跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 5482


1321#
發表於 04-6-6 01:18 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey,

thank you!

咁,係咪趁暑假搞搞佢? :-P


大宅

積分: 3888


1322#
發表於 04-6-6 23:27 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

嘻....唔好怪我太"梁"~~~因為我仔第一次比賽炸~~
我琴日收到音樂節比賽張証書.......好鬼靚呀...個章好金呀


男爵府

積分: 6686


1323#
發表於 04-6-6 23:39 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Easy媽咪,

我都收到啦, 我都覺得幾靚, 有少少意外 :-P .

Ms CC,

不如我地睇下邊個今年都係考試既, 又想有機會出黎交流玩下既再諗丫, 好唔好:

GRADE 2
Ms CC - Christy

GRADE 3
Zoey - Maggie
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


男爵府

積分: 5482


1324#
發表於 04-6-7 08:37 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

zoey,

太好了 :-P

我想問個音樂劇如果要參加個活動係咪要打電話登記? 要點做?


男爵府

積分: 6686


1325#
發表於 04-6-7 11:05 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Ms CC,

Please check pm . 我會 pm 埋其他媽媽嫁喇 :-P .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


1326#
發表於 04-6-7 13:01 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

我仔而家係柏詩學緊的,但佢地個schedule好緊,只得星期六12:00noon比我仔學。9月開始亞仔上小一之後要返長短周,如果我想私自搵番個琴姐姐上屋企教,咁上堂時間比較彈性D,可唔可以的?


別墅

積分: 834


1327#
發表於 04-6-7 13:19 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey 寫道:
Ms CC,

不如我地睇下邊個今年都係考試既, 又想有機會出黎交流玩下既再諗丫, 好唔好:

GRADE 2
Ms CC - Christy

GRADE 3
Zoey - Maggie


參埋我仔仔,不如講埋揀左邊首歌呀。

GRADE 2
Ms CC - Christy
Hohomama - Anson (A2, B1, C2)

GRADE 3
Zoey - Maggie


男爵府

積分: 6686


1328#
發表於 04-6-7 14:31 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

HoHomama 寫道:

參埋我仔仔,不如講埋揀左邊首歌呀。

GRADE 2
Ms CC - Christy
Hohomama - Anson (A2, B1, C2)

GRADE 3
Zoey - Maggie



考試分享會

GRADE 2
Ms CC - Christy
Hohomama - Anson (A2, B1, C2)

GRADE 3
Zoey - Maggie (A6, B3, C3)
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


複式洋房

積分: 146


1329#
發表於 04-6-8 12:30 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

我又同呀女報名先得, 不過佢未練好


男爵府

積分: 6686


1330#
發表於 04-6-8 14:08 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JenniferMa,

好耐冇見啦! 我記得 Jennifer 彈得好好, 應該 no problem 既 , 其實我都想聽下 Grade 4 d 曲係未又會深好多嫁 :-P .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


民房

積分: 61


1331#
發表於 04-6-8 16:24 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

呢個提議好正,如果夾到時間,都預埋我仔仔一份。話時話,Grade 3 本琴書內都唔係好覺有A6個首考試歌,首歌叫咩名呀?

考試分享會

GRADE 2
Ms CC - Christy
Hohomama - Anson (A2, B1, C2)

GRADE 3
Zoey - Maggie (A6, B3, C3)
Tang – 小B (A3, B1, C3)

GRADE 4
JenniferMa - Jennifer


男爵府

積分: 6686


1332#
發表於 04-6-8 18:50 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Tang,

係呀, A6 在另一本書度, 曲名 "Allegro in C".

我地都有 choose A3, 但我自己覺得阿女彈得最唔好就係黎隻, 做唔出個種爽快既感覺! 妳仔仔又點呀? 是否已學晒 3 首曲呢?



『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


民房

積分: 61


1333#
發表於 04-6-9 00:46 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

吓, mug原來考試書有兩本咁多嫁, 不嬲都以為得一本, 我真係"背"。

呀仔去年Nov考完Grade 1 後, 抖咗個幾月, 就已經要開始學Grade 3 既歌, 起初揀咗(A2, B3, C3), 佢彈彈吓又話A2同B3唔好聽, 彈咗個月到, 老師就同佢轉咗A3同B1, (我自已就覺得B3好聽D, B1要慢彈, 好悶) 。3首歌經已學哂, 每次只係執靚佢, 比較輕鬆, 不過就要操下D Scale, sight reading好少彈, aural 仲未開始, 舊年呢兩項都係好少操。

我覺得為咗個琴試, 就要用差不多成年既時間去操個三首歌, 學少咗其他類型既曲, 好似唔係好值得, 出年都係等呀仔抖一年再睇吓點至算。其實, 老師每次都會加多一首歌比佢練, 等佢彈吓其他歌仔, 唔駛咁悶。你哋個老師教琴既方法係咪都差唔多呀?


男爵府

積分: 6686


1334#
發表於 04-6-9 01:04 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Tang,

arm arm 想訓就見到妳喇, 同妳講多兩句先!

點解上年剛考完咁快就再考既? 唔好意思咁問, 只係有 d 好奇 ! 其實考試真係好 dum 時間, 若果比我再諗過, 我 3 級都唔考住, 等阿女浸多幾年先再算, 依家攪到佢 d 興趣都好似有少少跌 walt :-( ! 因為就快考試, 依家開始枕住都跟考試既野, 在家練習既時候佢自己就會加埋自己鍾意既歌仔黎彈 law :-P .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


民房

積分: 61


1335#
發表於 04-6-9 12:42 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

老師建議亞仔今年再報3級,係想幫佢SET個目標,老師年頭就開始教考試歌,係想嚮幾個月時間內,看看佢既進度至決定報唔報考。佢仲未有投訴彈到悶,但陪練既我就聽到麻木哂,淨係知佢無彈錯音,其他技巧上既問題就唔係好知。


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


1336#
發表於 04-6-9 20:42 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

tang,

除左三首考試歌,只係彈一首歌呀??如果你都係諗住訂個目標,係我的話,我會選擇訂出年考三級或以上,因為出年既書係比2005-6,唔駛咁急,多左一年時間,鐘意報又得,唔報再等出年又得


男爵府

積分: 6686


1337#
發表於 04-6-9 23:41 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Tang 寫道:
Zoey,

老師建議亞仔今年再報3級,係想幫佢SET個目標,老師年頭就開始教考試歌,係想嚮幾個月時間內,看看佢既進度至決定報唔報考。佢仲未有投訴彈到悶,但陪練既我就聽到麻木哂,淨係知佢無彈錯音,其他技巧上既問題就唔係好知。


Tang,

妳有冇買考試隻 CD? 其實都可以聽出少少端倪 :-P , 首曲既風格大概是怎樣!

我女老師暑假會有 group classes 特別著重講解 Aural 部份, 等我睇下到時會唔會有好料可以 share 比大家丫 !
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 17856


1338#
發表於 04-6-10 00:06 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Tang,

<我覺得為咗個琴試, 就要用差不多成年既時間去操個三首歌, 學少咗其他類型既曲, 好似唔係好值得...老師每次都會加多一首歌比佢練, 等佢彈吓其他歌仔, 唔駛咁悶>

唔好怪我多口,你仔個琴老師似乎太examination-orientated wor! 咁佢有冇俾你仔學下D操基本功既琴書e.g. Beyer, Hannon, Czerny 599呢? If not,我驚會有礙你仔將來琴技發展噃! :-(


民房

積分: 61


1339#
發表於 04-6-10 16:13 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Sindy, Zoey, JP

好多謝你地既意見,我係一個烏sir sir 既working mother ,對音樂一竅不通,又跟唔到亞仔去學琴,好多野都唔識得點去問,雖然老師好歡迎我隨時搵佢傾,但問得多都唔好意思。剛才忍唔住搵佢傾左兩句:

琴老師都唔建議年年考,其實想今年至幫亞仔報3級,老師之所以舊年報考,係因為1級比較容易,覺得亞仔比較有把握,希望佢第一次考琴便取得好成績,令佢有滿足感和成功感,對日後學習上有推動力。真係,考琴之後,亞仔練琴既動力的確大左。老師諗住出年比佢抖下,看看進度,隔年再決定報唔報5級。

老師都會慢慢抽走d考試歌,滲番多d其他歌仔,不過都要keep住練考試歌,我check番本手卌,見佢舊年大概操左半年既時間,就轉晒其他歌。

JP,
Beyer, Hannon, Czerny 599我真係未聽過,亞仔仲未學,問番老師,佢都打算開始教,因為比較悶,唔想亞仔抗拒,對音樂失去興趣,所以唔想太早就開始教。

Zoey,
隻CD我都有呀,通常係用呢氹亞仔練歌,叫佢同大師合作,就肯彈多幾次。d考試歌,我會嘗試研究下,看看對我有無幫助。


伯爵府

積分: 17856


1340#
發表於 04-6-10 16:53 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[quote]
Tang 寫道:
Sindy, Zoey, JP

好多謝你地既意見,我係一個烏sir sir 既working mother ,對音樂一竅不通,又跟唔到亞仔去學琴,好多野都唔識得點去問,雖然老師好歡迎我隨時搵佢傾,但問得多都唔好意思。剛才忍唔住搵佢傾左兩句:

琴老師都唔建議年年考,其實想今年至幫亞仔報3級,老師之所以舊年報考,係因為1級比較容易,覺得亞仔比較有把握,希望佢第一次考琴便取得好成績,令佢有滿足感和成功感,對日後學習上有推動力。真係,考琴之後,亞仔練琴既動力的確大左。老師諗住出年比佢抖下,看看進度,隔年再決定報唔報5級。

老師都會慢慢抽走d考試歌,滲番多d其他歌仔,不過都要keep住練考試歌,我check番本手卌,見佢舊年大概操左半年既時間,就轉晒其他歌。

JP,
Beyer, Hannon, Czerny 599我真係未聽過,亞仔仲未學,問番老師,佢都打算開始教,因為比較悶,唔想亞仔抗拒,對音樂失去興趣,所以唔想太早就開始教。

Zoey,
隻CD我都有呀,通常係用呢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo