懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 574


1321#
發表於 06-4-21 00:38 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki:

照醫院的計算,我應該有19 weeks。
其實都唔知點解要照!
話時話,我 D 仔女仲放緊假,唔知俾唔俾佢地入埋去睇呢? ?-(


大宅

積分: 3551


1322#
發表於 06-4-21 09:29 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

wan-wan ma

19週-20周照超聲波....
主要是睇下bb 的手手腳腳生長的情況..
通埋胎盤有無低之類
因為我上一胎都係咁上下時間去照..
醫生話我胎盤低...
到約9個月左右再去照..
個胎盤升番..
對於生產無乜大問題...

而我下星期四都會去威院照..
到時可以順便問埋佢係仔定女..


男爵府

積分: 6170


1323#
發表於 06-4-21 10:11 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

我諗住 遲d生完先將家下個電腦房改做BB房
或者到時俾工人同佢一齊同房訓啦......
Waikiki 寫道:
JojoB:

褶床俾工人?! 好似唔係幾好,佢第時仲要幫手湊阿B, 對佢好D, 好似好D?! 不過無位都無法啦!

我都諗住BB 大d (2months) 同工人一間房,但唔係一張床,因為我要返工,如果要餵夜奶就無精神!


大宅

積分: 2747


1324#
發表於 06-4-21 10:47 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

lkfkitty, waikiki

我昨晚去開ikea, 同你地睇左隔尿墊$45.9

持正 (Booska),03年9月25日在媽媽個肚腩飛出o黎, 所以我都有個肚腩仔,但又係排骨仔持靜 (Boosko),06年9月23日今次差d係的士出世呀-我係一個全媽媽奶BB  生日會 & 2005日本之旅


大宅

積分: 3551


1325#
發表於 06-4-21 11:18 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

boosko~~

thanks


男爵府

積分: 6170


1326#
發表於 06-4-21 11:19 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

唔該哂
Boosko 寫道:
lkfkitty, waikiki

我昨晚去開ikea, 同你地睇左隔尿墊$45.9


大宅

積分: 1815


1327#
發表於 06-4-21 11:57 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB,

我都係要將而家間電腦房變做小B房.
第時上網小b都會見到哂.所以唔可以上網上得太夜.

[quote]
JojoB 寫道:
我諗住 遲d生完先將家下個電腦房改做BB房
或者到時俾工人同佢一齊同房訓啦...... [quote]
該用戶已被刪除

1328#
發表於 06-4-21 12:28 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3551


1329#
發表於 06-4-21 14:01 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

E&M BABY~~

你去健康院檢查時問下或者
你打去健康院問..

因為間間唔同...好難答到你..


大宅

積分: 2426


1330#
發表於 06-4-21 15:26 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

lkykitty & wan-wan-ma:

剛剛照完U/S, 醫生話我胎盤低, 其實係乜? 有無危險?
如果個胎盤唔升番上去又點?
對於生產有無大問題? 係味會早產?


大宅

積分: 2426


1331#
發表於 06-4-21 15:29 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Boosko:

Thank you!!!


大宅

積分: 2426


1332#
發表於 06-4-21 15:45 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

wan-wan-ma:

你照jor U/S未? am or pm 去? 今日55號房個女醫生好衰,我一入去佢就話今日好多人,叫我快D, 一路照一路問wor...OK 咁我快快訓上床,但照時,又叫我唔好講野,等佢專心照...OK咁我又唔敢問佢野,照完就話OK走得,我心諗,有無搞錯?!

最後,我都拉死唔走,問佢仔定女,佢居然話睇得唔清楚...
我又唔知點解神推鬼甕,問佢我胎盤係味低?! 佢居然又話係,咁之前又唔講?!最後佢只係叫我6星期後再番黎,暫時唔好同老公行埋wor, 搞到我而家好擔心!!! :cry:


大宅

積分: 2426


1333#
發表於 06-4-21 15:48 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

JojoB and KIKI-MAMI:

比工人訓上格床得唔得呢? (我有張上床下櫃), 照顧BB會唔會唔方便呢?


大宅

積分: 1815


1334#
發表於 06-4-21 16:18 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki,

我都唔係好清楚胎盤低有無問題,但我係其他Topic 見到位媽媽話起初個胎盤低但有機會慢慢升番上去,你唔好太擔心啦.
原來你個醫生咁鬼衰嫁,就算多人都要做嫁啦.佢都唔識體諒吓大肚婆梗係樣樣嘢都要慢慢嚟,小心為上嫁啦.

我昨日都去咗廣華做檢查,真係個個姑娘都好好嫁,我真係無誇張由度高磅重至見醫生,照U/S.佢地個個都好好,好有耐心.成日提你小心d,慢慢唔好急,醫生仲主動問我有乜問題想問.





大宅

積分: 1815


1335#
發表於 06-4-21 16:21 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

Waikiki,

佢乜嘢年紀
如果係後生都好d,行動會敏捷d,但如果年紀有番咁上下就唔好啦,費事佢有事整親就大家都唔好.


大宅

積分: 2426


1336#
發表於 06-4-21 16:39 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI-MAMI:

其實上兩次(聯合)睇個男醫生(同一個) 反而幾細心,講野細聲到我都聽唔到,今次一見到個女醫生仲以為仲好,無咁尷尬,點知仲衰!

原來廣華係好D!


大宅

積分: 2426


1337#
發表於 06-4-21 16:41 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

KIKI-MAMI:

我仲未請,不過睇o岩o個個係42歲喇.
KIKI--MAMI 寫道:
Waikiki,

佢乜嘢年紀
如果係後生都好d,行動會敏捷d,但如果年紀有番咁上下就唔好啦,費事佢有事整親就大家都唔好.


大宅

積分: 3551


1338#
發表於 06-4-21 17:19 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

waikiki~~

依家胎盤低唔係乜大問題...
因為有機會升反上去...
唔會太影響生bb...
因為我上一胎都係咁...
係呀..胎盤低暫時唔好行房...
因為行房驚會整親個胎..
所以暫時叫你件餅忍下啦..

唔駛太膽心喎...好多婦女都有咁的問題...
唔好諗太多啦...
保心境開朗..對大人同bb都好架


大宅

積分: 3551


1339#
發表於 06-4-21 17:24 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

waikiki~~

我上一胎係威院做檢查..
呢胎都會係..
上次同我照超聲波果個係男醫生...
都幾好架..
我乍傻問佢5個月大睇唔睇到仔定女..
佢問番幫佢記錄果個姑娘︰佢未講咩?
果個做紀錄的姑娘都話佢未講..都想問佢..
跟住個醫生就好細心咁將臍帶同菇菇分開比我睇..
睇到好清楚係仔...
真係好好人架...

後尾我走果時..係個姑娘走出來同我講..
話我胎盤低..叫我唔好同件餅行埋..


大宅

積分: 4531


1340#
發表於 06-4-21 17:41 |只看該作者

Re: 06年9月預產期

各位胎盤低的媽咪小心d啦!

我呢兩日忙到想死, 所以都無答嘴, 不過我都答唔到! 點解? 因為我係開刀生, 所以真係唔知作動有幾痛 ?-(

如果想開刀生的媽咪, 可能我可以答下嘴

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo