媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4167


1341#
發表於 04-4-3 10:52 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

今人我最早??

你地去晒邊樹ah?


子爵府

積分: 14786


1342#
發表於 04-4-5 09:49 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Hello, 今日有少少野攪, 所以返咗公司. 趁老闆未返, 講下恆恆d野啦.

1. 趕婆婆走

星期五晚, 婆婆預先上咗我屋企, 恆恆入到屋見到婆婆就一輪機關槍: "婆婆點解係度呀? 你返公公屋企啦, 公公等緊你呀" (有冇搞錯, 咁無禮貌趕婆婆走都有 :-( )

2. "終於"

星期六同姑媽表姐去街, 換咗哈母太郎玩具, 返到姑媽屋企發現唔見咗哈母太郎, 後尾表姐唔知係邊搵返出黎俾恆恆, 恆恆一見到就話: "終於搵返啦" (幾時學識"終於"依兩個字呢?)

3. 唔要依個

星期日同恆恆去麥當當, daddy去買野食期間, 麥當當既姐姐就拎住個藍色汽球話送俾恆恆, 點知恆恆一見到就即刻毫不留情咁話: "唔要依個, 我要GREEN" (個姐姐好無奈咁去換個綠色汽球俾恆恆)


子爵府

積分: 14786


1343#
發表於 04-4-6 09:29 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Morning~

我趁過去三日假期, 嘗試同恆恆戒片, 成績都算滿意. 第一日賴濕咗2條褲, 第二日就濕咗1條, 第三日就企係廁所門口忍唔住痾濕咗.

期間我久不久就問恆恆駛唔駛痾shu, 佢好多時都話唔駛. 我再問佢如果要痾咁點呀? 佢就會答我: "話俾媽咪聽痾shu", 我又問如果賴咗shu咁會點呀? "俾媽咪打pat". 恆恆都算係咁, 要痾shu時, 真係會同我講.

希望黎緊復活節假期, 可以成功係屋企同佢戒片.


大宅

積分: 4167


1344#
發表於 04-4-6 09:49 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

各位有無去百佳賣noddy 書ah! 我留左一套10本, 每本$9.9(原價每本$59.9)好抵ah! promotion做到今日ja! 要買就要快啦!


子爵府

積分: 13774


1345#
發表於 04-4-6 09:57 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

早晨~
今朝好唔捨得比妹豬走呀~

wendy: 照咁睇,相信恆恆好快就可以戒到片架喇!
恆恆而家講野咁緊要喇?可以好有條理呀!咁鬼有組織力既

妹豬呢排就成日講“頭先”!同佢去搭車去街,佢會話:"頭先都搭左啦",食野又係會答: "頭先都食左啦"!諸如此類:-P


子爵府

積分: 13774


1346#
發表於 04-4-6 10:02 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

妹豬成日自組playgroup~
搵d公仔圍圈坐地,佢自己做老師,同公仔玩唱歌,食餅,帶佢地排隊洗手,好正統架!
不如你地比$$佢賺啦!不過冇得試堂:-P

另外,依然鍾情玩煮飯仔,兒童節,又同老豆買左副新既廚具!


子爵府

積分: 13774


1347#
發表於 04-4-6 10:07 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

星期六,Marie搵過我,主要都係跟進一下playgroup既安排!因為妹豬而家一有電話響,佢就好開心,結果我就成全佢,等佢同marie ee傾左3兩句喇!

又因為比妹豬既干擾,同marie都爹唔到5分鐘,只知佢屋企壞左腦,同埋份工可能會唔撈.


子爵府

積分: 14786


1348#
發表於 04-4-6 10:26 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 妹豬自組playgroup咁厲害, 佢既領導才能好強播.


子爵府

積分: 14786


1349#
發表於 04-4-6 10:49 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

講開playgroup, 恆恆都會無la la收埋對手係後面, 然後講: "daddy媽咪食茶點" :-P 禽日又自言自語: "各位小朋友坐定定" :-P 但就唔識好似妹豬咁叻, 識得搵公仔扮學生


子爵府

積分: 13774


1350#
發表於 04-4-6 11:06 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Wendy:
早兩日,妹豬就搵好細既玩具恐龍做小朋友~(上次1月Birthday party既紀念品),你都知有幾細隻架啦要我呢副老骨頭luen埋個身係地下玩,真係好橙~

有時比餅佢食,又係好認真咁up "坐定定,坐定定,好乖乖啊..."


子爵府

積分: 14786


1351#
發表於 04-4-6 12:17 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 原來你係妹豬心目中同恐龍一樣大 :lol: :lol: 下次可唔可以改係枱上玩呀, 咪唔駛luen得咁辛苦囉.

係呢, 你星期日見唔見到晴晴呀? 妹豬盡興嗎?


男爵府

積分: 5370


1352#
發表於 04-4-6 12:40 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

芸迪: 佢地既詞彙已經儲埋左好多喇, 有時你都唔知原來某些說話佢地係識講. 預祝你同恆恆介片成功.

Miu: Playgroup PM- noted.
係呢你有無去到海洋公園呀? 我無帶電話contact唔到你呀! 那天都好多人, 係兒童皇國好多小朋友, 可能係兒童節啦, 晴晴只係玩左一次木馬咋. 不過最發達係晴晴, Daddy比左一包pop corn佢食, 仲食到佢生左兩粒暗瘡.
:-D


子爵府

積分: 13774


1353#
發表於 04-4-6 13:43 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Wendy:
你估我會唔會咁傻係地下玩丫皇帝女肯先得丫嘛班豆靚上playgroup都係係地下,我有得唔係咩!!!有一晚響大床玩,我半躺都比大小姐吩咐: "起身玩丫,唔好咁樣玩"

toky:
我尋日先去海浪公園呀!都係勁多表叔!兒童皇國又係好多細路,木馬都係騎左一次咁大把~
晴晴生左兩粒暗瘡tim呀?唔好jit呀,有nar架:-P


子爵府

積分: 14786


1354#
發表於 04-4-6 14:41 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 係既係既, 依班豆靚做風紀/班長就最啱, 咁鐘意捉我地既錯處. :-P 好似今朝咁, 恆恆同我一人拎住把lego槍, 叫我一齊o彭度木門, 我就玩野一面扭個大蘿pat, 一面o彭, 恆恆即刻好正經咁話: "唔好咁樣", 我問佢咁點呀?, 恆恆又唔識答, 我話係咪要正正經經呀, 佢就即刻跟我講: "正正經經咁o彭", 連我前後腳企都唔得


子爵府

積分: 13774


1355#
發表於 04-4-6 14:46 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Wendy: :-P :-P
放假去左邊道玩?

我地都冇mud特別節目呀!基本上星期六,日都係係屋企,因為妹豬果兩日都重係有d咳,原本都諗住唔去ocean park,不過尋日佢又ok,就照去!


大宅

積分: 4677


1356#
發表於 04-4-6 14:50 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

各位>>
我歸隊啦 不過未有時間溫書, (梗係啦, 你


子爵府

積分: 14786


1357#
發表於 04-4-6 15:12 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 星期六就去咗太古城搵埋姑媽同表姐一齊去冒險樂園玩. 果日一見到嫲嫲, 恆恆就9秒9飛奔過去, 但一見到表姐, 就即刻le埋係嫲嫲後面, 完全唔肯見人 隔咗一陣我抱起佢, 表姐再引下佢先正常返.

星期日就只係去咗德福, 又係去冒險樂園.

星期一就契爺契媽帶埋契仔黎探我地.

無咩特別節目呀.


伯爵府

積分: 16095


1358#
發表於 04-4-6 15:12 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

各位午安~~~

xxl: 好掛住你呀~ 好耐未見過你留言..... :-P


子爵府

積分: 13774


1359#
發表於 04-4-6 15:20 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

michelle: Hello~
忙完喇!多D上黎吹水啦:-P
而家冇左marie,我地個場靜左好多lu

wendy: 我地就唔敢同妹豬去太多地方,始終剛好番d,而且跟住又有4日假,都係唔敢chur得太盡law!


子爵府

積分: 13774


1360#
發表於 04-4-6 15:29 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

星期六,發生左單大頭蝦事件~

同妹豬痾臭臭,佢一定要拎全d野係手, 有d jar拿,佢果日就拎左一堆玩具陪佢,攪掂之後,佢又行番開去玩!有幾耐,佢坐響張矮凳上玩,又隔多一陣,佢由矮凳起身,又打算轉坐架豬仔車上,但突然望住我地喊個樣係好似好驚咁佢一隻手蓋在小便既地方~

果下我有d驚,唔豬咩事!我埋去睇下佢,又摸下佢條衭...
原來有個玩具罐頭係底衭同面衭既中間

真係嚇c我~~~

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo