跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2296


1321#
發表於 05-10-27 09:18 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

morning all


男爵府

積分: 6302


1322#
發表於 05-10-27 09:20 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

cherry,

係咪先.... .??唔好講完算呀 ....

不過, 我怕敏感...不過食咗 先算 lu ..hehe
我囡囡"梓瑤"係 1 月7 日來到我地的小家庭, 重3.9kg:-P


男爵府

積分: 6302


1323#
發表於 05-10-27 09:23 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

all,

我load 咗d 相呀 ..妳地去睇吓啦

9個月時

再去呢道

family photos

仲有 呢道坐 shopping 車
我囡囡"梓瑤"係 1 月7 日來到我地的小家庭, 重3.9kg:-P


男爵府

積分: 5764


1324#
發表於 05-10-27 09:38 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

morning

cc12. MM .. Nat 媽..

多謝晒你地份"宵夜" 囉..好好味呀...thanks

:-D


男爵府

積分: 5770


1325#
發表於 05-10-27 09:48 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Morning all

Cherry & Li
Last sat我都食左大閘蟹呀(99煮)但我個人就唔"好"囉,因為我好lazy拆蟹殼

Cherry
你老細突然又咁好屎呀??尋日下晝先黑口黑臉無水洗臉咋喎,夜晚又請食大閘蟹??所以唔好話女人善變囉


男爵府

積分: 5764


1326#
發表於 05-10-27 09:50 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Cherry & Li

大閘蟹 好好味..我好like 架, 我上星期都係東海食左啦..哈..

Li
如你想食, 不如去東海啦, 佢地有個餐2百幾蚊一個人, 有大閘蟹, 又有小籠包咁囉.. 都幾抵囉..
:-D


男爵府

積分: 6302


1327#
發表於 05-10-27 09:52 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

mm,

都唔水妳"拆殼" 啦...叫人拆咪得囉 !!

喂喂....我都好怕 "拆殼" ka...所以令願唔食.

我囡囡"梓瑤"係 1 月7 日來到我地的小家庭, 重3.9kg:-P


男爵府

積分: 5764


1328#
發表於 05-10-27 09:55 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

LI

大閘蟹要自己"拆殼"先好味囉.... 人地拆埋即係唔駛食囉... 因好細隻咋嘛...
:-D


大宅

積分: 1601


1329#
發表於 05-10-27 09:58 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM, LiLi & cs,

o係呀, 我都好 like 食大閘蟹o架, 勁正~

cs,

o係咩, 東海好正o架?? 我未去過呀, 不如搵日一齊去拆蟹o丫!!

MM,

o係呀, 我老細都忽忽地!! 不過佢對我都 OK 既, 嘻嘻~~ 你講得好o岩呀, 原來男人都好善變o架!!
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


大宅

積分: 1601


1330#
發表於 05-10-27 09:59 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

babycs 寫道:
LI

大閘蟹要自己"拆殼"先好味囉.... 人地拆埋即係唔駛食囉... 因好細隻咋嘛...


cs,

哈哈~~ 咪o係!!! 不過我驚我幫 LiLi 拆拆o下時候, 會好自然咁食埋喎, 哈哈!! 喂, 介唔介意食我 d 口水尾先?? 嘩哈哈~~
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


男爵府

積分: 5764


1331#
發表於 05-10-27 10:00 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Cherry

好喎..but 唔好帶bb 囉..因佢地係度..拆得唔暢快囉, 我平時應可食晒2隻..點知個次同埋阿囡去, 我只有心機食一隻咋... 因阿囡攪住晒嘛....so 唔好帶佢地去, 同埋我都唔會同老公去囉, 因佢唔鐘意食架, 同MM 一樣..唔想拆囉..哈
:-D


男爵府

積分: 5764


1332#
發表於 05-10-27 10:01 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Cherry

咪係囉...幫人拆我一定忍唔住食埋囉...
:-D


男爵府

積分: 5770


1333#
發表於 05-10-27 10:01 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

LiBoBo 寫道:
mm,
都唔水妳"拆殼" 啦...叫人拆咪得囉 !!
喂喂....我都好怕 "拆殼" ka...所以令願唔食.


Li
仲有我好"計"論盡,我試過拆蟹個蟹殼飛左去人哋度 真係失禮屎人呀

cs
咁又係呀,自己拆就好味d既,所以我最多只會食半隻至1隻囉


男爵府

積分: 5764


1334#
發表於 05-10-27 10:04 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM

我唸如你唔駛對住奶奶拆會好d囉...因可好無儀態咁食...但對住奶奶就一定唔得囉
:-D


子爵府

積分: 12376

好媽媽勳章


1335#
發表於 05-10-27 10:17 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

早晨呀

係咪一齊去食大閘蟹唶...好呀....幾時呀....
我下個week放監, 因為新工人confirm左星期二到, hohoho. 我下個week會放假, 睇住個工人做野....hehe
請大家留意, 曾經有人係facebook開左我係bk個名既 a/c (Nopan Ma), 當然人人都可以叫nopan, 但此人仲偷埋我囡囡bk張相開fb, 有問題, 大家小心


大宅

積分: 1601


1336#
發表於 05-10-27 10:18 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

MM & cs,

多謝你o地份早餐呀, yummy~~~ 鍚晒你!!
我十一點零鐘就閃喇, 返去同呀媽 & 朗朗飲茶呀, 哈哈!!
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


子爵府

積分: 11369


1337#
發表於 05-10-27 10:19 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Morning !!!

你地講大閘蟹呀...我搭唔到咀添...


大宅

積分: 1601


1338#
發表於 05-10-27 10:19 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

pan, cs, MM, LiLi & all,

咁就 go~ go~ go~ 啦, 哈哈!!!!!

pan,

我而家要去你度踩場喇, 嘻嘻~~
朗朗豬係 2004 年 12 月 22 號係法國醫院出左世喇, 重 3.36 Kgs;-) 朗朗's Family updated on 05/06/06


男爵府

積分: 5770


1339#
發表於 05-10-27 10:21 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

babycs 寫道:
MM
我唸如你唔駛對住奶奶拆會好d囉...因可好無儀態咁食...但對住奶奶就一定唔得囉


CS
我又未試過同99佢哋出去食蟹呀,但99(係屋企)有時會拆蟹殼 & 魚骨比我食架 因為佢知我無儀態啩 ?-(


男爵府

積分: 5770


1340#
發表於 05-10-27 10:22 |只看該作者

Re: 精靈bb's靚靚媽咪吹水會 PART 2

Mui_Mui 寫道:
Morning !!!

你地講大閘蟹呀...我搭唔到咀添...


Mui Mui
你緊搭唔到咀啦,你係貴婦,點會同我哋拆殼呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo