原帖由 joey_23 於 10-10-13 12:58 發表
steph講得岩,痴住喉嚨唔c服,大家都唔想食!
對小朋友黎講唔健康,太多味同太濃,食清淡d好,菜+飯無問題,+多小小蒸魚,肉餅易入口好d!
真係陰公,你妹咁大個,自己攪掂啦! 小朋友唔緊要得過大人咩! 依個時期肉類吸收都好需要架! 提議下蒸多d肉啦! 咪斬咁多料喇!重鹽分,對老人家都唔好,要改變下佢地d思想至得!
原帖由 MaMaSteph 於 10-10-13 13:01 發表
信我啦........ 最多夜晚餐奶開多d~!! 但一定唔可以心軟!! 仲要叫公公婆婆唔好插手!! 睇唔過眼就叫佢哋入房, 冇眼c乾淨盲!!
你唔喺屋企教好佢, 出到去街仲失禮人!! ...