興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1321#
發表於 10-12-13 14:45 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 14:34 發表


唉....我呢排唔知係咪荷爾蒙失調, 成日好大聲鬧佢呀~~


傻啦, 有邊個阿媽未鬧過個仔ka~~而且我識好多女人都無好似你咁好有心機成日自己帶個仔去公園玩....


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1322#
發表於 10-12-13 14:48 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-13 14:34 發表


邊樹?真係福臨門??


另一個美貌與智慧並重嘅媽咪...你嘅答案係....啱嘅~~


[td]
[td]
福臨門福臨門地方資訊頁面

灣仔莊士敦道35-45號利文樓地下3號舖
2866 0663
捷運/地鐵:灣仔


珍珠宮

積分: 32869


1323#
發表於 10-12-13 14:50 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-13 14:36 發表


你親戚到係會好好火嫁嘛,唔好喊啦~~


我都知.....但有時真係失晒控~~


珍珠宮

積分: 32869


1324#
發表於 10-12-13 14:51 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 14:45 發表


傻啦, 有邊個阿媽未鬧過個仔ka~~而且我識好多女人都無好似你咁好有心機成日自己帶個仔去公園玩....


係?....我又唔知喎, 我淨係知道去公園唔洗錢, 佢開心時我又free~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1325#
發表於 10-12-13 14:55 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 14:51 發表


係?....我又唔知喎, 我淨係知道去公園唔洗錢, 佢開心時我又free~~


我意思係而家好少阿爸阿媽咁有心機個個禮拜抽時間同個小朋友去戶外做親子活動, 好多剩係剩俾錢或者更離譜者寧願自己上網玩games~~~


珍珠宮

積分: 32869


1326#
發表於 10-12-13 14:58 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 14:55 發表


我意思係而家好少阿爸阿媽咁有心機個個禮拜抽時間同個小朋友去戶外做親子活動, 好多剩係剩俾錢或者更離譜者寧願自己上網玩games~~~


呵....咁我自己又真係幾鐘意去公園嫁~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1327#
發表於 10-12-13 14:58 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 14:30 發表


咁起碼依幾個鐘頭嘅急速心跳頻率幫你消耗左唔少卡路里~~~


唔怪得之priscilla咁瘦啦...hahahaaaa~~~


珍珠宮

積分: 32869


1328#
發表於 10-12-13 14:59 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 14:58 發表


唔怪得之priscilla咁瘦啦...hahahaaaa~~~


係呀...而家仲痾緊呀~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1329#
發表於 10-12-13 15:00 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 14:58 發表


唔怪得之priscilla咁瘦啦...hahahaaaa~~~


where r u? 愛瘋?


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1330#
發表於 10-12-13 15:01 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 14:59 發表


係呀...而家仲痾緊呀~~


咁你頭先食晏有無戒口?


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1331#
發表於 10-12-13 15:02 |只看該作者
roger, call零總台, 重有5小福未答我佢地小朋友平時鍾意食咩零食? over....


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


1332#
發表於 10-12-13 15:02 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 14:55 發表


我意思係而家好少阿爸阿媽咁有心機個個禮拜抽時間同個小朋友去戶外做親子活動, 好多剩係剩俾錢或者更離譜者寧願自己上網玩games~~~


你講果個阿媽係我,自己掛住上網果個係我老公


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1333#
發表於 10-12-13 15:03 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 15:00 發表


where r u? 愛瘋?


The next station is Olympic~~
yes...愛瘋^.^


珍珠宮

積分: 32869


1334#
發表於 10-12-13 15:03 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 15:01 發表


咁你頭先食晏有無戒口?


冇呀....不過唔知關唔關d中藥事呢??


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1335#
發表於 10-12-13 15:04 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 15:03 發表


冇呀....不過唔知關唔關d中藥事呢??


打電話去問下啦...我記得你好似依排成日痾


珍珠宮

積分: 32869


1336#
發表於 10-12-13 15:04 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 15:02 發表
roger, call零總台, 重有5小福未答我佢地小朋友平時鍾意食咩零食? over....


綿花糖~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1337#
發表於 10-12-13 15:05 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 15:03 發表


The next station is Olympic~~
yes...愛瘋^.^


咁快~~~


珍珠宮

積分: 32869


1338#
發表於 10-12-13 15:07 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 15:04 發表


打電話去問下啦...我記得你好似依排成日痾


後日覆診啦...個日再問啦~~


珍珠宮

積分: 32869


1339#
發表於 10-12-13 15:08 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 15:05 發表


咁快~~~


而家應該到左荔景~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1340#
發表於 10-12-13 15:10 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 15:05 發表


咁快~~~


所以我覺得香港線係一項偉大發明^.^
The next station is Tsing Yi........

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo