興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   2


珍珠宮

積分: 37520


1321#
發表於 12-7-1 22:20 |只看該作者
jolo 發表於 12-7-1 18:33
曼聯對利物浦,利記支持者走去曼記堆大嗌:「利物浦必勝!利記最勁!」。。

我俾金毛飛打,我還手,但俾人話我使用武力!


點評

cathy-tse    發表於 12-7-1 22:32
留一口氣,荒夜裡點一盞風燈,我們一路同行。

每一個結束,都是一個新開始;集合力量,繼續發聲,They can’t kill us all。


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1322#
發表於 12-7-1 22:20 |只看該作者

7月1日由午行到夜!!!!!!!!

原帖由 nz 於 12-07-01 發表
7月1日由午行到夜!!!!!!!!
今日牛B問我點解要上街。我答企:媽媽為左你所以先出去,如個個都吾出聲,有一日咩自由都吾再有,媽媽就會帶你离開呢度。

牛B再問:咩系自由呀?

自由就系你好吾開心發up瘋都吾會比人拉去坐監。

今日牛B上左公民教育一課。




港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1323#
發表於 12-7-1 22:21 |只看該作者

Quote:jolo+發表於+12-7-1+18:33+曼聯對利

原帖由 nz 於 12-07-01 發表
我俾金毛飛打,我還手,但俾人話我使用武力!
why




港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1324#
發表於 12-7-1 22:24 |只看該作者

回覆+牛精仔+的帖子 我係頭隊,你係尾隊!

原帖由 nz 於 12-07-01 發表
回覆 牛精仔 的帖子

我係頭隊,你係尾隊!
你隊頭都行到天黑?

我今次醒左,痴了膠布先出去,無水泡





港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1325#
發表於 12-7-1 22:26 |只看該作者

版主 的帖子

好支力。各位晚安



點評

nz  88!  發表於 12-7-1 22:36
cathy-tse  88  發表於 12-7-1 22:30

港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


1326#
發表於 12-7-1 22:32 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37520


1327#
發表於 12-7-1 22:33 |只看該作者
牛精仔 發表於 12-7-1 22:21
why
我回象媽個post姐,
公海有個好可愛既post!
有空可去參觀!
http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5227133&extra=page%3D2
留一口氣,荒夜裡點一盞風燈,我們一路同行。

每一個結束,都是一個新開始;集合力量,繼續發聲,They can’t kill us all。


珍珠宮

積分: 37520


1328#
發表於 12-7-1 22:38 |只看該作者
牛精仔 發表於 12-7-1 22:24
你隊頭都行到天黑?

我今次醒左,痴了膠布先出去,無水泡
我去到等睇煙花,係太古廣場同金鍾廊四週走!

好多賣衫既地方開始減價.

留一口氣,荒夜裡點一盞風燈,我們一路同行。

每一個結束,都是一個新開始;集合力量,繼續發聲,They can’t kill us all。


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


1329#
發表於 12-7-1 22:41 |只看該作者
nz 發表於 12-7-1 22:33
我回象媽個post姐,
公海有個好可愛既post!
有空可去參觀!
下晝時, cable 影到佢地係 由側行人路, 拎起條 "shing", ship 入遊行隊中, 跟住拉起條bar......... 不是由維園開始行, 擺明玩野 ......


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


1330#
發表於 12-7-1 22:45 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 37520


1331#
發表於 12-7-1 22:57 |只看該作者
jolo 發表於 12-7-1 22:41
下晝時, cable 影到佢地係 由側行人路, 拎起條 "shing", ship 入遊行隊中, 跟住拉起條bar......... 不是由 ...
我既格局係任何人都可以自由講,個幾位都叫夠吉士到現場,
但公海個幾位粉絲,人又唔到現場下,但又話去個的被政黨利用,
甘如果今日人少,佢地當然話你地睇下幾少人,無人會比政棍呃到溉,
到現在人多喇,又話人人要求唔同.
即係神又佢地,鬼又係佢地,
同時基本上今日主菜係圍趙cy梁嘅活動,下下都係pk聲.

留一口氣,荒夜裡點一盞風燈,我們一路同行。

每一個結束,都是一個新開始;集合力量,繼續發聲,They can’t kill us all。


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


1332#
發表於 12-7-1 23:02 |只看該作者
nz 發表於 12-7-1 22:57
我既格局係任何人都可以自由講,個幾位都叫夠吉士到現場,
但公海個幾位粉絲,人又唔到現場下,但又話去個的 ...
果幾個, 成日圍人......................
好想問餅餅, 係咪 前餅身份 就可以咁惡~~~ 佢開 topic 就話人唔識字, 好入去講相反意見...... 自己就入去人地 topic 圍人................................ (唔知餅餅有無機會見到禾問依句).....


翡翠宮

積分: 97426

好媽媽勳章


1333#
發表於 12-7-1 23:04 |只看該作者
回覆 nz 的帖子

http://www.baby-kingdom.com/forum.php?mod=viewthread&tid=5224807&page=5#pid73566605

有無睇依本 回歸15年-做個勇敢香港人




我懶, 只睇左 其中 兩個, 未得閒睇哂........................


珍珠宮

積分: 37520


1334#
發表於 12-7-1 23:15 |只看該作者
jolo 發表於 12-7-1 23:02
果幾個, 成日圍人......................
好想問餅餅, 係咪 前餅身份 就可以咁惡~~~ 佢 ...
個幾位係只有佢圍人,但當有人入去反對,就問人係咪眼有問題,
唔係就拉公文袋/李啅人/長郁業一齊講,
甘咪可以乜都唔駛講啦,
好老實玩人身攻擊自問甘拜下風,
基本上我憎打呢種爛仔交,
餅餅好難做,又何必煩佢,
當我有日覺得呢度無講野空間咪走去第2度玩羅,
但我住係香港就一定走唔甩,先要爭取發聲姐!

點評

jolo    發表於 12-7-1 23:16
留一口氣,荒夜裡點一盞風燈,我們一路同行。

每一個結束,都是一個新開始;集合力量,繼續發聲,They can’t kill us all。


禁止訪問

積分: 143053

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋


1335#
發表於 12-7-1 23:54 |只看該作者

回覆:牛棚吹水站~為何這樣為何竟消失方向~part58~歡迎好友入棚

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1336#
發表於 12-7-2 00:41 |只看該作者

Quote:nz+發表於+12-7-1+22:57+我既格局係

原帖由 jolo 於 12-07-01 發表
果幾個, 成日圍人......................
好想問餅餅, 係咪 前餅身份 就可以咁惡~~~ 佢 ...
果幾個同企講多都嫌口臭。最憎人打爛仔交




港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1337#
發表於 12-7-2 00:44 |只看該作者

Quote:jolo+發表於+12-7-1+23:02+果幾個,+

原帖由 nz 於 12-07-01 發表
個幾位係只有佢圍人,但當有人入去反對,就問人係咪眼有問題,
唔係就拉公文袋/李啅人/長郁業一齊講,
甘咪可以 ...
BK多得某堆人,搞到其他人以為C9=無知婦儒




港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1338#
發表於 12-7-2 00:45 |只看該作者

妳地講繄物水呀? +

原帖由 cathy-tse 於 12-07-01 發表
妳地講繄物水呀?
閑人




港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1339#
發表於 12-7-2 00:46 |只看該作者

Quote:jolo+發表於+12-7-1+22:41+下晝時,+c

原帖由 nz 於 12-07-01 發表
我既格局係任何人都可以自由講,個幾位都叫夠吉士到現場,
但公海個幾位粉絲,人又唔到現場下,但又話去個的 ...
agree




港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖


琥珀宮

積分: 157928

玩具勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 叻叻勳章 2011精緻種植勳章 環保接龍勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1340#
發表於 12-7-2 00:47 |只看該作者

Quote:牛精仔+發表於+12-7-1+22:21+why我回

原帖由 nz 於 12-07-01 發表
我回象媽個post姐,
公海有個好可愛既post!
有空可去參觀!
又系果堆




港英餘孽生活態度~係咁牛精架喇~點吖

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo