在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 11434


1341#
發表於 04-8-31 18:39 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Checkyiumami, so "sin mo" ar....

Renee, Ho Ho become a boy lah...


子爵府

積分: 11434


1342#
發表於 04-8-31 18:40 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Iris, after my vaccation on August, my annual leave just only 2 now, but will become "0" after Lok Yin go to school...no more leave lah


男爵府

積分: 5953


1343#
發表於 04-8-31 19:00 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

SmallSmall & IrisCheng,

, Don't stay too late. Go home early and play with your BB la.


禁止訪問

積分: 634


1344#
發表於 04-8-31 21:01 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


1345#
發表於 04-8-31 21:07 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

你地好叻呀, 又MBA, 又degree. 等我唔洗做又讀返個先, :-P 講真嫁, 話唔定我同James仔同行畢業禮, 都幾得意嫁 :mrgreen:

我的志願係做成功的大學生 (咁熟 ?-( Oh Miss Hong Kong)
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


1346#
發表於 04-8-31 21:20 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Kwan,

係中山御溫泉呀, 五星級行程. 等我找多D料, Easter去啦. :-P 點睇? :idea:
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


禁止訪問

積分: 634


1347#
發表於 04-8-31 21:52 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5953


1348#
發表於 04-8-31 23:23 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

maxnew,
I am studying a Master of Finance from Curtin University. At the time of making my decision, I intended to enrol the course offered by Macquarie. But the major issue was $$$$$. The course offered by Curtin will cost me only half of the tuition fee to be paid for Macquarie course. Unluckily, the exchange rate of A$ appreciated much after I enrolled the course. :cry: :cry:


男爵府

積分: 5953


1349#
發表於 04-8-31 23:48 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,
有心唔怕遲bor,你讀書我支持到底,其實我都唔係好想咁辛苦,但又唔想咁快被人淘汰,想揾多好幾年錢供養阿仔ma,咪要努力law,雖然讀書辛苦,不過你都會有得著ga
你的志願唔係做最出色ga媽媽咩? (oh, miss mame) :mrgreen:


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


1350#
發表於 04-9-1 07:34 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

[size=x-large]Good Morning!!!

嵐豬仔,

依家我的志願係做最出色ga媽媽
張來我的志願係做成功的大學生
:-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


大宅

積分: 2387


1351#
發表於 04-9-1 09:17 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Good morning everybody.

Jamesmama
You're already a 出色ga媽媽.

Renee
Ho Ho's new picture looks like a kid, no longer a baby look la!

Jamesmama 寫道:
[size=x-large]Good Morning!!!

嵐豬仔,

依家我的志願係做最出色ga媽媽
張來我的志願係做成功的大學生
:-P :-P :-P :-P :-P :-P :-P


子爵府

積分: 12646


1352#
發表於 04-9-1 09:23 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,
妳第日再讀書的話, 我一定支持妳!!! :mrgreen: :mrgreen:


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


1353#
發表於 04-9-1 09:23 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

CheukYiuMame,

Thank you very much!! However, I can't do the prefect things under my health. So, I need recover soon and spend much time to my Honey James.

James is starting to school today and he wear the new uniform a look like mature. :-P [size=medium]Time is going fast.
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12646


1354#
發表於 04-9-1 09:27 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

嵐豬仔 / Iris / SmallSmall / CheukYiuMame,
多謝妳地讚皓皓的新大頭相啊!

CheukYiuMame,
妳講得啱! 皓皓開始無咁似bb啦! 我覺得佢大個仔左好多. 有小年feel啦! 我宜家期待佢快d好似James咁, 識得讚媽咪及同媽咪傾計, 咁我就[lum]囉!!!


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


1355#
發表於 04-9-1 09:27 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Reneem

I have my own planning gar. When James study a hight school and we will sent him to Canada and I will retire and become a student too. So, I requested James to drive me to school, because I am affair the can't control my driving. My Honey James agree to be my driver la. :mrgreen:
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


1356#
發表於 04-9-1 09:28 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Renee,

[size=medium]好好 ga la. :-P
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12646


1357#
發表於 04-9-1 09:30 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

So sweet!!!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jamesmama 寫道:
I requested James to drive me to school .......... My Honey James agree to be my driver la. :mrgreen:


子爵府

積分: 12646


1358#
發表於 04-9-1 09:32 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

jamesmama,
但起碼要等幾年啊!!! ?-( ?-(

Jamesmama 寫道:
Renee,

[size=medium]好好 ga la. :-P


公爵府

積分: 27543

好媽媽勳章


1359#
發表於 04-9-1 09:35 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Renee,

等幾年 very fast ar. I look back a few years before also feel super fast tim. Enjoy the younger HoaHoa time la. the time can't keep along. Very cuti baby. :-P
[管教]必須建立在母子間信任,關懷, 溫柔的基礎上, 至能達到良好的效果. 親情的溫暖比嚴格的管教更為重要.

"在人生道路上面對種種不同的困境時, 最困難不是要面對那個問題, 而是堅持一個信念: 向前看. 就算問題有多複雜都好, 只要你肯正面地面對, 一定可以克服. 當事情過去後, 回望整件事都是不外如是........................"


子爵府

積分: 12646


1360#
發表於 04-9-1 09:41 |只看該作者

Re: 金鐘區上班一族媽咪∼入來傾傾啦∼ Part III

Jamesmama,
明白!!!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo