibi 寫道:
autopay 呢樣野, 我唸住今個月去銀行出糧問問點攪,
不過我用獅子銀行. 之前我地比多左1個月, 即係7月唔使
比喇


幾屎收多o左呀??? 但我係渣兜喎??!! [/quote]


子爵府

積分: 12441


1332#
發表於 05-5-24 23:57 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

cherrybibi 寫道:
即係... heima 去唔到大陸 :-|


定即興?? 11/6去呀??
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


禁止訪問

積分: 3024


1333#
發表於 05-5-24 23:57 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


侯爵府

積分: 20954


1334#
發表於 05-5-24 23:58 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

唔係咩 妳用渣兜, 妳都係問返佢銀行穩陣d .
Jennie 寫道:
幾屎收多o左呀??? 但我係渣兜喎??!!


子爵府

積分: 12441


1335#
發表於 05-5-24 23:58 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

candy
我無去過, 佢地話o個樹d 沙無咁靚喎...
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


男爵府

積分: 9720


1336#
發表於 05-5-24 23:58 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

我都仲諗緊! 而且老公2號要返工, 如果去, 佢要同人調更!

cherrybibi 寫道:
即係... heima 去唔到大陸 :-|


侯爵府

積分: 20954


1337#
發表於 05-5-24 23:59 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

冇講清楚添... sorry , 係 dance fit
Jennie 寫道:
你指葉氏???


男爵府

積分: 9720


1338#
發表於 05-5-25 00:01 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

但12/6 六月BB party! 好難取捨o添!

Jennie 寫道:
[quote]
cherrybibi 寫道:
即係... heima 去唔到大陸 :-|


定即興?? 11/6去呀?? [/quote]


子爵府

積分: 12441


1339#
發表於 05-5-25 00:01 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

cherrybibi 寫道:
冇講清楚添... sorry , 係 dance fit
[quote]
Jennie 寫道:
你指葉氏???
[/quote]

eee, o個日我上去, 佢又唔係咁同我講喎!!! 佢話段月收費, 若果公假就無呀啦...今個星期記住問清楚, 我另外都有個friend 一齊呀!!!
耶穌拯救人, 人間真有幸, 從此做人冇閉翳, 歡欣讚頌神, 好開心, 耶穌在我心,你與我樂共聚, 歡欣讚頌神.


侯爵府

積分: 20954


1340#
發表於 05-5-25 00:01 |只看該作者

Re: 荃葵青媽咪會-PART V

candy >> 係呀, 有媽咪入過去, 話d 沙麻麻地

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo