跳至

首頁

尾頁
   0


大宅

積分: 2025


1341#
發表於 05-1-10 10:46 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

racrac,
睇見你話玩得開心就好啦!!
嘩!!! 叫醒owen? ?-(
梗係唔好啦,你唔記得左,你果晚msn同我講d嘜呀?
你都叫我唔好整醒nat nat啦!!
喂~~ 你都未答我,係未only得工人睇囝?

nat nat隻腳好番好多啦.依家等佢d"蕉"自然"luck"
已經冇燒,不過有咳 + 傷風囉. :cry: (有冇睇我今朝post段msg架)


伯爵府

積分: 16171


1342#
發表於 05-1-10 10:58 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

macy03,

"氣管炎"最緊要係戒食同飲生冷嘢呀!
我覺得蜜糖"鄧"川貝會work架,不過要煲喎!


珍珠宮

積分: 43272


1343#
發表於 05-1-10 10:59 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

咁多位媽咪,

有無人可以比3 個印花我呀?

其實我不嬲都用pampers架!
但好可惜我無儲低d 印花
而近排我又轉左fitti, 見佢地轉左新裝.
上個禮拜我又買左huggies, 見佢地做緊減價 :wink:

racrac,

我左你張全家福未比你? 你收到未?
你繼續肥呀? 你好似話係因為打左針, 係未?
你無停?

我都肥左呀! :cry: 肥左5磅, 我咩都無做過


禁止發言

積分: 9659


1344#
發表於 05-1-10 11:02 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5893


1345#
發表於 05-1-10 11:06 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

關於蠅量級,Hei Hei才19lbs. 昊霖是26.大伯個女才4個月,己有16lbs.我們才說笑,遲些是hei hei穿小表妹的衫了.

咁輕是否ok?我知她媽媽都有去check的,沒說甚麼.但見了你們說22lb是輕,令我感到有點不適.

昊霖終於識關燈掣,之前只識開.還會話我知佢疴了臭臭(但未識講,只指,及走入房取濕紙巾)

很累....很累....很累....

週六去了看樓,青衣藍澄灣很抵,270萬有960呎,相比盈翠或灝景,要300-400萬呀...平差不多成千元呎...但,人地話那兒很少人看,怕買了以後賣不出喎,個環境都不錯,就是要多轉程車去青衣或葵芳.很想住新屋呀.借地方掃掃罷了.

有沒有人有興趣要1坐位sofa?芝華士,很大,4呎x3呎,若我還賣不出,可能掉,多d地方給bb,但若你地要,可給你.

markbean 寫道:
birdie & macy,
豆豆現在都只係得10kg(22lbs),同熙熙&Horus一樣係蠅量級。
Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠


禁止發言

積分: 9659


1346#
發表於 05-1-10 11:15 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


禁止發言

積分: 4796


1347#
發表於 05-1-10 11:18 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


伯爵府

積分: 16171


1348#
發表於 05-1-10 11:20 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

Dear all mama,

我想問除咗disney美語世界,仲有邊隻play along cd俾bb睇好呢?請問有無好介紹呀?卓朗而家睇梗"miffy"同"tweenies"。


大宅

積分: 2025


1349#
發表於 05-1-10 11:23 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

Joey,
嘩!! 係呀,真係好鬼"霖"架. :mrgreen:
當果一刻聽到時,我真係攬實佢,猛話佢乖,仲攬住佢錫潻.
但之後再問佢,佢竟然玩野叫"爹爹":evil:
但景祐都好醒喎,起碼你講/指下,佢都get到你既意思.只不過佢唔肯講姐.

喂喂~ 仲有一個月就過年啦!!!
你地有冇諗住買d咩"應節"既衫仔比bb過新年呀!!!!!
Joey,新年開part 7呀? 好冇??


大宅

積分: 1114


1350#
發表於 05-1-10 11:23 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

nlns
唔係呀嗎 ,重飲雞湯 ,雖則雞係寶身 ,但係呢個季節飲會好燥 ,再加上有咳 ,更加不可以飲雞湯 ,都係轉為瘦豬肉啦,如果諗唔到煲咩湯好 ,不如去百佳的中貨攤,買一袋袋pack好的中式湯水,有寫明功效係咩 ,滋潤 ,清熱,去濕.....,各式各樣,買回來後,將材料&豬肉一起出水後先煲 ,雅桓就成日都飲既,你試
我有一個5歲女女和8個月仔仔 , 閑時返下 freelance湊下仔...

我的blog
http://hk.myblog.yahoo.com/chancharlize/article?mid=1357&prev=1373&next=1342


男爵府

積分: 5893


1351#
發表於 05-1-10 11:28 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

minmin
我剛想去找找我的pampers stamp但找不到,若找到再話你知.你覺得fitti新裝好用嗎?我覺得有d似pampers綿柔喎,我用了一片試用裝only.你買多少錢?huggies減價多少錢?我見萬0減價都不夠藥房平.我現在用緊huggies.奶奶就pet pet,因換得很密.

joey
昨天我到奶奶家,見有勁多pampers1包3片試用裝.我估應是德仁,好抵,10元3包,即9片,佢買了約15包,但已全賣了.聽佢講,有個後生女買了一箱!藥房就是會間唔中有d jetso贈品賣.
Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠


禁止發言

積分: 4796


1352#
發表於 05-1-10 11:28 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 5893


1353#
發表於 05-1-10 11:35 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

joey
係呀...不過質料老實真比新鴻基差.
樓花是己賣哂,但現在個樓市道道都升幾十萬甚至100萬,就是這兒的大單位不多升,我怕買了不能賣出,雖是自住,但若他日想搬,就好麻煩.

你覺得交通不便?我覺得那一程車就是差點攞.5分鐘可到葵芳,但我要去奶奶家則再要多乘1架車,(或行15分鐘).而且,不能一落街就去行街,新都會葵涌廣場幾好行架.

我週日去了新都會借車.原來得2架咋,仲有1架壞了,我借時己有人借了,才1:30,那人要3:00才還,好彩,過3分鐘,那人出現,我才可行街.因bb睡著了.

所以,借車有好,但...若bb睡了又沒車,就很慘.

新都會架車超級細!bb的兩手都不夠位放!很迫.相比荃灣廣場,我亞b坐/睡後仲夠位轉身呢!很誇張呀.

joeychai 寫道:
ec822,

"青衣藍澄灣", 係我公司的樓盆!
這樓檟的確很低, 但連我自己也覺得不方便!
不過, 總括來說, 差唔多賣晒咁濟喇.....(點會少人看??)
我們還有很多項目會在那裡發展!
若自住.....過得去啦!
Ho Lam's Homepage 2005年度我最喜愛video-1-層層叠


伯爵府

積分: 16171


1354#
發表於 05-1-10 11:41 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

minmin,

我有好多pampers印花呀,你pm個地址俾我我寄俾你喇!


大宅

積分: 1929


1355#
發表於 05-1-10 11:42 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

racrac,

你用避孕貼?? 唔驚咩!?
我硬係覺得好兒嬉咁呀...
哎唷...如果你出左事記住第一時間
話比我知!! 唔好等陀足三個月先講呀!

joey,

um...我前排都唔知係咪打太多邊爐...
依家成額頭都係暗瘡...點算好呢??

deedeegogo,

有咩辦法可以消下d暗瘡同埋印!? :cry:

birdie,

喂...好老實講句...其實你兩個仔都幾靚仔架喎!
但兩個唔係幾似...細仔好似似你多d丫!! :wink:
*  願我兩個小寶貝身體健康、幸福快樂! *


禁止發言

積分: 9659


1356#
發表於 05-1-10 11:42 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 43272


1357#
發表於 05-1-10 11:50 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

ec822,

'fiiti' 新裝勁似'pampers', 用左兩包到,
發覺阿b 近排成日漏尿(通常過完一晚),
用pampers都有咁既情況, 但係好少囉!

我係mannings買huggies $149/兩包.
我個邊藥房無咩特別平架 :evil:
奶粉仲要同manningas一樣價錢添

Ka_wai,

check pm, 吾該晒


禁止發言

積分: 4796


1358#
發表於 05-1-10 11:54 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2025


1359#
發表於 05-1-10 11:56 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

joey,
唔駛提早開啦.
就一於留番農曆新年先開"part 7"啦.

racrac,
睇左我post我home gathering d相未?
你有張合家幅係我到喎.不過要遲d先email比你呀!!!!


禁止發言

積分: 4796


1360#
發表於 05-1-10 11:59 |只看該作者

Re: 03年9月~醒目仔女聖誕快樂~媽咪特區 (Part 6)

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo