跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 4865


1341#
發表於 08-10-28 23:48 |只看該作者
cash 夜晚幾點瞓嫁,謙謙就大約9點至9點半,早上就大約7點多起床。謙謙同cash 一樣weekday 完全無問題...但weekend 就....全day 都唔瞓都無問題。
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:45 發表
謙 ma,

我知 .... 好彩 weekday 既 cash 都叫 arm
arm 有 12 個鐘咋 !!


大宅

積分: 3433


1342#
發表於 08-10-28 23:51 |只看該作者
cash媽

佢7點起身,之後係屋企玩下睇下電視同食早餐,8點20分出門口返學囉!

不過,ms lam有講佢地係學校好多活動,sleepy都唔出奇

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:41 發表
熹 ma,

熹熹幾點起身 ?? why 會 sleepy 既 ??

cash 放學都好攰 .... 12:45 sleep 左 , 不過 3:00 起左
身啦 .... 唔肯再 sleep

我而家迫佢要 nap 2 個以上 , night time sleep 10 個鐘 !
tv 話要 ...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1343#
發表於 08-10-28 23:51 |只看該作者
cash 930 入 room , 10:00 先 sleep 到 !!

而家番學最遲 8:10 要起身架啦 , 放學 nap
2 - 3 個 hours !!

weekend 我地而家都暗到佢 , 不過 sleep 2 個鐘
度架咋 ... 因為佢我地周圍去玩玩麻

原文章由 hksandy_ma 於 08-10-28 23:48 發表
cash 夜晚幾點瞓嫁,謙謙就大約9點至9點半,早上就大約7點多起床。謙謙同cash 一樣weekday 完全無問題...但weekend 就....全day 都唔瞓都無問題。


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1344#
發表於 08-10-28 23:52 |只看該作者
我到依家都係報左3間咋嘛, 唔算多, 先至諗下, 不過依家唔使諗啦, 都過左deadline

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:48 發表
我唔報啦 , 報甘多好煩 .... 如果到時收埋仲煩 , 唔知
點揀呀 ??


歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1345#
發表於 08-10-28 23:53 |只看該作者
甘早 ?? 佢幾點 sleep ??

我 cash 而家都係剷都唔起 , 好多時 8:15 先起到
身又要飲 milk ..... 成日都番 8:55 - 9:00 架 !!




原文章由 S.Africa 於 08-10-28 23:51 發表
cash媽

佢7點起身,之後係屋企玩下睇下電視同食早餐,8點20分出門口返學囉!

不過,ms lam有講佢地係學校好多活動,sleepy都唔出奇


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1346#
發表於 08-10-28 23:54 |只看該作者
yes, 真係可以話"日日做到無停手", 因為n1個rundown其實同文文係育嬰園差不多, 育嬰園個時搞d家長會, 比我地了解佢地在園既生活, 真係好充實, 亦因為咁, 佢地在學校訓得好d, 食得多d

原文章由 S.Africa 於 08-10-28 23:51 發表
cash媽

佢7點起身,之後係屋企玩下睇下電視同食早餐,8點20分出門口返學囉!

不過,ms lam有講佢地係學校好多活動,sleepy都唔出奇
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 4865


1347#
發表於 08-10-28 23:54 |只看該作者
你就好啦,可以攪到cash 瞓覺,我仲未得呀,遲d個工人走左,都唔知點死。謙謙一見到我地就覺得我地係同佢玩,唔肯瞓呀。
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:51 發表
cash 930 入 room , 10:00 先 sleep 到 !!

而家番學最遲 8:10 要起身架啦 , 放學 nap
2 - 3 個 hours !!

weekend 我地而家都暗到佢 , 不過 sleep 2 個鐘
度架咋 ... 因為佢我地周圍去玩玩麻 :c ...


大宅

積分: 3433


1348#
發表於 08-10-28 23:55 |只看該作者
9點半至10點,不過,佢7點一定起身食奶,又叫下你,你要應佢,唔係又發脾氣仔mouth: mouth:

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:53 發表
甘早 ?? 佢幾點 sleep ??

我 cash 而家都係剷都唔起 , 好多時 8:15 先起到
身又要飲 milk ..... 成日都番 8:55 - 9:00 架 !!


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1349#
發表於 08-10-28 23:56 |只看該作者
文文都訓唔到超過8點啦, 接近8點, 我已經要thanks god

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:53 發表
甘早 ?? 佢幾點 sleep ??

我 cash 而家都係剷都唔起 , 好多時 8:15 先起到
身又要飲 milk ..... 成日都番 8:55 - 9:00 架 !!

歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1350#
發表於 08-10-28 23:57 |只看該作者
謙 ma,

你 maid 幾時走 ... 要開始陪下佢 sleep 啦 , 唔係到
時真係收唔到科架 !!

你又去埋佢地間 room , 3 個人一起 sleep 下先啦
..... 唔係 maid 一走有排扭同 cry 呀 !!



原文章由 hksandy_ma 於 08-10-28 23:54 發表
你就好啦,可以攪到cash 瞓覺,我仲未得呀,遲d個工人走左,都唔知點死。謙謙一見到我地就覺得我地係同佢玩,唔肯瞓呀。


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1351#
發表於 08-10-28 23:59 |只看該作者
甘你而家 adjust 到 12:00 食 lunch 未呀 ?

唔番學同跟番呢個 schdule 啦 .... 唔好再改番 2:00 先食
lunch 啦


原文章由 S.Africa 於 08-10-28 23:55 發表
9點半至10點,不過,佢7點一定起身食奶,又叫下你,你要應佢,唔係又發脾氣仔mouth: mouth:


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1352#
發表於 08-10-28 23:59 |只看該作者
yes, 要開始逐步逐步黎, 到佢接受到你地在房係陪佢訓, 唔係玩, 你地就扮訓, 唔理佢, 無人同佢玩, 佢自然會訓

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:57 發表
謙 ma,

你 maid 幾時走 ... 要開始陪下佢 sleep 啦 , 唔係到
時真係收唔到科架 !!

你又去埋佢地間 room , 3 個人一起 sleep 下先啦
..... 唔係 maid 一走有排扭同 cry 呀 !!



...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 4865


1353#
發表於 08-10-28 23:59 |只看該作者
我工人11月14日走,新嗰個同一日到law,希望新工人可以head 住謙謙la。

我地已經有同佢一齊瞓,但佢見你係度佢又唔肯close his eyes .

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:57 發表
謙 ma,

你 maid 幾時走 ... 要開始陪下佢 sleep 啦 , 唔係到
時真係收唔到科架 !!

你又去埋佢地間 room , 3 個人一起 sleep 下先啦
..... 唔係 maid 一走有排扭同 cry 呀 !!



...


大宅

積分: 4865


1354#
發表於 08-10-29 00:00 |只看該作者
所以遲d我會再push 謙謙早d瞓,等佢hea 下law。


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1355#
發表於 08-10-29 00:03 |只看該作者
我都 plan 緊 9:00 入 room ....不過 dinner 都 7:30
- 8:00 先 start

又好似早得滯

原文章由 hksandy_ma 於 08-10-29 00:00 發表
所以遲d我會再push 謙謙早d瞓,等佢hea 下law。


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1356#
發表於 08-10-29 00:04 |只看該作者
我依家好衰, 小穎8點-8點半就扭奶, 我就索性唔再比佢地出廳, 關燈添, 就算玩都係係床到玩, 所以9點半一定訓

原文章由 hksandy_ma 於 08-10-29 00:00 發表
所以遲d我會再push 謙謙早d瞓,等佢hea 下law。
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3433


1357#
發表於 08-10-29 00:05 |只看該作者
今日都係唔得住,小爺仔一放學,餓鬼入肚,叫食野,拿拿聲比飽佢頂住,點知佢食了半個,之後返屋企,佢頂唔住即上床覺覺豬囉!

希望遲d可以adjust到12:00食lunch

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-28 23:59 發表
甘你而家 adjust 到 12:00 食 lunch 未呀 ?

唔番學同跟番呢個 schdule 啦 .... 唔好再改番 2:00 先食
lunch 啦


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1358#
發表於 08-10-29 00:05 |只看該作者
8:00 先放學 .... 一番黎又扭 milk ??

唔係院有粥食架咩 ?? 甘快 hungry 架啦 ??



原文章由 winwin815 於 08-10-29 00:04 發表
我依家好衰, 小穎8點-8點半就扭奶, 我就索性唔再比佢地出廳, 關燈添, 就算玩都係係床到玩, 所以9點半一定訓


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1359#
發表於 08-10-29 00:06 |只看該作者
文文夜晚個幾餐都好接近架, 但係無計, 以前係育嬰園, 6點dinner, 返到屋企小穎扭奶佢又要, 所以8點半又訓覺奶, 依家就3點幾茶點, 6點湊放學有少少snack, 如餅或蛋糕仔, 返屋企食飯, 不過多數唔係點食, 8點半又同小穎一齊奶架啦

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:03 發表
我都 plan 緊 9:00 入 room ....不過 dinner 都 7:30
- 8:00 先 start

又好似早得滯
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3433


1360#
發表於 08-10-29 00:06 |只看該作者
禁早食奶,半夜重要食奶囉!佢唔係食了粥嗎?

原文章由 winwin815 於 08-10-29 00:04 發表
我依家好衰, 小穎8點-8點半就扭奶, 我就索性唔再比佢地出廳, 關燈添, 就算玩都係係床到玩, 所以9點半一定訓

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo