立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21177
small531 發表於 11-8-13 19:12 未吹氣...你覺得你之後仲有氣力吹氣咩???我個時又冇用丫...傷口係有d 赤赤痛...但我每次去完廁所都會去沖下 ...
哈哈!又係wow!生完邊有氣黎吹。真係完全無咁樣諗過。
sasa888 發表於 11-8-13 18:39 佢既啜力都幾好....
咁對你子宮收縮真係好。
男爵府
積分: 9670
悅同 發表於 11-8-13 20:07 哈哈!又係wow!生完邊有氣黎吹。真係完全無咁樣諗過。
伯爵府
積分: 17022
原帖由 悅同 於 11-08-13 發表 剛剛姐夫個妹妹,拎左3大包衫仔 and十幾對bb鞋黎。真係超超超超多呀!佢話只係隨便執下。連和尚袍都有幾十 ...
原帖由 悅同 於 11-08-13 發表 你16 wks好大機會睇到啦!
原帖由 悅同 於 11-08-13 發表 雜誌寫,因為bb早產,所以媽媽唔想見人。但真實係點,擺唔擺有邊個知。
大宅
積分: 4447
悅同 發表於 11-8-13 20:09 咁對你子宮收縮真係好。
水晶宮
積分: 67416
積分: 17188
gangting 發表於 11-8-13 21:51 我係產前產後見有jm講懷疑湯肚狂徒再現,疑兇叫史X仔,各位請小心
原帖由 Vana 於 11-08-13 發表 係咪就係悅同之前講9月媽媽個個?
悅同 發表於 11-8-13 09:08 Wah!!! 訓三個鐘已經咁happy,真係陰公! 你bb好勁wow,咁細個就可以又用乳頭又用奶樽。佢兩樣都 ...
積分: 7967
gangting 發表於 11-8-13 20:48 係就好喇
原帖由 hunghung215 於 11-08-14 發表 我想問下大家意見. 我而家個工人有可取之處, 佢都錫bb既, bb嘈, 佢會唱下歌暗佢.
史迪仔!又叫Melody!
gangting 發表於 11-8-13 20:47 竟然有人shopping仲勁過我
我2姐夫個妹,其實係bb的,因為佢早婚。佢個仔細個果時間中有同我玩架。佢食飽無野做,勁like shopping。佢剛剛去日來旅行都買左條裙比我bb。我3家姐都算買得多,但佢就勁多。跟本有好多衫仔,都未除牌,完全未著過!
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy