原文章由 kayoivan 於 08-6-23 09:42 發表
可以比學校個web-site我look look呀 (我都唔知學校有web-site呀), thanks!
Cherry真係超鍾意玩沙! 嘩,個日我都好攰, Jeffrey未訓午覺我都已經訓著咗啦.....haha!
原文章由 hello_mimi 於 08-6-21 01:08 發表
大家有無上學校個web-site?? 好似改左版呀...但唔肯定...因為好耐無上過去喇...哈哈
我比Cherry睇今日大合照既相...佢全部人都講到個名喎...不過大家見到面就好似唔熟...哈哈...Cherry瞓完下午覺...又叫我帶佢去bea ...