跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17542


1341#
發表於 08-3-13 12:44 |只看該作者
但睇電視話可以托管住bor, 同教育署投訴下, 有d家長一時間真係可能無法子, 咁ga情況你叫小朋友點, 唔通放佢一個人係屋企咩.
原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 12:26 發表
係有老師 on duty, 但就唔肯接收小朋友,
只係叫家長帶返屋企 ......,
我噚晚睇電視, 周生都係話有需要應彈性處理,
但學校又唔肯比佢地留底 .....


水晶宮

積分: 54392


1342#
發表於 08-3-13 14:22 |只看該作者
e...亞囡果間學校web 都有提及...所以都幫助到d 家長無人湊小朋友kei 問題

"本校在放假期間,會安排教職員當值,處理校務及回答家長查詢,亦會清潔校園及消毒。家長如有需要貴子弟回校,應促請貴子弟戴上口罩,並須穿著校服。惟因校車及午膳已停止提供服務,家長需自行作有關安排"

mud 間學校甘ka..吾比d小朋友留底

原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 12:26 發表
係有老師 on duty, 但就唔肯接收小朋友,
只係叫家長帶返屋企 ......,
我噚晚睇電視, 周生都係話有需要應彈性處理,
但學校又唔肯比佢地留底 .....


水晶宮

積分: 54392


1343#
發表於 08-3-13 14:26 |只看該作者
問左學校la...所有學校kei 內外活動都會取消...所以tszyau sat 都吾駛去上泳班
原文章由 tingchichi 於 08-3-13 10:26 發表
我反而認為課外活動唔好返住. D 興趣班又係幾個小朋友困在一個細 room 度. 其實都有d danger
QUOTE:
原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 10:16 發表
早呀

係唔係所有課外活動都停呀 ??

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-3-13 14:28 編輯 ]


水晶宮

積分: 54392


1344#
發表於 08-3-13 14:27 |只看該作者
岩ar...打去教育署反映下la...
原文章由 karencircle 於 08-3-13 12:44 發表
但睇電視話可以托管住bor, 同教育署投訴下, 有d家長一時間真係可能無法子, 咁ga情況你叫小朋友點, 唔通放佢一個人係屋企咩.


伯爵府

積分: 17542


1345#
發表於 08-3-13 15:25 |只看該作者
咁一齊行山嗎
原文章由 tszyau2000 於 08-3-13 14:26 發表
問左學校la...所有學校kei 內外活動都會取消...所以tszyau sat 都吾駛去上泳班


伯爵府

積分: 17542


1346#
發表於 08-3-13 15:36 |只看該作者
阿囡放假, 我可以出來happy nite, 你地得唔得閑呀


水晶宮

積分: 54392


1347#
發表於 08-3-13 15:41 |只看該作者
你指今晚ar
原文章由 karencircle 於 08-3-13 15:36 發表
阿囡放假, 我可以出來happy nite, 你地得唔得閑呀


伯爵府

積分: 17542


1348#
發表於 08-3-13 15:44 |只看該作者
唔洗咁急, 下兩個星期都重係美好假期 ...我地慢慢安排下都得
原文章由 tszyau2000 於 08-3-13 15:41 發表
你指今晚ar


水晶宮

積分: 54392


1349#
發表於 08-3-13 15:44 |只看該作者
都好wor..不過要等埋泳班kei 電話再覆實你...因為學校係話會取消...而泳班sir/miss 會call 我地...所以要收埋泳班tel 至作準....晏d至答你ar
原文章由 karencircle 於 08-3-13 15:25 發表
咁一齊行山嗎


水晶宮

積分: 54392


1350#
發表於 08-3-13 15:46 |只看該作者
甘就好good la ...夾下大家邊晚係良辰吉日ar


原文章由 karencircle 於 08-3-13 15:44 發表
唔洗咁急, 下兩個星期都重係美好假期 ...我地慢慢安排下都得


伯爵府

積分: 17542


1351#
發表於 08-3-13 15:47 |只看該作者
如果阿囡都唔洗跳ballet就可以早d行,
等聽日再打去問下先.
原文章由 tszyau2000 於 08-3-13 15:44 發表
都好wor..不過要等埋泳班kei 電話再覆實你...因為學校係話會取消...而泳班sir/miss 會call 我地...所以要收埋泳班tel 至作準....晏d至答你ar


伯爵府

積分: 17542


1352#
發表於 08-3-13 15:48 |只看該作者
我應該星期一, 二, 四都ok
原文章由 tszyau2000 於 08-3-13 15:46 發表
甘就好good la ...夾下大家邊晚係良辰吉日ar


水晶宮

積分: 54392


1353#
發表於 08-3-13 15:53 |只看該作者
mud 你吾係321飛咩...320星期四仲可以去happy

我就21-25/3 ,28/3吾ok

原文章由 karencircle 於 08-3-13 15:48 發表
我應該星期一, 二, 四都ok

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-3-13 15:54 編輯 ]


伯爵府

積分: 17542


1354#
發表於 08-3-13 15:57 |只看該作者
係bor,

咁問下 317 318, 327大家ok唔ok啦
你321幾點飛呀? 我11點機呀, 唔知係機場見唔見到你地呢
原文章由 tszyau2000 於 08-3-13 15:53 發表
mud 你吾係321飛咩...320星期四仲可以去happy

我就21-25/3 ,28/3吾ok


水晶宮

積分: 54392


1355#
發表於 08-3-13 16:04 |只看該作者
一定見吾到la..我地8點幾機ar....

e 3 日我都ok ka
原文章由 karencircle 於 08-3-13 15:57 發表
係bor,

咁問下 317 318, 327大家ok唔ok啦
你321幾點飛呀? 我11點機呀, 唔知係機場見唔見到你地呢

[ 本文章最後由 tszyau2000 於 08-3-13 16:05 編輯 ]


大宅

積分: 1821


1356#
發表於 08-3-13 17:12 |只看該作者
原來冇返工仲唔得閒過返工. 追番7版, 所以遲咗回應.

cat cat,

君君依家都係咁, 如果真係有些事情是不可遷就,我係唔會就佢,話佢知"NO" 如果做得對, 我會讚賞同做好開心表情同佢笑. 話佢知叻叻.

丁丁,

真係要開心坦白對佢講, 將你心裏的想法表達出來. 果時君爸又係想去澳洲發展, 佢係好想去 推過人地2次, 最後都冇去到. 果時我日日都唔開心.


侯爵府

積分: 20954


1357#
發表於 08-3-13 17:23 |只看該作者
嘩... 2個都飛呀, 預祝旅途愉快, 食得滿足,
玩得開心, 買得快樂.


原文章由 karencircle 於 08-3-13 15:57 發表
係bor,

咁問下 317 318, 327大家ok唔ok啦
你321幾點飛呀? 我11點機呀, 唔知係機場見唔見到你地呢





原文章由 tszyau2000 於 08-3-13 15:53 發表
mud 你吾係321飛咩...320星期四仲可以去happy

我就21-25/3 ,28/3吾ok


侯爵府

積分: 20954


1358#
發表於 08-3-13 17:28 |只看該作者
姐姐妹妹齊來飲飲食食

又報名喇 ....
日期 : (以下3日的其中一天)

317 ~ OO, yauma, 車媽
318 ~ OO, yauma, 車媽
327 ~ OO, yauma, 車媽

地點 / 時間 : 待定 / 晚飯


水晶宮

積分: 54392


1359#
發表於 08-3-14 00:20 |只看該作者
yeah
原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 17:23 發表
嘩... 2個都飛呀, 預祝旅途愉快, 食得滿足,
玩得開心, 買得快樂.


水晶宮

積分: 54392


1360#
發表於 08-3-14 00:21 |只看該作者
吾該晒車長
原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 17:28 發表
姐姐妹妹齊來飲飲食食

又報名喇 ....
日期 : (以下3日的其中一天)

317 ~ OO, yauma, 車媽
318 ~ OO, yauma, 車媽
327 ~ OO, yauma, 車媽

地點 / 時間 : 待定 / 晚飯 ...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo