跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2201


1341#
發表於 04-12-4 12:50 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

啱啱睇完趺打番黎, e生話好長手尾, 同我做左手托, 護住隻手, 有排煩囉!

有mami同我講, 佢隻手痛左成年, 又無去睇e生, 最後攪到打止痛針, 但只可打兩針, 不過有副作用, 會令到骨枯喎!!!

好驚! 所以今日嗱嗱林去睇! 希望快d無事啦! 否則以後使抱阿b囉! :cry: :cry:


男爵府

積分: 7735


1342#
發表於 04-12-4 13:01 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

kyleung 寫道:
Good night all pretty mom!
03:00再見!
(呢張新相小謙謙係睡夢中的,我"捕"在佢成15mins先影到佢咁樣笑咋!Only一張咋!!) :mrgreen:


呢張相真係好正喎!佢發陣咩夢笑到個口咁大O既???-( 芷晴發夢O個陣淨係咪咪咀笑咋!!

O個朵花花我都有一朵呀!


男爵府

積分: 7735


1343#
發表於 04-12-4 13:07 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

car_pretty 寫道:
all
想問吓大家生完之後, 個肚打直果條線仲有冇?? 我果條而家仲好深色, 唔知幾時先消失


CAR仔

條紋開始淺色,但仲有個小肚腩呀!!都冇乜動力減!!都唔知點算!!


複式洋房

積分: 177


1344#
發表於 04-12-4 13:13 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

見到個個都post 左cutie bb相, 真羨慕
我心情好番dd, 琴晚對住老公喊左出黎 :cry:
攪到佢鬼水咁驚
我而家仲未敢同b女沖澡, 要亞媽幫手沖 :-|
係咪好冇用 ?-( 我老公又忙到cc下.
因我同佢一齊做野, 大部份工作都係佢follow up :-|
晚晚都要好夜先收工, 好唔開心 :cry: :cry:

該用戶已被刪除

1345#
發表於 04-12-4 13:26 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1346#
發表於 04-12-4 13:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 7735


1347#
發表於 04-12-4 13:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

YMC,

TOUCH WOOD亞B就冇呢個症狀喎!不過佢通常出街都係訓,返屋企先醒,可能通常返屋企都係飲奶喇!


大宅

積分: 4607


1348#
發表於 04-12-4 13:47 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

elaine
你條線咁耐先話淺色咗, 咁我咪有排等 , 家吓仲深色過未生果陣 tim, 肚腩當然走唔甩 la, 唉 :exclaim: :exclaim:

wendy
唔好話自己冇用, 我都冇同過阿 b 沖涼, 都係我 mami 幫佢沖, 唔好比咁大壓力自己, 你唔開心, bb 都唔開心 ga, 笑番 la.....


大宅

積分: 4607


1349#
發表於 04-12-4 13:49 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

all
想問吓細碼 b 用咩尿片好, 我隻囡用緊 huggies, 呢兩日成日漏尿 & 屎, 唔知係咪大條得滯, 但係之前都冇喎!!!
之前用過 fitti, 覺得佢好 d 低腰得滯, 都試過漏屎
any good suggestion??


大宅

積分: 4607


1350#
發表於 04-12-4 13:52 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

rita老公(^_^)梓希爸爸 寫道:
[quote]由 Elainecnc 於 2004-12-04 12:39:44

睇黎你好滿意你個高b喎!!

係咪打乙型肝炎第二針呀??bb好麻?喊完未呢??打針o個陣你有冇整醒佢先呀??


高B高B高B高B高B高B高B高B!!!!!

係呀. 今日打乙型肝炎第二針. 我地join咗打五合一. include哩針

打左脾. 姑娘話哩一針會好"那", 所以好多B都喊到收唔到.
好彩梓希都冇"due"架.

我地睇住姑娘打嗰針落去,
第一秒.......冇事...
第二秒.......臉開始change...
第三秒.......喊
第四秒.......大喊
第五秒.......打完
第六秒.......喊
第七秒.......喊完

姑娘都話佢叻....喊咁少... :mrgreen: [/quote]
mr mok
你哋敢睇住姑娘幫梓希打針, 我隻 b 出世時係 e 院打果兩針, 我都唔敢睇, 我驚會同佢喊埋一份呀!!! :cry: :cry:


大宅

積分: 4607


1351#
發表於 04-12-4 13:55 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

突然間好眼瞓, 眠陣先... c u all later
該用戶已被刪除

1352#
發表於 04-12-4 14:40 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
該用戶已被刪除

1353#
發表於 04-12-4 14:44 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


子爵府

積分: 10053


1354#
發表於 04-12-4 14:57 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

尋晚自已湊卡樂B, 好彩只係11pm~03am扭計, 之後餵左奶奶um左一陣都訓到夠鐘至喊, 雖然倦d, 但好似有d成績, 都係值得. 而且成日都係飲人奶, 好happy ^^

卡嘢


子爵府

積分: 10053


1355#
發表於 04-12-4 14:59 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

囡囡對手&腳成日係咁撥, 好抿咁, 您地呀b會唔會, 定係我呀囡零舍曳曳百厭呢 ?-(
卡嘢


侯爵府

積分: 24274


1356#
發表於 04-12-4 15:12 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

Mr Mok:
SBB不上網,你就代替左佢咁喎,I mean自大呀!
你讚到個仔讚到好悶呀!!

Anna:
我今朝都一鑊過:針灸+推拿+敷藥!
因為頸椎壓住神經,攪到肩膀勁痛,長手尾!

Car Man:
好!如果我果日心情低落,老公又未返到,一定搵你!

Elaine:
謙謙個咀仔都幾大呀!似足我老公呢!!
朵花花你都有呀?有眼光!
係我自己買比謙謙的第一件玩物!


侯爵府

積分: 24274


1357#
發表於 04-12-4 15:14 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

卡野:
BB呢d郁手郁腳係無意識架!
佢都唔知自己郁緊,所以你唔駛咁緊張!

又唔知你個B同我同小Fish一唔一樣呢,都係曳幾日乖幾日咁.你咁大聲話佢乖比你訓,小心黎緊呢幾晚佢黎料呀!

有冇相睇下呀?


子爵府

積分: 10053


1358#
發表於 04-12-4 15:15 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

無人既 (= =")
卡嘢


侯爵府

積分: 24274


1359#
發表於 04-12-4 15:16 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

小眠片刻!
今晚公司Annual Dinner,所以要訓陣先出門口!!


子爵府

積分: 10053


1360#
發表於 04-12-4 15:20 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部

草本~
佢對手好似水撥咁, 無時停, 訓著都係咁, 撥開左個奶咀又喊, 都係比佢激水.

下, 乖幾日又曳過?! 咪嚇我啦.

有影相, 但upload唔到上黎, 夜d叫我呀哥幫我搞搞先.
到而家我都未能好好集中到精神搞呢科野, 同埋勁冇記性
卡嘢

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo