立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
侯爵府
積分: 21177
gangting 發表於 11-8-13 20:48 係咩?早產咩?
唔知呀!雜誌咩都亂寫一餐架啦!
sasa888 發表於 11-8-13 20:50 呢一方面d醫生都話我收得幾好
黃二少奶 發表於 11-8-13 21:02 嘩,小b勁多衫
我叫我家姐黎拎d比表姐著左先,太多啦!根本叫我分類都成問題!屋企d櫃放唔落!一定會搞到好似大家咁講,著黎著都得面頭果幾件!
Vana 發表於 11-8-13 21:56 係咪就係悅同之前講9月媽媽個個?
係7月8月媽媽會都出現過,之後比人係facebook delete左。唔知會唔會改名再去後期的媽媽會。大家懷疑佢係男人,又出post講下d大肚性生活,一時話自己陀孖胎,有時又話生左。
Vana 發表於 11-8-13 22:04 個陣我地仲搞笑..... 出院2-3日....又nipple又奶樽...仲有量杯同spoon.... 因為返健康院, 我地話bb食得麻 ...
係loh!!! 咁叻,通常都話bb頭一個月,比較易有nipple confusion。Katie,咩方法都食到。勁勁!
Vana 發表於 11-8-13 22:24 我見早1, 2日你地話訂黑白卡 我想問下呢....爽爽咁大個仲睇黑白卡既?!! 唔知係咪我misunderstand左呢..... ...
可唔可以介紹下 and解釋下,這些卡的用處和方法,我地order左細細果款黑白卡,其實唔太了解同你上次介紹果款卡的用處和功能,又想order埋你講果個,但又唔知分別在那?應該幾時用邊d。
Vana 發表於 11-8-13 22:11 我唔知係咪touchwood生得好順利...所以太開心講野興奮左....... 生完幾個鐘6299黎探我....竟然比99話我講 ...
我上次小x完一個月,去幫我朋友的小形talk做translation,講左3個幾鐘,中途完全無氣,要坐底深呼吸!
伯爵府
積分: 17022
悅同 發表於 11-8-14 09:23 我2姐夫個妹,其實係bb的,因為佢早婚。佢個仔細個果時間中有同我玩架。佢食飽無野做,勁like shoppin ...
悅同 發表於 11-8-14 09:44 我上次小x完一個月,去幫我朋友的小形talk做translation,講左3個幾鐘,中途完全無氣,要坐底深呼吸!:sig ...
悅同 發表於 11-8-14 09:32 係7月8月媽媽會都出現過,之後比人係facebook delete左。唔知會唔會改名再去後期的媽媽會。大家懷疑佢係係男人,又出post講下d大肚性生活,一時話自己陀孖胎,有時又話生左。 ...
hunghung215 發表於 11-8-14 00:10 我想問下大家意見. 我而家個工人有可取之處, 佢都錫bb既, bb嘈, 佢會唱下歌暗佢.
gangting 發表於 11-8-14 09:50 有冇初生冬天野益吓我??
佢d冬天衫未執比我,但大把和尚袍比你。有d和尚袍都厚架!實有野比你啦!有d比較中性,生仔都得。有d衫仔比較女性化!
其實到依加,我都唔係好識得分d衫仔size and天氣。只知道厚薄,我家姐又話要分埋長短,因為好多薄的衫,bb冬天都要著,我完全無idea!
gangting 發表於 11-8-14 09:50 我第一次小x完又係完全無氣
嘩!果時食左好耐人蔘,過左大半年先叫做好d。真係好明白中藥講果種〝無氣血〞係咩一回事!
真係未老先衰!
gangting 發表於 11-8-14 09:52 係呀....產前產後d mama都係咁講
總之約出黎見面,facebook add朋友,交換電話,地址,果d野就小心d啦!
悅同 發表於 11-8-14 10:11 佢d冬天衫未執比我,但大把和尚袍比你。有d和尚袍都厚架!實有野比你啦!有d比較中性,生仔都得。有 ...
悅同 發表於 11-8-14 10:16 總之約出黎見面,facebook add朋友,交換電話,地址,果d野就小心d啦!
gangting 發表於 11-8-14 10:19 好似size60係初生 薄的和尚袍bb冬天都要著 (和尚袍=底衫)
我家姐怕bb long背脊,好多衫仔都剪左牌
水晶宮
積分: 67414
男爵府
積分: 7967
gangting 發表於 11-8-14 09:56 如果你問我:
原帖由 hunghung215 於 11-08-14 發表 gangting, 咁麻煩你得閒比你AGENCY個CONTACT我啦~
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy