在職全職

跳至

首頁

尾頁
   8


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1321#
發表於 13-6-27 17:32 |只看該作者
rabbittungtung 發表於 13-6-27 17:29
係囉 ~~ 我都係無上幾個鐘姐... 又多左幾版...... 追死人咩.....

唔使追啦


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1322#
發表於 13-6-27 17:32 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+17:28

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
咁我都見........
話得多距又覺得你煩~都唔知點教


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1323#
發表於 13-6-27 17:32 |只看該作者

引用:Quote:Small_i+發表於+13-6-27+17:25+我自

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
唔係....都幾好呀.....咁大頭蝦....
隻衰豬呀,尋日先識指我係媽媽咋。平日佢指住個web cam架。事關我返工,工人就同佢講媽媽係cam入面。

龍馬精神.......


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1324#
發表於 13-6-27 17:33 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 17:30
好開心啊我發現仲有樣嘢未做~聽日可以做啦~唔使咁毛

咁黎聽日慢慢慢慢咁做啦


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1325#
發表於 13-6-27 17:33 |只看該作者
rabbittungtung 發表於 13-6-27 17:31
今次老細返來難得地坐咁耐~~ 終於都等到佢走...


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1326#
發表於 13-6-27 17:35 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 17:32
話得多距又覺得你煩~都唔知點教

係架.....我鬧得多夠煩囉.....
家下我話見一樣就掉一樣......


大宅

積分: 2472


1327#
發表於 13-6-27 17:35 |只看該作者
cmsm 發表於 13-6-27 17:32
唔使追啦
哈哈~~~ 而家日日都要上來追一追... 唔追咪會少左d 樂趣 ~~


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1328#
發表於 13-6-27 17:35 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+17:30

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
咁黎聽日慢慢慢慢咁做啦
係~要好慢好慢今日開十張支票已經用兩個鐘


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1329#
發表於 13-6-27 17:36 |只看該作者
Small_i 發表於 13-6-27 17:32
隻衰豬呀,尋日先識指我係媽媽咋。平日佢指住個web cam架。事關我返工,工人就同佢講媽媽係cam入面。

...

個web cam係mama


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1330#
發表於 13-6-27 17:36 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+17:32

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
係架.....我鬧得多夠煩囉.....
家下我話見一樣就掉一樣......
掉我個女都唔緊~當時會喊~好快就唔記得


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1331#
發表於 13-6-27 17:36 |只看該作者
rabbittungtung 發表於 13-6-27 17:35
哈哈~~~ 而家日日都要上來追一追... 唔追咪會少左d 樂趣 ~~


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1332#
發表於 13-6-27 17:37 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 17:35
係~要好慢好慢今日開十張支票已經用兩個鐘

同我差唔多, 今日我都只係開咗幾張inv.


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1333#
發表於 13-6-27 17:39 |只看該作者

引用:Quote:Small_i+發表於+13-6-27+17:32+隻衰

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
個web cam係mama


龍馬精神.......


大宅

積分: 2472


1334#
發表於 13-6-27 17:39 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 17:35
係~要好慢好慢今日開十張支票已經用兩個鐘
哈哈 ~~


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1335#
發表於 13-6-27 17:39 |只看該作者
fannychan1213 發表於 13-6-27 17:36
掉我個女都唔緊當時會喊好快就唔記得

掉咗個囡, 你都只係當時喊, 好快就唔記得


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1336#
發表於 13-6-27 17:40 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區

仲有廿分鐘先收工,今晚同老公拍拖2人世界啊

龍馬精神.......


珊瑚宮

積分: 121420

畀面勳章 BK Milk勳章


1337#
發表於 13-6-27 17:40 |只看該作者
仲有5mins 執定野, 等收工


大宅

積分: 2472


1338#
發表於 13-6-27 17:42 |只看該作者
cmsm 發表於 13-6-27 17:37
同我差唔多, 今日我都只係開咗幾張inv.
今日我好勤力架... 老細返左來.. 我直情將成個禮拜要做既野都搬晒出來...


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1339#
發表於 13-6-27 17:42 |只看該作者

引用:仲有5mins+執定野,+等收工

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
仲有5mins 執定野, 等收工
你就好啦

龍馬精神.......


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1340#
發表於 13-6-27 17:43 |只看該作者

引用:Quote:cmsm+發表於+13-6-27+17:37+同我差唔

原帖由 rabbittungtung 於 13-06-27 發表
今日我好勤力架... 老細返左來.. 我直情將成個禮拜要做既野都搬晒出來... ...
good

龍馬精神.......

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo