跳至

首頁

尾頁
   0


侯爵府

積分: 23951


1341#
發表於 05-11-14 10:29 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

mm,
i mean wyeth no.3 milk ar, besides I got 2 $5 Abbott coupon, how to give to you, the deadline will be the end of Nov
monster_mummy 寫道:
[quote]
happy_mother 寫道:
mm,
no. 3 milk is for my son, not for yiu yiu [quote]
monster_mummy 寫道:
親家,
今日送milk, 你個囡轉左雪印...點算 ??
[/quote]
你no.3...o icic... 我都攪到 ?-( ?-( 有2個quota今朝到.[/quote]


子爵府

積分: 12090


1342#
發表於 05-11-14 10:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

果面d 媽咪無你地咁熱心架.....
karen&angus 寫道:
咁你快d得閒約下朗言0509班朋友仔聚一啦.....
當你見到一班同年紀嘅bb一齊生長,
係好鬼開心架 [quote]
LongYin 寫道:
睇d 相都好開心 [quote]
karen&angus 寫道:
睇完佢哋去公園玩d相, 真係發覺小朋友要多d帶佢哋出去玩,
你睇佢哋個個都玩到癲晒!
[/quote][/quote]


侯爵府

積分: 21537


1343#
發表於 05-11-14 10:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

00,
收到.
Elainecnc 寫道:
karen


子爵府

積分: 10440


1344#
發表於 05-11-14 10:30 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

sandy,

等你. thank you


男爵府

積分: 7065


1345#
發表於 05-11-14 10:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

第3隻腳 ok... 我tested!
係右腳 - 佢跑步時整親, 2weeks前叫佢去睇趺打, 成日話會自已會好...then 又話無時間train...死頂. 終於, feel到好唔comfortable, 咪去睇醫生 + advised 佢take rest law.

男人都係好煩,叫佢去睇醫生時就亞枝亞左,最後又係要睇。
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


子爵府

積分: 10440


1346#
發表於 05-11-14 10:31 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

mm

你要雅培, 我有2pack no. 3 sample, 你要唔要?


公爵府

積分: 27329


1347#
發表於 05-11-14 10:32 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)


Ma On Shan 公園真係一個唔錯地方
好岩我地 D 小朋友玩
有機會再約去玩多次


男爵府

積分: 7065


1348#
發表於 05-11-14 10:33 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

戇居SBB 寫道:
including床上運動? [quote]
monster_mummy 寫道:
sbb + 版主,
對不起, 唔記得call你? 我隻公要"rest"起碼10day才可以做運動。
[/quote]

sbb, 你放心。 我一定就住佢
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


侯爵府

積分: 20995


1349#
發表於 05-11-14 10:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

跑步時整親?? 好健康bor去跑步
謙謙在2004年10月29日出世了!


男爵府

積分: 7735


1350#
發表於 05-11-14 10:34 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

ymc2727 寫道:
晴晴件衫fish 都有一件呀, 不過係綠色
佢好似係唯一一個, 可以自己企響度周圍行喎
可以周圍行真係好玩好多


薇薇
晴晴件衫係一套,連埋條四個骨褲仔,佢姑姐送比佢,差唔多唔啱著,所以趁佢仲著到著多兩次。

其實瑤瑤都識,到未係好穩陣。


侯爵府

積分: 20995


1351#
發表於 05-11-14 10:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

agree!
Valeriemama 寫道:

Ma On Shan 公園真係一個唔錯地方
好岩我地 D 小朋友玩
有機會再約去玩多次
謙謙在2004年10月29日出世了!


子爵府

積分: 10440


1352#
發表於 05-11-14 10:35 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

下次我都想join
Valeriemama 寫道:

Ma On Shan 公園真係一個唔錯地方
好岩我地 D 小朋友玩
有機會再約去玩多次


男爵府

積分: 7065


1353#
發表於 05-11-14 10:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

[size=xx-large]要

我send courier 去你公司. o ng ok?
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


男爵府

積分: 7735


1354#
發表於 05-11-14 10:36 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

薇薇
周圍行好玩.........佢地就好玩,但看住佢真係幾辛苦,又唔鍾意坐,坐o係度就喊.......同埋好難影相!


侯爵府

積分: 23951


1355#
發表於 05-11-14 10:37 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

Valeriemama 寫道:

Ma On Shan 公園真係一個唔錯地方
好岩我地 D 小朋友玩
有機會再約去玩多次


男爵府

積分: 7735


1356#
發表於 05-11-14 10:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

戇居SBB 寫道:
agree! [quote]
Valeriemama 寫道:

Ma On Shan 公園真係一個唔錯地方
好岩我地 D 小朋友玩
有機會再約去玩多次
[/quote]

我第一次去完已經好like....背山面海公園..遊戲室,跟住食埋飯,泊車仲係$10個鐘!真係好好玩!

你地o個日去左邊度食飯?


侯爵府

積分: 21537


1357#
發表於 05-11-14 10:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

當然好啦
Valeriemama 寫道:

Ma On Shan 公園真係一個唔錯地方
好岩我地 D 小朋友玩
有機會再約去玩多次


公爵府

積分: 27329


1358#
發表於 05-11-14 10:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)


下次要帶埋野餐盒去野餐

戇居SBB 寫道:
agree! [quote]
Valeriemama 寫道:

Ma On Shan 公園真係一個唔錯地方
好岩我地 D 小朋友玩
有機會再約去玩多次
[/quote]


男爵府

積分: 7065


1359#
發表於 05-11-14 10:38 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

戇居SBB 寫道:
跑步時整親?? 好健康bor去跑步


人地要去跑半馬....
MM :pint: 24/11/04-3.77kg(無衫) 23/12/04 - 5kg (有衫) 11/1/05 - 5.18kg (無衫) 9/4/05 - 7.41kg ( 單衫無片) 23/4/05 7.64kg, 頭仔:44cm, 身長: 68cm 28/5/05 8.18 kg 1/7know 爬地, 2/7去游水, 3/7understand鍚鍚 & 拍拍心口, 22/7 wave bye bye


男爵府

積分: 7735


1360#
發表於 05-11-14 10:39 |只看該作者

Re: 零舍曳曳(0411)俱樂部---Part 24(11/11/2005)

說媽
咁你下次一定要黎喇!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo