在職全職

跳至

首頁

尾頁
   0


伯爵府

積分: 17456


1341#
發表於 05-11-30 17:19 |只看該作者

Re: ""女人墟""

我期待睇你既結晶品呀.
lamlambaby 寫道:
我頭先走去研究點整閃圖,今晚要試下整至得


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1342#
發表於 05-11-30 17:22 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
我期待睇你既結晶品呀. [quote]
lamlambaby 寫道:
我頭先走去研究點整閃圖,今晚要試下整至得
[/quote]



可能未必整到 :lol: :lol:


伯爵府

積分: 17456


1343#
發表於 05-11-30 17:32 |只看該作者

Re: ""女人墟""

你現在簽名照果個是你整的嗎? 之前見你整個lamlambaby字樣,亦是你整嗎?
lamlambaby 寫道:
[quote]
gianyip 寫道:
我期待睇你既結晶品呀. [quote]
lamlambaby 寫道:
我頭先走去研究點整閃圖,今晚要試下整至得
[/quote]



可能未必整到 :lol: :lol: [/quote]


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1344#
發表於 05-11-30 17:47 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
你現在簽名照果個是你整的嗎? 之前見你整個lamlambaby字樣,亦是你整嗎?[quote]
lamlambaby 寫道:
[quote]
gianyip 寫道:
我期待睇你既結晶品呀. [quote]
lamlambaby 寫道:
我頭先走去研究點整閃圖,今晚要試下整至得
[/quote]



可能未必整到 :lol: :lol: [/quote][/quote]



係呀...但閃閃個d我未整過,所以未必整到架 你有無聖誕個d圖呀??搵黎搵去都唔靚既 ?-(


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1345#
發表於 05-11-30 18:41 |只看該作者

Re: ""女人墟""

lamlambaby
Pls check pm.


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1346#
發表於 05-11-30 19:18 |只看該作者

Re: ""女人墟""

DoReMi媽媽 寫道:
lamlambaby
Pls check pm.




收到啦~thanks~~


公爵府

積分: 27102

好媽媽勳章


1347#
發表於 05-11-30 19:23 |只看該作者

Re: ""女人墟""

hehe...我換左啦~唔該哂do媽


伯爵府

積分: 17456


1348#
發表於 05-11-30 20:07 |只看該作者

Re: ""女人墟""

好靚喎,點解唔整埋大頭呀.
lamlambaby 寫道:
hehe...我換左啦~唔該哂do媽


伯爵府

積分: 17456


1349#
發表於 05-11-30 20:12 |只看該作者

Re: ""女人墟""

小女子

你喜歡Twinstar嗎?


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1350#
發表於 05-11-30 21:08 |只看該作者

Re: ""女人墟""

小女子
有信寄俾你呀!


伯爵府

積分: 17456


1351#
發表於 05-11-30 21:36 |只看該作者

Re: ""女人墟""

再唔出黎收信就要寄掛號
DoReMi媽媽 寫道:
小女子
有信寄俾你呀!


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1352#
發表於 05-11-30 21:38 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
再唔出黎收信就要寄掛號

咪就係 不過yipyip你都要收信!


伯爵府

積分: 17456


1353#
發表於 05-11-30 21:41 |只看該作者

Re: ""女人墟""

我一早就捕左係信箱la
DoReMi媽媽 寫道:

咪就係 不過yipyip你都要收信!


男爵府

積分: 6936


1354#
發表於 05-11-30 21:46 |只看該作者

Re: ""女人墟""

大家好.........


伯爵府

積分: 17456


1355#
發表於 05-11-30 21:48 |只看該作者

Re: ""女人墟""

hello ,nice to meet you.
luisiujing 寫道:
大家好.........


男爵府

積分: 6936


1356#
發表於 05-11-30 21:51 |只看該作者

Re: ""女人墟""

hello...gianyip,
我好少入來依度.........
以後我會多d入來........
gianyip 寫道:
hello ,nice to meet you. [quote]
luisiujing 寫道:
大家好.........
[/quote]


伯爵府

積分: 17456


1357#
發表於 05-11-30 21:54 |只看該作者

Re: ""女人墟""

借問聲點解你會揀中呢度 [quote]
luisiujing 寫道:
hello...gianyip,
我好少入來依度.........
以後我會多d入來........[quote]


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1358#
發表於 05-11-30 21:56 |只看該作者

Re: ""女人墟""

gianyip 寫道:
我一早就捕左係信箱la

大人
又有公文嘞!


象牙宮

積分: 236724

馬年勳章 2026勳章 母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2018復活節勳章 醒目開學勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章


1359#
發表於 05-11-30 21:56 |只看該作者

Re: ""女人墟""

luisiujing 寫道:
大家好.........


伯爵府

積分: 17456


1360#
發表於 05-11-30 22:03 |只看該作者

Re: ""女人墟""

今日郵差叔叔忙到踢哂腳,要ot
DoReMi媽媽 寫道:


大人
又有公文嘞!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo