懷孕前後

跳至

首頁

尾頁
   0


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1341#
發表於 08-12-5 09:40 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1011


1342#
發表於 08-12-5 09:41 |只看該作者
原文章由 TY33819 於 08-12-4 18:11 發表




send 了比你及小米媽 la


麻煩你我都想要條link,謝謝!


大宅

積分: 1011


1343#
發表於 08-12-5 09:44 |只看該作者
原文章由 himuimui 於 08-12-5 09:40 發表
Me too. I am 37. I get married at 26. I want to play more and study more so at that time I don't want to have BB. Suddenly, I saw others mamas so happy to have kids at home, so I decided to have one. ...


我都係26歲結婚 咁啱嘅


洋房

積分: 51


1344#
發表於 08-12-5 09:47 |只看該作者
其實今次係好意外有左bb架,因為我同男朋友一直都計劃兩年後結婚先再生bb,不過依家有左就無計啦,唔通因為未結婚而唔生咩!
我同男朋友依家都唸緊好唔好註冊左先。始終怕bb出世紙會寫"私生"!唏...其實我俾你仲煩,我未結婚,閒言閒語我比你聽得多,有時都覺得唔知點同身邊既人交代,總之好多野煩啦!其實初初知道有左,我真係唸唔通...曾經有唸過唔要個bb,但我男朋友話..既然係緣份,個天俾個bb你,唔通你就好自私地唔要佢咩,仲有呀,我已經27啦,唔係細...都知道自己做既野要負責任!所以依家我唸通左,就係要樂觀面對一切,每日keep住一個好好既心情,因為我知道我一唔開心一定會影響亞b,所以我覺得點都好啦,不過環境係點,都要好好對待自己,生亞b出黎!


原文章由 小米媽 於 08-12-4 17:24 發表


下...點解你地仲唔結婚呀???


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1345#
發表於 08-12-5 09:49 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


複式洋房

積分: 110


1346#
發表於 08-12-5 10:12 |只看該作者
其實係呢個年代我又覺得無咩問題, 唔好理人講咩la!
不過先去註冊好o的喎~

原文章由 jojoebady 於 08-12-5 09:47 發表
其實今次係好意外有左bb架,因為我同男朋友一直都計劃兩年後結婚先再生bb,不過依家有左就無計啦,唔通因為未結婚而唔生咩!
我同男朋友依家都唸緊好唔好註冊左先。始終怕bb出世紙會寫"私生"!唏...其實我俾你仲煩,我未結婚,閒言 ...


男爵府

積分: 6772

好媽媽勳章 畀面勳章


1347#
發表於 08-12-5 10:13 |只看該作者
仁安有免費產前講座 : http://www.union.org/green/cs_register_event.php

講題 :
日期 :
時間 :
地點:
講者 :
如何迎接寶寶出世
順產、無痛分娩及剖腹生產
孕婦及初生嬰兒飲食DO & DON’T
2009-01-10
2:30-5:00
仁安醫院<醫務中心二樓
演講廰
婦產科專科
廖琳娜醫生

營養師
李向明小姐


我報咗名ia!
    


大宅

積分: 1011


1348#
發表於 08-12-5 10:16 |只看該作者
原文章由 jojoebady 於 08-12-5 09:47 發表
其實今次係好意外有左bb架,因為我同男朋友一直都計劃兩年後結婚先再生bb,不過依家有左就無計啦,唔通因為未結婚而唔生咩!
我同男朋友依家都唸緊好唔好註冊左先。始終怕bb出世紙會寫"私生"!唏...其實我俾你仲煩,我未結婚,閒言 ...


要努力呀!支持你呢


洋房

積分: 51


1349#
發表於 08-12-5 10:35 |只看該作者
多謝!我就係知道起依到一定會有好多媽媽會支持自己,所以返工幾忙都成日偷雞上黎同大家傾下,咁樣自己會開心D!

原文章由 BB_CHAN 於 08-12-5 10:16 發表


要努力呀!支持你呢


大宅

積分: 1913


1350#
發表於 08-12-5 10:59 |只看該作者
原文章由 jojoebady 於 08-12-5 09:47 發表
其實今次係好意外有左bb架,因為我同男朋友一直都計劃兩年後結婚先再生bb,不過依家有左就無計啦,唔通因為未結婚而唔生咩!
我同男朋友依家都唸緊好唔好註冊左先。始終怕bb出世紙會寫"私生"!唏...其實我俾你仲煩,我未結婚,閒言 ...



其實註冊左先, 對你和家人既壓力都會少d. 起碼那些無謂既閒言閒語會少d.

遲d先補辦結婚既禮儀都得. 起碼bb出世有個名份.


禁止訪問

積分: 1256


1351#
發表於 08-12-5 11:04 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1352#
發表於 08-12-5 11:06 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 1011


1353#
發表於 08-12-5 11:06 |只看該作者
原文章由 joey0419 於 08-12-5 11:04 發表


我都報咗啦,thank you.


me too thx


大宅

積分: 1913


1354#
發表於 08-12-5 11:09 |只看該作者
原文章由 BB_CHAN 於 08-12-5 11:06 發表


me too thx



咦....咁多人報, 到時我地可以相認下喎

等我問下老公有無興趣先.


大宅

積分: 1011


1355#
發表於 08-12-5 11:13 |只看該作者
原文章由 Jcat 於 08-12-5 11:09 發表



咦....咁多人報, 到時我地可以相認下喎

等我問下老公有無興趣先.


我老公都一齊去呀


大宅

積分: 4075


1356#
發表於 08-12-5 11:16 |只看該作者
我終於無咁大食la! 琴晚食咗半碗飯就唔想食,雖然係有d餓,但係唔想食,唔知點解?? 不過, 是但la, keep番正常食量先, 下星期一可以去照心跳la!! 希望一切順利la!!


複式洋房

積分: 110


1357#
發表於 08-12-5 11:18 |只看該作者
我都報左呀!!! 大家點相認呀? 我都好想見下你地~

原文章由 BB_CHAN 於 08-12-5 11:13 發表


我老公都一齊去呀


禁止訪問

積分: 1256


1358#
發表於 08-12-5 11:20 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 4075


1359#
發表於 08-12-5 11:23 |只看該作者
原文章由 joey0419 於 08-12-5 11:20 發表



我今日下午照心跳,好緊張,希望我都一切順利.



一切順利!!


禁止訪問

積分: 5279

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1360#
發表於 08-12-5 11:23 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo