跳至

首頁

尾頁
   2


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1341#
發表於 09-9-22 15:44 |只看該作者
同埋呢度有位喺政府生過BB嘅媽媽都list過張list出嚟 (以佢嘅經驗), 佢都無話要帶喎...


大宅

積分: 4922


1342#
發表於 09-9-22 15:46 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 09-9-22 03:43 PM 發表
喂, 咁天蠍座女仔嘅性格好唔好架???
我想我個小B係天蠍座呀...
所以唔想佢早過10月24號出世...

個list有寫呀, 不過我上次去Apita想買嗰陣, 個sales居然同我講話唔駛喎, 佢做生意都話唔駛買, 咁我咪無買囉...
...


你預產期系幾時架?~ 點解要天蠍座嘅?。。
我都無lum過lee個問題。。哈哈


禁止訪問

積分: 2556


1343#
發表於 09-9-22 15:47 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 3518


1344#
發表於 09-9-22 15:49 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 09-9-22 15:11 發表
勁!!! 你係唔係神婆嚟架?! 咁都有留意... (講笑...)

我無買羊毛衫比小B呀...
出院我都係諗住一件底衫加一件長和尚袍...
所以唔知帶咩包被好囉...


我諗住到時交晒俾我媽...叫佢執黎俾我..我信我媽多過我老公..hahahaah


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1345#
發表於 09-9-22 15:51 |只看該作者
就係呢度喇...
http://forum.baby-kingdom.com/thread-2594238-2-1.html


大宅

積分: 1540


1346#
發表於 09-9-22 15:59 |只看該作者
原帖由 lai_tat 於 2009-9-22 15:43 發表
喂, 咁天蠍座女仔嘅性格好唔好架???
我想我個小B係天蠍座呀...
所以唔想佢早過10月24號出世...

個list有寫呀, 不過我上次去Apita想買嗰陣, 個sales居然同我講話唔駛喎, 佢做生意都話唔駛買, 咁我咪無買囉...
...


我想佢天坪, 但又唔想佢早產, 因會同MUM & DAD夾D, 大家同樣係[風]像星座, 仲未有時間研究天蠍座, 遲D話你知

羊毛衫有一兩件守門口都OK既, SO 照買..


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1347#
發表於 09-9-22 16:05 |只看該作者
我預產期係11月2-5日...

其實我唔迷信架, 不過有得聽吓咪聽囉, hehe...

原因係有幾個朋友問我預產期係幾時, 我答咗佢哋話11月頭...
佢哋不約而同 (佢哋唔識架) 話: 天蠍座嘅女仔好喎, 會好得人鍾意, 又叻...

咁囉...
原帖由 babie_s 於 09-9-22 15:46 發表


你預產期系幾時架?~ 點解要天蠍座嘅?。。
我都無lum過lee個問題。。哈哈


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1348#
發表於 09-9-22 16:09 |只看該作者
我喺彩豐行訂咗啲薑嘅shower gel同shampoo...
我生完會用架, 用到用完為止...
應該都可以用2-3個月啩...
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-22 15:47 發表
我想問, 你地係咪頭一個月都會用薑水沖涼同洗頭呀 ??


大宅

積分: 4922


1349#
發表於 09-9-22 16:09 |只看該作者
原帖由 koey5 於 09-9-22 03:49 PM 發表


我諗住到時交晒俾我媽...叫佢執黎俾我..我信我媽多過我老公..hahahaah


totally agree!! 哈哈。。


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1350#
發表於 09-9-22 16:10 |只看該作者
我都信唔過我老公架, kakakakaka...
不過要我媽咪攞嚟, 佢就要嚟咗我屋企先至攞到喇...
原帖由 koey5 於 09-9-22 15:49 發表


我諗住到時交晒俾我媽...叫佢執黎俾我..我信我媽多過我老公..hahahaah


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1351#
發表於 09-9-22 16:13 |只看該作者
真係勁呀你...
咁即係天秤嘅女仔都OK啦...
Hmmm, 我都係唔想早產, so都係天蠍好啲...

我再一次澄清, 我唔係信晒呢啲嘢架, hehe...
原帖由 LeungBBB 於 09-9-22 15:59 發表


我想佢天坪, 但又唔想佢早產, 因會同MUM & DAD夾D, 大家同樣係[風]像星座, 仲未有時間研究天蠍座, 遲D話你知

羊毛衫有一兩件守門口都OK既, SO 照買..


禁止訪問

積分: 2556


1352#
發表於 09-9-22 16:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 9251

牛年勳章


1353#
發表於 09-9-22 16:20 |只看該作者
我唔知呀...
不過有得用好過無得用吖...

如果唔用佢, 我連有少少薑味嘅嘢都無得用喎...
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-22 16:14 發表



入面係咪真係有薑嫁 ??? 我有 D 懷疑呀對佢 D 野, 哈哈!可能淨係加左鎮味落去嫁咋喎!


大宅

積分: 1595


1354#
發表於 09-9-22 17:11 |只看該作者
我而家日日都會飲紅 水,唔知得唔得呢?


禁止訪問

積分: 2556


1355#
發表於 09-9-22 17:14 |只看該作者
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1356#
發表於 09-9-22 17:23 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-22 17:14 發表



咁又係 ~~~


我都買咗坐月時會用呀.


大宅

積分: 2579

好媽媽勳章


1357#
發表於 09-9-22 17:25 |只看該作者
原帖由 jojodic 於 09-9-22 13:47 發表


如果勁鼻塞可以搵支噴鼻鹽水噴下會好D架,係無藥性架。如果唔駛食藥好番就最好啦, 我呢個月真係食咗好多氣管同抗敏感藥呀~


點解你會成日鼻塞ga? 係咪鼻/氣管敏感呀?
我今日好番好多啦.


大宅

積分: 2419


1358#
發表於 09-9-22 17:29 |只看該作者
我就係網上訂, 有個媽咪自己整薑皂, 佢話洗頭沖涼都得, 4塊好夠了~~一共104蚊~
原帖由 lai_tat 於 09-9-22 16:20 發表
我唔知呀...
不過有得用好過無得用吖...

如果唔用佢, 我連有少少薑味嘅嘢都無得用喎...


大宅

積分: 3899


1359#
發表於 09-9-22 17:39 |只看該作者
原帖由 Wong_C_Lai 於 09-9-22 17:25 發表


點解你會成日鼻塞ga? 係咪鼻/氣管敏感呀?
我今日好番好多啦.


係呀,我有哮喘底,鼻敏感,氣管敏感等。次次感冒到後來唔好彩的話都會引發哂出嚟 ,但平時一D事都無架。去旅行又係,記得上兩次喺外面留咗好耐(多過半個月) , 最尾又係氣管炎,下次真係要帶定D藥出門呀,不過無病時永遠唔記得病緊D辛苦 ~

[ 本帖最後由 jojodic 於 09-9-22 17:45 編輯 ]


大宅

積分: 3899


1360#
發表於 09-9-22 17:43 |只看該作者
原帖由 TOBYYAN 於 09-9-22 16:14 發表



入面係咪真係有薑嫁 ??? 我有 D 懷疑呀對佢 D 野, 哈哈!可能淨係加左鎮味落去嫁咋喎!


我就買咗第二支叫 ginger care, 不過貴到c, 只不過當時唔知有更平嘅選擇,好後悔呢!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo