立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
伯爵府
積分: 17542
原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 12:26 發表 係有老師 on duty, 但就唔肯接收小朋友, 只係叫家長帶返屋企 ......, 我噚晚睇電視, 周生都係話有需要應彈性處理, 但學校又唔肯比佢地留底 .....
水晶宮
積分: 54392
原文章由 tingchichi 於 08-3-13 10:26 發表 我反而認為課外活動唔好返住. D 興趣班又係幾個小朋友困在一個細 room 度. 其實都有d danger
QUOTE: 原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 10:16 發表 早呀 係唔係所有課外活動都停呀 ??
原文章由 karencircle 於 08-3-13 12:44 發表 但睇電視話可以托管住bor, 同教育署投訴下, 有d家長一時間真係可能無法子, 咁ga情況你叫小朋友點, 唔通放佢一個人係屋企咩.
原文章由 tszyau2000 於 08-3-13 14:26 發表 問左學校la...所有學校kei 內外活動都會取消...所以tszyau sat 都吾駛去上泳班
原文章由 karencircle 於 08-3-13 15:36 發表 阿囡放假, 我可以出來happy nite, 你地得唔得閑呀
原文章由 tszyau2000 於 08-3-13 15:41 發表 你指今晚ar
原文章由 karencircle 於 08-3-13 15:25 發表 咁一齊行山嗎
原文章由 karencircle 於 08-3-13 15:44 發表 唔洗咁急, 下兩個星期都重係美好假期 ...我地慢慢安排下都得
原文章由 tszyau2000 於 08-3-13 15:44 發表 都好wor..不過要等埋泳班kei 電話再覆實你...因為學校係話會取消...而泳班sir/miss 會call 我地...所以要收埋泳班tel 至作準....晏d至答你ar
原文章由 tszyau2000 於 08-3-13 15:46 發表 甘就好good la ...夾下大家邊晚係良辰吉日ar
原文章由 karencircle 於 08-3-13 15:48 發表 我應該星期一, 二, 四都ok
原文章由 tszyau2000 於 08-3-13 15:53 發表 mud 你吾係321飛咩...320星期四仲可以去happy 我就21-25/3 ,28/3吾ok
原文章由 karencircle 於 08-3-13 15:57 發表 係bor, 咁問下 317 318, 327大家ok唔ok啦 你321幾點飛呀? 我11點機呀, 唔知係機場見唔見到你地呢
大宅
積分: 1821
侯爵府
積分: 20954
原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 17:23 發表 嘩... 2個都飛呀, 預祝旅途愉快, 食得滿足, 玩得開心, 買得快樂.
原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 17:28 發表 姐姐妹妹齊來飲飲食食 又報名喇 .... 日期 : (以下3日的其中一天) 317 ~ OO, yauma, 車媽 318 ~ OO, yauma, 車媽 327 ~ OO, yauma, 車媽 地點 / 時間 : 待定 / 晚飯 ...
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy