跳至

首頁

尾頁
   0


別墅

積分: 676


1341#
發表於 08-6-18 22:35 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-6-18 17:09 發表
我都係同你哋一樣姐姐跟車,9:30車姐姐到學校,跟住自己去囉,畢如我車埋你哋呀...


thank you Jane媽, 9:30係學校等呀,唔該晒!


子爵府

積分: 10563


1342#
發表於 08-6-18 23:48 |只看該作者
原文章由 greedycat116 於 08-6-18 19:05 發表
係! 我仔仔係K3係先讀全日.中文是自己教.


thanks for your information!


子爵府

積分: 10563


1343#
發表於 08-6-18 23:51 |只看該作者
剛剛收到Parent's day既invitation card...右下見到IN1B呀...應該係B-day party個日影既...哈哈哈

Parent's day唔知係咪可以自己選時間呢?? 我見佢寫9:30am...


大宅

積分: 3200


1344#
發表於 08-6-19 09:11 |只看該作者
估唔到我地啲小朋友未到中四我吔就要為佢地選科而頭痛,現今的家長真是多煩惱。明天係一個好機會請教吓Miss CC囉!明天我會跟車而Daddy就會揸車,有吉位呀!如有興趣也可一起。Miss CC 提醒Daddy要帶玩沙用具,因為有堆沙比賽呀


別墅

積分: 676


1345#
發表於 08-6-19 09:38 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-18 23:51 發表
剛剛收到Parent's day既invitation card...右下見到IN1B呀...應該係B-day party個日影既...哈哈哈

Parent's day唔知係咪可以自己選時間呢?? 我見佢寫9:30am...


係呀,張invitation card裹見到佢哋張相呀,縱使張相好細,但都認到Cherry, Jane, Yanice....

Parent's Day我就係9:10am,我都想問問可唔可以改時間(我想下午lor)!


別墅

積分: 676


1346#
發表於 08-6-19 09:53 |只看該作者
原文章由 Panda_mother 於 08-6-19 09:11 發表
估唔到我地啲小朋友未到中四我吔就要為佢地選科而頭痛,現今的家長真是多煩惱。明天係一個好機會請教吓Miss CC囉!明天我會跟車而Daddy就會揸車,有吉位呀!如有興趣也可一起。Miss CC 提醒Daddy要帶玩沙用具,因為有堆沙 ...


係呀,真係估唔到咁細個都要為佢哋揀科而頭痛.....

嘩,有堆沙比賽咁好玩.真係好期待聽日的sand day, 小朋友又有得玩,家長又可以驟吓,希望唔好落雨啦.


大宅

積分: 1421


1347#
發表於 08-6-19 11:21 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-6-18 22:35 發表


thank you Jane媽, 9:30係學校等呀,唔該晒!

明早見la..順便傾吓選科問題ma...


等待驗證會員

積分: 935


1348#
發表於 08-6-19 16:32 |只看該作者
各位.. 好似好多日無見喇..
樂樂婆婆唔舒服. 我做左一個星期的全職媽媽.. 完全無時間上來...
明天得我帶樂樂一個喇.. 希望我搞得掂喇.. haha..
接左幾日. 樂樂放學.. 我見我地班好多新的小朋友
原來你地要選科呀.. 又真係幾難諗呀.. 無中文又真係好似唔係好掂喎.. (頭痛頭痛)


等待驗證會員

積分: 935


1349#
發表於 08-6-19 16:34 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-6-19 09:38 發表


係呀,張invitation card裹見到佢哋張相呀,縱使張相好細,但都認到Cherry, Jane, Yanice....

Parent's Day我就係9:10am,我都想問問可唔可以改時間(我想下午lor)!


改時間喇.. 佢都比我地填返個時間喇..
佢約我.. 9:40..
我改左.. 11:30 呀..
我估改.. 下午都得.. 佢有得揀 am / pm 嘛~~


等待驗證會員

積分: 935


1350#
發表於 08-6-19 16:37 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-18 23:51 發表
剛剛收到Parent's day既invitation card...右下見到IN1B呀...應該係B-day party個日影既...哈哈哈

Parent's day唔知係咪可以自己選時間呢?? 我見佢寫9:30am...


係呀.. 我又係一眼就見到..我地 d 小朋友.. haha
Cherry 媽..我接樂樂放學時.. 樂樂話我知邊個係 Cherry 呀..
佢話著粉紅色波鞋呀.... 就係 Cherry..
不過.. 姐姐帶佢行左去.. 我無得同Cherry 傾下計喇.. haha


子爵府

積分: 10563


1351#
發表於 08-6-21 01:08 |只看該作者
大家有無上學校個web-site?? 好似改左版呀...但唔肯定...因為好耐無上過去喇...哈哈

我比Cherry睇今日大合照既相...佢全部人都講到個名喎...不過大家見到面就好似唔熟...哈哈...Cherry瞓完下午覺...又叫我帶佢去beach...激死!


別墅

積分: 676


1352#
發表於 08-6-23 09:22 |只看該作者
Camy,

收到你sand play的相, thank you!


別墅

積分: 676


1353#
發表於 08-6-23 09:42 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-21 01:08 發表
大家有無上學校個web-site?? 好似改左版呀...但唔肯定...因為好耐無上過去喇...哈哈

我比Cherry睇今日大合照既相...佢全部人都講到個名喎...不過大家見到面就好似唔熟...哈哈...Cherry瞓完下午覺...又叫我帶佢去bea ...


可以比學校個web-site我look look呀 (我都唔知學校有web-site呀), thanks!

Cherry真係超鍾意玩沙! 嘩,個日我都好攰, Jeffrey未訓午覺我都已經訓著咗啦.....haha!


等待驗證會員

積分: 935


1354#
發表於 08-6-23 10:06 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-6-23 09:42 發表


可以比學校個web-site我look look呀 (我都唔知學校有web-site呀), thanks!

Cherry真係超鍾意玩沙! 嘩,個日我都好攰, Jeffrey未訓午覺我都已經訓著咗啦.....haha!


http://www.newgen.edu.hk/
不過無咩睇呀..

係.. 真係好累 :p


等待驗證會員

積分: 935


1355#
發表於 08-6-23 10:09 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-21 01:08 發表
大家有無上學校個web-site?? 好似改左版呀...但唔肯定...因為好耐無上過去喇...哈哈

我比Cherry睇今日大合照既相...佢全部人都講到個名喎...不過大家見到面就好似唔熟...哈哈...Cherry瞓完下午覺...又叫我帶佢去bea ...


thanks 呀.. 我都收到你 email

係喎.. 佢地好似唔識一樣.. Cherry 都好 d .. 佢起碼同其他小朋友一齊玩呀.. 你都見樂樂喇.. 真係好似唔識你地似的..
但回家 zzzz 醒午睡.. 佢就同我講.. 有太陽伯伯.. 我地不如去沙灘喇.. 我問佢想同邊個去.. 佢話同 Ms. CC 同埋同學去.. 真係激死


子爵府

積分: 10563


1356#
發表於 08-6-23 11:20 |只看該作者
樂樂..真係另ee趺眼鏡...Cherry已經怕羞架啦...估唔到樂樂仲怕羞...哈哈哈...真係失望...未能同2位"搭桌同學"成功影到一張相...


大宅

積分: 1421


1357#
發表於 08-6-23 11:32 |只看該作者
thanks camy,效律真快


大宅

積分: 1421


1358#
發表於 08-6-23 11:41 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-23 10:06 發表


http://www.newgen.edu.hk/
不過無咩睇呀..

係.. 真係好累 :p

點解唔見我哋IN1B d 同學既


等待驗證會員

積分: 935


1359#
發表於 08-6-23 12:07 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-23 11:20 發表
樂樂..真係另ee趺眼鏡...Cherry已經怕羞架啦...估唔到樂樂仲怕羞...哈哈哈...真係失望...未能同2位"搭桌同學"成功影到一張相...


係呢.. 不過Cherry 好乖喇.. 靜靜的.. 又肯影相
你睇樂樂.. 好頑皮的.. 叫佢影相.. 佢就話.. turn left.. turn right.. 激死我..


等待驗證會員

積分: 935


1360#
發表於 08-6-23 12:08 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-6-23 11:41 發表

點解唔見我哋IN1B d 同學既


係喎.. 真係.. 一張都無呢..

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo