烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1070


男爵府

積分: 6417


1321#
發表於 13-4-29 13:35 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-28+16:24+甜

原帖由 rose-mag 於 13-04-29 發表
咁你不如試下啦,反正當果汁飲都可以。
甜菜即係beet,我地叫紅菜頭。
好似好少見有得買。。。係咪大型超市先有?




男爵府

積分: 6417


1322#
發表於 13-4-29 13:43 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

蕃茄去籽咪即係去晒啲囊




王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1323#
發表於 13-4-29 14:01 |只看該作者
Sarahsiuwong 發表於 13-4-28 21:35
好似好少見有得買。。。係咪大型超市先有?
呢樣真係唔知,我住美國,呢邊D鬼好鍾意食,所以唔難買。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1324#
發表於 13-4-29 14:48 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-28+16:24+甜

原帖由 rose-mag 於 13-04-29 發表
咁你不如試下啦,反正當果汁飲都可以。
甜菜即係beet,我地叫紅菜頭。
全部都唔駛去皮係嗎?第一次浸無菌種呀?(因為佢話浸完成後既渣就係菌種)





桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1325#
發表於 13-4-29 14:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+rose-mag+於+13-04-29+發表咁

原帖由 Sarahsiuwong 於 13-04-29 發表
好似好少見有得買。。。係咪大型超市先有?
街市有。




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1326#
發表於 13-4-29 14:55 |只看該作者

引用:Quote:fly2happy+發表於+13-4-28+17:24+Ros

原帖由 rose-mag 於 13-04-29 發表
開到未呀?試下用條熱毛巾蓋住個蓋扭,冷縮熱脹原理試下開唔開到。
幾經辛苦終於開到




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1327#
發表於 13-4-29 15:08 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-28 22:48
全部都唔駛去皮係嗎?第一次浸無菌種呀?(因為佢話浸完成後既渣就係菌種)



...
我查實有少少保留,明明酵素唔會有水浸,但呢個要加水,
不過如果真係有效又何干?我見個分享者係牧師,而且呢D嘢又唔係佢整嚟賣,
冇呃人理由,佢講留皮都可能有佢理由,但要洗淨表皮至好,
你知而家生果有幾多農藥啦,希望真係可以幫到你爸爸。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。


侯爵府

積分: 24163

好媽媽勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1328#
發表於 13-4-29 17:13 |只看該作者
rose-mag 發表於 13-4-29 15:08
我查實有少少保留,明明酵素唔會有水浸,但呢個要加水,
不過如果真係有效又何干?我見個分享者係牧師,而 ...

ROSE,,想問如果整青梅酵素,,使唔使加檸檬架?


大宅

積分: 4011


1329#
發表於 13-4-29 18:59 |只看該作者

回覆:推介蕃茄酵素,仲有薑酵素,順便講埋浸鹹檸檬 ^-^

Rose, 請問酵素咩情況可以決定收成呢?
好似有啲生果可以早少少收,又好似要睇氣溫


子爵府

積分: 11472

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1330#
發表於 13-4-29 21:35 |只看該作者
早幾日收咗蘋果蕃茄酵素,好好味今日再接再勵,整咗青提酵素,青梅酵素同梅酒,後來先發現梅酒落少咗酒,即刻加番,所以而家滿好多啦希望今次都成功!





水晶宮

積分: 64428

馬年勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 牛年勳章 hashtag影視迷勳章 畀面勳章 環保接龍勳章 BK Milk勳章


1331#
發表於 13-4-29 22:42 |只看該作者
唔好意思,我想問下浸完酵素個樽可唔可以唔洗直接再浸第二樽?
因為我聽人講話同樣係酵素,可以唔駛洗,避免濕到水。


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1332#
發表於 13-4-29 23:20 |只看該作者

引用:Quote:rose-mag+發表於+13-4-29+15:08+我查

原帖由 Veronique@chan 於 13-04-29 發表
ROSE,,想問如果整青梅酵素,,使唔使加檸檬架?
睇返P116(#1160) & P117(#1168)




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1333#
發表於 13-4-29 23:21 |只看該作者

引用:唔好意思,我想問下浸完酵素個樽可唔可以唔

原帖由 pp6113 於 13-04-29 發表
唔好意思,我想問下浸完酵素個樽可唔可以唔洗直接再浸第二樽?
因為我聽人講話同樣係酵素,可以唔駛洗,避 ...
我覺得應該係可以就怕有唔同味




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1334#
發表於 13-4-29 23:22 |只看該作者

引用:Rose,+請問酵素咩情況可以決定收成呢?好似

原帖由 Bubo 於 13-04-29 發表
Rose, 請問酵素咩情況可以決定收成呢?
好似有啲生果可以早少少收,又好似要睇氣溫
Rose話過水果浸太耐會易變味而且易壞。最好係2個星期最多3個星期就要收成啦。




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1335#
發表於 13-4-29 23:25 |只看該作者

引用:早幾日收咗蘋果蕃茄酵素,好好味今日再接再

原帖由 prisyan 於 13-04-29 發表
早幾日收咗蘋果蕃茄酵素,好好味今日再接再勵,整咗青提酵素,青梅酵素同梅酒,後來先發現 ...
咦〜〜〜我同你浸既一樣呀。其中青提係紅提




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


大宅

積分: 4011


1336#
發表於 13-4-29 23:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bubo+於+13-04-29+發表Rose,+

原帖由 fly2happy 於 13-04-29 發表
Rose話過水果浸太耐會易變味而且易壞。最好係2個星期最多3個星期就要收成啦。



...
但係上次變味既蕃茄奇異果都係14日炸喎
今次個菠蘿酵素未夠2星期,好似好少泡泡啦


大宅

積分: 4011


1337#
發表於 13-4-29 23:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bubo+於+13-04-29+發表Rose,+

原帖由 fly2happy 於 13-04-29 發表
Rose話過水果浸太耐會易變味而且易壞。最好係2個星期最多3個星期就要收成啦。



...
草莓遲菠蘿2日浸,但係仲出緊好多泡泡 ==”
1367249905431.jpg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1338#
發表於 13-4-29 23:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-29+發表R

原帖由 Bubo 於 13-04-29 發表
但係上次變味既蕃茄奇異果都係14日炸喎
今次個菠蘿酵素未夠2星期,好似好少泡泡啦
以我睇過既留言基本上你只浸一個星期都ok最耐係二星期到三星期。




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


大宅

積分: 4011


1339#
發表於 13-4-29 23:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bubo+於+13-04-29+發表但係上

原帖由 fly2happy 於 13-04-29 發表
以我睇過既留言基本上你只浸一個星期都ok最耐係二星期到三星期。
Oic
你真係勁
你而家做緊咩酵素?


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1340#
發表於 13-4-29 23:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-29+發表

原帖由 Bubo 於 13-04-29 發表
Oic
你真係勁
你而家做緊咩酵素?
我都係新手來伽咋不過我因為無咩心水浸咩就揀人地浸得成功既來浸(唔駛自己諗而且穩陣)而且我一得閒追下留言睇下大家浸左咩。我尼個月24號之開始浸。
(1)菠蘿+檸檬+冰糖(2星期)
(2)紅提子+檸檬+冰糖(2星期)
(3)薑+檸檬+冰糖(一個月)
(4)青梅+冰糖(3個月〜6個月)
(5)青梅+冰糖+酒(一年以上)




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo