美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   552


子爵府

積分: 13756


1341#
發表於 14-5-4 07:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tpcmela 於 14-05-03 發表我

本帖最後由 BBQBB 於 15-1-3 11:37 編輯

@@@


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


1342#
發表於 14-5-4 09:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+B__B+於+14-05-04+發表今轉好

原帖由 tpcmela 於 14-05-04 發表
你打算加單買鞋?
我個cart已有衫係度,不過未揀定

如睇啱妳條link個d可能加埋鞋




大宅

積分: 2442


1343#
發表於 14-5-4 09:32 |只看該作者

引用:Quote:kindercherry 發表於 14-5-3 21:09

原帖由 mechu 於 14-05-03 發表
我自己有睇開中醫所以冇咩M 痛, 止痛方面就唔清楚。不過佢棉質舒服又夠薄, 而且我鐘意人參味
...
Ic ic, thx a lot


侯爵府

積分: 21273


1344#
發表於 14-5-4 10:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-03+發表我

原帖由 Sarahoney 於 14-05-04 發表
我都買左呢隻氣墊粉嘅sample 版
點sample???





侯爵府

積分: 21273


1345#
發表於 14-5-4 10:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+tpcmela+於+14-05-04+發表你

原帖由 B__B 於 14-05-04 發表
我個cart已有衫係度,不過未揀定

如睇啱妳條link個d可能加埋鞋
晏d開電腦比你




大宅

積分: 2350


1346#
發表於 14-5-4 11:17 |只看該作者
@nice 發表於 14-5-2 11:48
大家有冇得抽coupon呀? 我呢2日都抽唔到, show:
sorry there's no discount coupon left, please try again ...
me too 佢e加dcoupon 縮咗水, 以前每月冇12張coupon攞,有3張有10%, e加得返1張咋,其他變咗1000won


男爵府

積分: 5449


1347#
發表於 14-5-4 11:38 |只看該作者

引用:有冇人知呢支係咩?買洗頭水送的+ +

原帖由 ^盈盈^ 於 14-04-22 發表
有冇人知呢支係咩?買洗頭水送的
請問呢set 幾錢?可否給我link或商店編號!




子爵府

積分: 12157


1348#
發表於 14-5-4 12:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tpcmela 於 14-05-03 發表無

原帖由 aubmaki 於 14-05-03 發表
老公整親,要做手術,至少半年至一年做唔到嘢
你要加油呀,我朋友老公都出左事,我地都幫唔到佢,唯有為他們祈禱。我雖然不認識你,但明白你的處境,我也會為你一家祈禱。希望你加油不要放棄。


子爵府

積分: 12157


1349#
發表於 14-5-4 12:58 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tpcmela 於 14-05-04 發表記

原帖由 aubmaki 於 14-05-04 發表
星期一去銀行cut埋去
咁有決心?


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


1350#
發表於 14-5-4 14:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+B__B+於+14-05-04+發表我個ca

原帖由 tpcmela 於 14-05-04 發表
晏d開電腦比你





侯爵府

積分: 21273


1351#
發表於 14-5-4 14:42 |只看該作者
B__B 發表於 14-5-4 14:29
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/item.aspx?goodscode=396932988

依家開比你!


大宅

積分: 2442


1352#
發表於 14-5-4 16:24 |只看該作者
mechu 發表於 14-5-3 22:10
我自己有睇開中醫所以冇咩M 痛, 止痛方面就唔清楚。不過佢棉質舒服又夠薄, 而且我鐘意人參味
...
請問你知唔知D additional option係咩黎架?


子爵府

積分: 13756


1353#
發表於 14-5-4 16:32 |只看該作者
本帖最後由 BBQBB 於 15-1-3 11:36 編輯

@@@


侯爵府

積分: 21273


1354#
發表於 14-5-4 16:50 |只看該作者

引用:Quote:tpcmela+發表於+14-5-3+14:37+我未試

原帖由 BBQBB 於 14-05-04 發表
REFILL有冇蓋? 唔怕好快乾咩?
我未開呀!應該有蓋架!我度下岩唔岩位放落我盒iope度先




侯爵府

積分: 22867

好媽媽勳章


1355#
發表於 14-5-4 17:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 tpcmela 於 14-05-04 發表忍

本帖最後由 jodylulu 於 14-5-5 10:21 編輯
原帖由 aubmaki 於 14-05-04 發表
我為咗同呢版斷絕來往!我將我其中一張卡整爛咗



男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


1356#
發表於 14-5-4 17:55 |只看該作者

引用:Quote:B__B+發表於+14-5-4+14:29+http://it

原帖由 tpcmela 於 14-05-04 發表
http://item2.gmarket.co.kr/English/detailview/item.aspx?goodscode=396932988

依家開比你! ...





男爵府

積分: 5390


1357#
發表於 14-5-4 20:00 |只看該作者
各位高手, 我未g過, 而家想g 呢隻maskhttp://item2.gmarket.co.kr/Engli ... goodscode=325824966, 請問各位可唔可以話我知買呢隻mask邊間抵啲同埋加埋運費大約港紙幾錢一塊?


子爵府

積分: 11655


1358#
發表於 14-5-5 00:46 |只看該作者
請問有無jm G過可以電磁爐用既煲 ? thx :)


公爵府

積分: 27227


1359#
發表於 14-5-5 06:57 |只看該作者
想問下,如果重過30kg,gmarket係咪會分兩箱寄架?.?D m巾一set竟然計3.3kg


大宅

積分: 3681


1360#
發表於 14-5-5 12:00 |只看該作者

回覆:bb081090 的帖子

我有件貨又24號一直都是「國內配送」到而家,其他貨已經配送完畢。
點算呀?我可以做啲咩?




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo