立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
大宅
積分: 4865
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:45 發表 謙 ma, 我知 .... 好彩 weekday 既 cash 都叫 arm arm 有 12 個鐘咋 !!
積分: 3433
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:41 發表 熹 ma, 熹熹幾點起身 ?? why 會 sleepy 既 ?? cash 放學都好攰 .... 12:45 sleep 左 , 不過 3:00 起左 身啦 .... 唔肯再 sleep 我而家迫佢要 nap 2 個以上 , night time sleep 10 個鐘 ! tv 話要 ...
瑪瑙宮
積分: 142864
原文章由 hksandy_ma 於 08-10-28 23:48 發表 cash 夜晚幾點瞓嫁,謙謙就大約9點至9點半,早上就大約7點多起床。謙謙同cash 一樣weekday 完全無問題...但weekend 就....全day 都唔瞓都無問題。
公爵府
積分: 26018
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:48 發表 我唔報啦 , 報甘多好煩 .... 如果到時收埋仲煩 , 唔知 點揀呀 ??
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 23:51 發表 cash媽 佢7點起身,之後係屋企玩下睇下電視同食早餐,8點20分出門口返學囉! 不過,ms lam有講佢地係學校好多活動,sleepy都唔出奇
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:51 發表 cash 930 入 room , 10:00 先 sleep 到 !! 而家番學最遲 8:10 要起身架啦 , 放學 nap 2 - 3 個 hours !! weekend 我地而家都暗到佢 , 不過 sleep 2 個鐘 度架咋 ... 因為佢我地周圍去玩玩麻 :c ...
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:53 發表 甘早 ?? 佢幾點 sleep ?? 我 cash 而家都係剷都唔起 , 好多時 8:15 先起到 身又要飲 milk ..... 成日都番 8:55 - 9:00 架 !!
原文章由 hksandy_ma 於 08-10-28 23:54 發表 你就好啦,可以攪到cash 瞓覺,我仲未得呀,遲d個工人走左,都唔知點死。謙謙一見到我地就覺得我地係同佢玩,唔肯瞓呀。
原文章由 S.Africa 於 08-10-28 23:55 發表 9點半至10點,不過,佢7點一定起身食奶,又叫下你,你要應佢,唔係又發脾氣仔mouth: mouth:
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:57 發表 謙 ma, 你 maid 幾時走 ... 要開始陪下佢 sleep 啦 , 唔係到 時真係收唔到科架 !! 你又去埋佢地間 room , 3 個人一起 sleep 下先啦 ..... 唔係 maid 一走有排扭同 cry 呀 !! ...
原文章由 hksandy_ma 於 08-10-29 00:00 發表 所以遲d我會再push 謙謙早d瞓,等佢hea 下law。
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:59 發表 甘你而家 adjust 到 12:00 食 lunch 未呀 ? 唔番學同跟番呢個 schdule 啦 .... 唔好再改番 2:00 先食 lunch 啦
原文章由 winwin815 於 08-10-29 00:04 發表 我依家好衰, 小穎8點-8點半就扭奶, 我就索性唔再比佢地出廳, 關燈添, 就算玩都係係床到玩, 所以9點半一定訓
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:03 發表 我都 plan 緊 9:00 入 room ....不過 dinner 都 7:30 - 8:00 先 start 又好似早得滯
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy