Veronique@chan 發表於 13-4-29 01:13 
ROSE,,想問如果整青梅酵素,,使唔使加檸檬架?
我浸緊一樽,有落橙(我最近試以橙代檸檬),但我見幾日糖都唔溶,
汁都好少,似乎只浸兩星期唔會收成幾多,我會試浸耐一D,
個人覺得浸青梅濃縮液/青梅汁化算一D,係要等3個月,
但上年我浸果D好清香,好過兩個星期就收浪費咗D青梅。
今年我呢邊冇咩青梅賣,價錢又貴,好多已經開始黃,
買咗兩磅已經要差不多10美金,我仲買咗清酒,今晚返去浸梅酒,
有剩浸多一樽青梅濃縮液或者鹽漬梅。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。