想生BB

跳至

首頁

尾頁
   1


侯爵府

積分: 21177


1321#
發表於 11-8-13 20:07 |只看該作者
small531 發表於 11-8-13 19:12
未吹氣...你覺得你之後仲有氣力吹氣咩???我個時又冇用丫...傷口係有d 赤赤痛...但我每次去完廁所都會去沖下 ...

哈哈!又係wow!生完邊有氣黎吹。真係完全無咁樣諗過。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1322#
發表於 11-8-13 20:09 |只看該作者
sasa888 發表於 11-8-13 18:39
佢既啜力都幾好....

咁對你子宮收縮真係好。

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1323#
發表於 11-8-13 20:17 |只看該作者
剛剛姐夫個妹妹,拎左3大包衫仔 and十幾對bb鞋黎。真係超超超超多呀!佢話只係隨便執下。連和尚袍都有幾十件呀!勁勁勁勁shopping!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


男爵府

積分: 9670

好媽媽勳章


1324#
發表於 11-8-13 20:42 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-13 20:07
哈哈!又係wow!生完邊有氣黎吹。真係完全無咁樣諗過。
一係就吹定先去...一係就叫老公帶去...唔係你得物都冇所用...




哈哈


伯爵府

積分: 17022


1325#
發表於 11-8-13 20:47 |只看該作者

引用:剛剛姐夫個妹妹,拎左3大包衫仔+and十幾對b

原帖由 悅同 於 11-08-13 發表
剛剛姐夫個妹妹,拎左3大包衫仔 and十幾對bb鞋黎。真係超超超超多呀!佢話只係隨便執下。連和尚袍都有幾十 ...
竟然有人shopping仲勁過我




伯爵府

積分: 17022


1326#
發表於 11-8-13 20:48 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-13+18:32+我估

原帖由 悅同 於 11-08-13 發表
你16 wks好大機會睇到啦!
係就好喇




伯爵府

積分: 17022


1327#
發表於 11-8-13 20:48 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-13+18:33+咁奇

原帖由 悅同 於 11-08-13 發表
雜誌寫,因為bb早產,所以媽媽唔想見人。但真實係點,擺唔擺有邊個知。
係咩?早產咩?




大宅

積分: 4447

畀面勳章


1328#
發表於 11-8-13 20:50 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-13 20:09
咁對你子宮收縮真係好。
呢一方面d醫生都話我收得幾好


水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1329#
發表於 11-8-13 21:02 |只看該作者

引用:剛剛姐夫個妹妹,拎左3大包衫仔+and十幾對b

原帖由 悅同 於 11-08-13 發表
剛剛姐夫個妹妹,拎左3大包衫仔 and十幾對bb鞋黎。真係超超超超多呀!佢話只係隨便執下。連和尚袍都有幾十 ...
嘩,小b勁多衫




伯爵府

積分: 17022


1330#
發表於 11-8-13 21:51 |只看該作者

回覆:等待bingo振作會 - 25

我係產前產後見有jm講懷疑湯肚狂徒再現,疑兇叫史X仔,各位請小心




伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


1331#
發表於 11-8-13 21:56 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-13 21:51
我係產前產後見有jm講懷疑湯肚狂徒再現,疑兇叫史X仔,各位請小心

係咪就係悅同之前講9月媽媽個個?


伯爵府

積分: 17022


1332#
發表於 11-8-13 21:59 |只看該作者

引用:Quote:gangting+發表於+11-8-13+21:51+我係

原帖由 Vana 於 11-08-13 發表
係咪就係悅同之前講9月媽媽個個?
唔知係咪同一個




伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


1333#
發表於 11-8-13 22:04 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-13 09:08
Wah!!!
訓三個鐘已經咁happy,真係陰公! 你bb好勁wow,咁細個就可以又用乳頭又用奶樽。佢兩樣都 ...

個陣我地仲搞笑..... 出院2-3日....又nipple又奶樽...仲有量杯同spoon....

因為返健康院, 我地話bb食得麻麻..... 佢比左個杯我地....怕bb有nipple confusion...其實我地知佢無呢個問題, 佢2樣都ok..... 只係食得少..

咁即然佢比左個杯我地....陪月一手抱b, 一手用量杯餵佢.....陪月仲話好似人地飲燒酒咁...逐少逐少"針"....佢又食得ok喎...hahaha..後黎又試spoon... 一樣食

可能頭幾日乜都試過...所以之後有細到大....我而家間中用spoon餵奶佢都like


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


1334#
發表於 11-8-13 22:11 |只看該作者
悅同 發表於 11-8-13 20:07
哈哈!又係wow!生完邊有氣黎吹。真係完全無咁樣諗過。
我唔知係咪touchwood生得好順利...所以太開心講野興奮左.......

生完幾個鐘6299黎探我....竟然比99話我講野唔駛咁大聲 ... 一時開心都比人話...不過佢地個個話我完全唔似人地岩岩生完, 行得走得.... 好好中氣...面色紅潤.... (反而而家臭b臭到面色就差哂)

我生完第2日傷口係最痛既 (不過主要係痛左個1日咋...但都唔及谷奶痛我覺得...), 朋友黎醫院探我....幫我問姑娘拎左個水泡比我坐....初初用係舒服d...不過用左半日都係唔太自然就無用....

我朋友就坐足幾日law...話好好多...我覺得一般啫....


伯爵府

積分: 17188

好媽媽勳章 陪月勳章


1335#
發表於 11-8-13 22:24 |只看該作者
我見早1, 2日你地話訂黑白卡

我想問下呢....爽爽咁大個仲睇黑白卡既?!! 唔知係咪我misunderstand左呢..... 我之前睇過glenn doman flash card既介紹

好似係頭幾個月先睇黑白..... 4-6個月以上...我見有D寫4...有D話6個月以上就睇紅點卡...

再大少少就睇彩色....pls correct me if i'm wrong..

我黑白圖形卡/ 點卡其實都好少比BB睇.... 好lazy....

http://www.happyfamilynet.com/

仲有, 有D唔想買....可以自己PRINT...


男爵府

積分: 7967


1336#
發表於 11-8-13 23:53 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-13 20:48
係就好喇

gangting,

我想要你請工人個CONTACT呀, 如ADDRESS / TEL.
我同c6都同意抄左而家呢個, 請過個.
你個agent係咪會介紹d好工人呢??

我地完全唔放心交個b比佢睇.

其他jm有無好介紹呀 ??



男爵府

積分: 7967


1337#
發表於 11-8-14 00:10 |只看該作者
我想問下大家意見.

我而家個工人有可取之處, 佢都錫bb既, bb嘈, 佢會唱下歌暗佢.
佢識換片、沖涼、換衫, 唔洗教, 但餵奶, 掃風就好無心機, 特別係晚上. 是但掃2下就放低佢趕去瞓, 好過份.
晚晚都係我睇實佢餵奶, 佢餵完走左, 我之後仲要睇有無嘔奶
但係下午開左tv同冷氣, 佢就成日抱住bb唔放, 坐sofa 睇tv,

仲要唔聽order, 我同c6教極佢都唔聽, 教到要發火.
話佢佢又唔彩你, 叫陪月教佢d 技巧, 佢又唔學.


我係咪應該換人??


水晶宮

積分: 67416

2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 2023年兔年勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1338#
發表於 11-8-14 01:22 |只看該作者

引用:我想問下大家意見.我而家個工人有可取之處,

原帖由 hunghung215 於 11-08-14 發表
我想問下大家意見.

我而家個工人有可取之處, 佢都錫bb既, bb嘈, 佢會唱下歌暗佢.
淨係餵奶掃風個part已經唔得啦,
你換左佢啦




侯爵府

積分: 21177


1339#
發表於 11-8-14 09:16 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-13 21:51
我係產前產後見有jm講懷疑湯肚狂徒再現,疑兇叫史X仔,各位請小心

史迪仔!又叫Melody

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>


侯爵府

積分: 21177


1340#
發表於 11-8-14 09:23 |只看該作者
gangting 發表於 11-8-13 20:47
竟然有人shopping仲勁過我

我2姐夫個妹,其實係bb的,因為佢早婚。佢個仔細個果時間中有同我玩架。佢食飽無野做,勁like shopping。佢剛剛去日來旅行都買左條裙比我bb。我3家姐都算買得多,但佢就勁多。跟本有好多衫仔,都未除牌,完全未著過!

<a href="http://lilypie.com/"><img src="http://lb1m.lilypie.com/saBSp8.png" width="200" height="80" border="0" alt="Lilypie First Birthday tickers" /></a>

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo