興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   0


珍珠宮

積分: 32869


1341#
發表於 10-12-13 15:12 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 15:10 發表


所以我覺得香港線係一項偉大發明^.^
The next station is Tsing Yi........


the final station is Tsing Yi garden ~~


珍珠宮

積分: 32869


1342#
發表於 10-12-13 15:14 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-13 15:02 發表


你講果個阿媽係我,自己掛住上網果個係我老公


係bor....rachel爸upload左d相未呀??
c6話想要d soft copy喎, 唔該~~


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


1343#
發表於 10-12-13 15:27 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 15:14 發表


係bor....rachel爸upload左d相未呀??
c6話想要d soft copy喎, 唔該~~


未呀,要再等吓,佢仲寫緊求位信~


珍珠宮

積分: 32869


1344#
發表於 10-12-13 15:28 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-13 15:27 發表


未呀,要再等吓,佢仲寫緊求位信~


寫比lh??
好啦....等你~~


珍珠宮

積分: 32869


1345#
發表於 10-12-13 15:31 |只看該作者
12月4号in既都有人收到信啦~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1346#
發表於 10-12-13 15:37 |只看該作者
冇信呀~~so sad>.<


侯爵府

積分: 21612

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1347#
發表於 10-12-13 15:38 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 13:33 發表


27号...一人一個包 ~~


我接受 haaha ..

好啦邊個有好消息.. 唔該請飲汽水 ahahha


侯爵府

積分: 21496

醒目開學勳章


1348#
發表於 10-12-13 15:38 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 15:37 發表
冇信呀~~so sad>.


你攪到我好緊張~~mouth:


珍珠宮

積分: 32869


1349#
發表於 10-12-13 15:39 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 15:37 發表
冇信呀~~so sad>.


等多兩日啦...唔好放棄住呀~~


侯爵府

積分: 22222

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1350#
發表於 10-12-13 15:39 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 15:37 發表
冇信呀~~so sad>.


唔好咁啦, 接左晞進先啦!


珍珠宮

積分: 32869


1351#
發表於 10-12-13 15:40 |只看該作者
原帖由 mamibbchu 於 10-12-13 15:38 發表


你攪到我好緊張~~mouth:mouth:" />


唔洗人搞都應該要緊張啦~~
仲唔飛的~~


珍珠宮

積分: 32869


1352#
發表於 10-12-13 15:41 |只看該作者
原帖由 fre124124 於 10-12-13 15:38 發表


我接受 haaha ..

好啦邊個有好消息.. 唔該請飲汽水 ahahha


仲想請多d添....慳返~~


侯爵府

積分: 21612

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1353#
發表於 10-12-13 15:41 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 13:56 發表


而家比左4間(計埋ms), 位位600,真係夠去台灣啦~~


你就好啦... 有得俾. . 我想俾都無學校要呀


珍珠宮

積分: 32869


1354#
發表於 10-12-13 15:42 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 15:39 發表


唔好咁啦, 接左晞進先啦!


係啦...其實今日好少人收到信啫~~


珍珠宮

積分: 32869


1355#
發表於 10-12-13 15:43 |只看該作者
原帖由 fre124124 於 10-12-13 15:41 發表


你就好啦... 有得俾. . 我想俾都無學校要呀


咁....你幫我比啦~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1356#
發表於 10-12-13 15:45 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 15:39 發表


唔好咁啦, 接左晞進先啦!


喺學校門口lu^.^


侯爵府

積分: 21612

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1357#
發表於 10-12-13 15:46 |只看該作者
原帖由 lyhv 於 10-12-13 14:23 發表


話事話, 想問下咁多位, 8小福平時鍾意食咩零食?


零食? 其實晞晞好少食零食..近排就係提子乾/小曼頭/魚仔餅..

我昨日買左包動物餅俾佢食.. 佢食得好開心...


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1358#
發表於 10-12-13 15:47 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 15:40 發表


唔洗人搞都應該要緊張啦~~
仲唔飛的~~


佢放工係唔係都飛的嫁啦~~


珍珠宮

積分: 32869


1359#
發表於 10-12-13 15:50 |只看該作者
原帖由 ilovejanwong 於 10-12-13 15:47 發表


佢放工係唔係都飛的嫁啦~~


今日飛早d~~


珍珠宮

積分: 30269

畀面勳章 環保接龍勳章


1360#
發表於 10-12-13 15:51 |只看該作者
原帖由 mianyang_99 於 10-12-13 15:42 發表


係啦...其實今日好少人收到信啫~~


啲人未放工啫~~
而家揭嘵咗一半反而冇咁緊張lu^.^

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo