立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
瑪瑙宮
積分: 131843
小荻媽咪 發表於 12-10-17 23:47 豬脾
翡翠宮
積分: 86809
積分: 126662
大宅
積分: 3415
fanny3315 發表於 12-10-17 18:28 又好似係喎我侄女個時又係咁,阿哥阿嫂勁勞氣
fanny3315 發表於 12-10-17 18:29 蟹唔係燥咩腳先係涼喎
SillyPigPig 發表於 12-10-18 10:47 我記得果陣呀女約 14 個月大正式識行~~~ 之後唔肯俾人拖~~佢16個月果陣帶咗佢去一轉日本玩~
fanny3315 發表於 12-10-17 18:44 我個新同事做野仲係錯漏百出呀星期六個日仲搞到我俾人鬧 依家又錯,真想好聲氣同佢講野 ...
fanny3315 發表於 12-10-18 10:50 咁有冇同佢講醜怪呀?女仔會聽得入耳
fanny3315 發表於 12-10-18 10:52 囡囡尋晚疑似識轉身,因為我走去開窗,佢好似碌左去我開窗個邊望住我
原帖由 SillyPigPig 於 12-10-18 發表 我聽講話係啲蟹長期晌水深地方 (尤其大閘蟹), 所以寒?
原帖由 SillyPigPig 於 12-10-18 發表 我果個新同事, 連數學嘅進位都唔識.....
原帖由 SillyPigPig 於 12-10-18 發表 果陣咁細唔識醜唔醜啦~~~ 而家就識, 貪靚到呢~~~
fanny3315 發表於 12-10-18 10:57 但係蒸大閘蟹要落紫蘇葉中和番喎
原帖由 SillyPigPig 於 12-10-18 發表 咁快? 唔係約四個月左右咋咩?
原帖由 SillyPigPig 於 12-10-18 發表 反正都係忍一年~~~所以算數~ 不過軟腳蟹果啲, 去食日本嘢叫開嘅話我會照食一兩舊~
fanny3315 發表於 12-10-18 11:01
fanny3315 發表於 12-10-18 10:58 我個個係盲囉聽電話都唔識
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy