立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21334
原文章由 chilli 於 4/1/2008 16:25 發表 乜大咪仲有用片咩? 早出聲嘛, 上次我有剩咁多huggies 褲仔.
原文章由 chilli 於 4/1/2008 16:38 發表 ceci 最衰咪爸攪唔掂大咪哥, 唔係真想麻煩你 6 號晚黎我家幫下手!! oo 同 opa 去飲, 我而家好驚果晚我會踢晒腳 二個一齊喊就大 0 樂 佢地會喊到回唔到氣, 面同唇都變黑 ...
子爵府
積分: 13367
原文章由 ceci愛大咪 於 08-1-4 21:50 發表 你要幾多點至幾多點呀 睇下我諗唔諗得掂 :mrgreen:
原文章由 cpm 於 4/1/2008 22:46 發表 洗唔洗我黎幫妳 :mrgreen: :mrgreen:
原文章由 ceci愛大咪 於 08-1-4 23:07 發表 你幫我揍大咪定幫 chilli 揍 孖b
珍珠宮
積分: 30695
原文章由 cpm 於 08-1-4 22:46 發表 洗唔洗我黎幫妳 :mrgreen: :mrgreen:
原文章由 chilli 於 08-1-5 11:37 發表 你係咪得呀? 怕唔怕夜?
原文章由 chilli 於 08-1-5 11:39 發表 尋晚佢地又黎癲 6pm 開始扭到 1am :-( 我一餐碗分咗 4 次先洗完. 仲要孭住一個黎掠衫 燉左燕窩成 2 am 先得閒食:-(
原文章由 chilli 於 5/1/2008 11:36 發表 7pm至10pm.
原文章由 cpm 於 08-1-5 17:32 發表 扭嘜扭咁耐 o pa 無幫妳揍 咁快食燕窩 , 傷口會出肉芽
原文章由 ceci愛大咪 於 08-1-5 20:55 發表 今日去左山頂一日遊 :lol 大咪今日無午睡, 今晚 7:30pm 已經 zzzzzzzzzzzz 係青衣城買左隻色戎, 一陣同咪爸睇朝偉蛋蛋先
原文章由 ceci愛大咪 於 08-1-5 20:49 發表 哦.....7-10 no problem 聽日過黎幫你 :D 咪爸話無話幫唔幫既, 當過黎探下你喎 :lol
原文章由 cpm 於 08-1-5 17:29 發表 得 ~ 緊係唔怕夜咁近:mrgreen:
原文章由 chilli 於 08-1-6 00:42 發表 你係咪忘記咗我有二件孖寶 opa 一幫手, 但一個人抱唔到二個!! 佢地扭抱, 放低就喊. 喊到面到變黑我地先抱佢等佢回氣 放低唔夠 3mins 又再喊過!! 乜唔食得燕窩咩?-( 我陪月無講喎 几時先食得?? ...
原文章由 chilli 於 08-1-6 00:44 發表 你係咪黎呀? 自己上黎啦 我落唔到去食飯 我地叫外賣, 我請:mrgreen:
原文章由 cpm 於 08-1-6 01:20 發表 我記得妳有二件孖寶:mrgreen: 我諗住洗一陣碗 o pa 會攞得惦ops:" /> 係 ar 唔食得燕窩, 等傷口好 d 先食.
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy