跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 1529


1321#
發表於 07-4-15 19:53 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉j水站^9^

吓....
點解唔即刻返香港睇呀......


別墅

積分: 807


1322#
發表於 07-4-16 09:28 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

細B唔細架啦!
阿blue出世都唔夠5.8lbs呀!
cwinnie 寫道:
大家好!!!
訓到日夜不分既我..而家訓醒左..
又鬼咁精神..咁埋上來八下囉..
多謝大家關心!!
細b好真係好細粒..得果5.8lbs咋..
要靠我地後天加工.."痴d肉"上個身度啦
過左十二朝..你地睇下邊日得閒上來食薑醋啦


別墅

積分: 807


1323#
發表於 07-4-16 10:00 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


大宅

積分: 1529


1324#
發表於 07-4-16 13:01 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

學學7lb3架....

suhanna 寫道:
細B唔細架啦!
阿blue出世都唔夠5.8lbs呀!
[quote]
cwinnie 寫道:
大家好!!!
訓到日夜不分既我..而家訓醒左..
又鬼咁精神..咁埋上來八下囉..
多謝大家關心!!
細b好真係好細粒..得果5.8lbs咋..
要靠我地後天加工.."痴d肉"上個身度啦
過左十二朝..你地睇下邊日得閒上來食薑醋啦
[/quote]



男爵府

積分: 5773


1325#
發表於 07-4-16 13:05 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

羨慕學學!! :lol: 樂樂個時得5磅10


男爵府

積分: 5773


1326#
發表於 07-4-16 13:10 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉j水站^9^

我同老公講過:老公話怕lok lok太辛苦,因為要坐2小時左右先到深圳,所以------------ :-( :-(
chicchic05 寫道:
吓....
點解唔即刻返香港睇呀......


大宅

積分: 4981


1327#
發表於 07-4-16 17:28 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

我見到佢個頭仲細過我隻手板..
真係有d驚...
果時gigi都冇咁誇張!!
不過而家好少少啦..
suhanna 寫道:
細B唔細架啦!
阿blue出世都唔夠5.8lbs呀!
[quote]
cwinnie 寫道:
大家好!!!
訓到日夜不分既我..而家訓醒左..
又鬼咁精神..咁埋上來八下囉..
多謝大家關心!!
細b好真係好細粒..得果5.8lbs咋..
要靠我地後天加工.."痴d肉"上個身度啦
過左十二朝..你地睇下邊日得閒上來食薑醋啦
[/quote]


大宅

積分: 1529


1328#
發表於 07-4-17 13:34 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉j水站^9^

咁你去左大陸邊度呀...要坐2個鐘車......
唉樂樂好淒涼呀 :-(

chu87377 寫道:
我同老公講過:老公話怕lok lok太辛苦,因為要坐2小時左右先到深圳,所以------------ :-( :-( [quote]
chicchic05 寫道:
吓....
點解唔即刻返香港睇呀......
[/quote]


別墅

積分: 807


1329#
發表於 07-4-18 09:36 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

頭條日報
嘩!你咁大膽同樂樂響大陸睇醫生!
重打埋針添呀!
下次千祈唔好制呀!
上次我收到有個電郵,
係一個爸爸寫傳播出嚟比大家,
內容係話,
佢同個女上大陸,
個女突然病(我唔記得咩病啦),
跟住個阿爸就帶咗佢入院,
點知D醫生只係話佢個女好嚴重,
要入深切治療,
重要打針,
不停叫佢比錢,
又唔比佢見個女住,
最後佢要打返HK救助,
送返HK醫院先冇事。
佢話上面D醫院醫生會因為錢去亂用藥,
等你病情突然轉壞或冇好轉去呃錢!
如果你對佢亂用藥敏感就好似以上單新聞咁啦!
真係唔好亂博呀!
情願坐兩個鐘車返HK睇醫生,
都好過後悔一世呀!


別墅

積分: 807


1330#
發表於 07-4-18 09:38 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

ivy,
剛剛嗰段頭一行,
請按頭條日報,我scan咗段新聞比你睇呀!


男爵府

積分: 5773


1331#
發表於 07-4-18 12:41 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

:-( :-( :-(
suhanna 寫道:
ivy,
剛剛嗰段頭一行,
請按頭條日報,我scan咗段新聞比你睇呀!


子爵府

積分: 10056


1332#
發表於 07-4-18 12:52 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

Good Afternoon~~~

chu87377:
嘩...你個大陸之旅 點解你唔提早番HK呀, 大陸既e療真係信唔過架, 今次好在loklok無事咋.

cwinnie:
唔怕架, 小朋友好快長肉, 我覺得好多輕磅bb後勁都好凌厲架! 加油呀! 你有無幫佢影多d相呀?? 你知啦...佢地長得好快, 你唔影多d, 好快就變晒樣


大宅

積分: 4981


1333#
發表於 07-4-18 14:49 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

岩岩幫細b整左個相簿
林細B小天地


大宅

積分: 1529


1334#
發表於 07-4-19 13:26 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

得2張相架.....
有冇2姐妹合照呀.....
細妹同姐姐相似嘛

cwinnie 寫道:
岩岩幫細b整左個相簿
林細B小天地


大宅

積分: 4981


1335#
發表於 07-4-19 14:10 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

唔止2張...仲有好多呀...
下面有其他相簿可以開來睇架!!


子爵府

積分: 10056


1336#
發表於 07-4-19 14:14 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

你地有無人準備買尿片褲比小朋友用呀, 尋日jusco Huggies 隻尿片褲做緊減價, L & XL for girls $19.9 一包. 好抵呀!


大宅

積分: 4981


1337#
發表於 07-4-19 14:18 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

一包有幾多片呀??
mama1210 寫道:
你地有無人準備買尿片褲比小朋友用呀, 尋日jusco Huggies 隻尿片褲做緊減價, L & XL for girls $19.9 一包. 好抵呀!


男爵府

積分: 5942


1338#
發表於 07-4-19 19:22 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

L 有12片, XL有10片.........[quote]
cwinnie 寫道:
一包有幾多片呀??[quote]


子爵府

積分: 10056


1339#
發表於 07-4-20 12:34 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

henhen 寫道:
L 有12片, XL有10片.........[quote]
cwinnie 寫道:
一包有幾多片呀??[quote]
[/quote]

好在henhen答jet, 因為我都唔知係幾多片....haha.....咁henhen 你有無買呀??


大宅

積分: 1529


1340#
發表於 07-4-20 13:15 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

我買左好多呀....

mama1210 寫道:
[quote]
henhen 寫道:
L 有12片, XL有10片.........[quote]
cwinnie 寫道:
一包有幾多片呀??[quote]
[/quote]

好在henhen答jet, 因為我都唔知係幾多片....haha.....咁henhen 你有無買呀??[/quote]


首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo