烹飪搵食

跳至

首頁

尾頁
   1070


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1341#
發表於 13-4-29 23:55 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-29+發表

原帖由 Bubo 於 13-04-29 發表
Oic
你真係勁
你而家做緊咩酵素?
你記得你之前浸左青梅酵素。




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1342#
發表於 13-4-29 23:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bubo+於+13-04-29+發表Oic你

原帖由 fly2happy 於 13-04-29 發表
你記得你之前浸左青梅酵素。
我記得你上次浸左青梅用來煮野用。要幾耐?你收成左咩?(除左奇異果)




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


大宅

積分: 4011


1343#
發表於 13-4-30 00:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-29+發表

原帖由 fly2happy 於 13-04-29 發表
我記得你上次浸左青梅用來煮野用。要幾耐?你收成左咩?(除左奇異果)



...
係呀,青梅汁用黎煮食(要浸3個月,而家約3星期)
我都係浸左無耐
試過草莓藍莓檸檬(果次初浸,唔知要切開藍莓,藍莓出唔到汁,不過勁香甜)
第2次就係奇異果(變味)
今次就第三次啦,因為要飲2星期,得一瓶唔夠飲,希望今次3瓶夠飲啦



伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1344#
發表於 13-4-30 00:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-29+發表

原帖由 Bubo 於 13-04-30 發表
係呀,青梅汁用黎煮食(要浸3個月,而家約3星期)
我都係浸左無耐
試過草莓藍莓檸檬(果次初浸,唔知要切開 ...
我收成左就會浸埋咸檸檬同咸蛋





桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1345#
發表於 13-4-30 00:09 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-29+發表

原帖由 Bubo 於 13-04-30 發表
係呀,青梅汁用黎煮食(要浸3個月,而家約3星期)
我都係浸左無耐
試過草莓藍莓檸檬(果次初浸,唔知要切開 ...
我期待你樽士多啤梨係唔係士多啤梨+檸檬+糖?收成話我知味道




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


大宅

積分: 4011


1346#
發表於 13-4-30 00:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bubo+於+13-04-30+發表係呀,

原帖由 fly2happy 於 13-04-30 發表
我期待你樽士多啤梨係唔係士多啤梨+檸檬+糖?收成話我知味道



...
係呀
草莓檸檬冰糖
但係今次既草莓雖然ok靚,未浸前都好香
但而家就無上次加藍莓咁香
試完味再報告


大宅

積分: 4011


1347#
發表於 13-4-30 00:12 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bubo+於+13-04-30+發表係呀,

原帖由 fly2happy 於 13-04-30 發表
我收成左就會浸埋咸檸檬同咸蛋
咸蛋
點整架


大宅

積分: 4011


1348#
發表於 13-4-30 00:14 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bubo+於+13-04-30+發表係呀,

原帖由 fly2happy 於 13-04-30 發表
我收成左就會浸埋咸檸檬同咸蛋
咸檸檬係咪salt 加檸檬?浸幾耐?


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1349#
發表於 13-4-30 00:15 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-30+發表

原帖由 Bubo 於 13-04-30 發表
係呀
草莓檸檬冰糖
但係今次既草莓雖然ok靚,未浸前都好香
藍莓尼排都見到好多。我都未知要加咩一齊浸。因為我想一樣試左味再溝其他水果我驚味道會好怪。我見好多jm都浸奇異哥唔好味所以唔會考慮




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1350#
發表於 13-4-30 00:17 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-30+發表

原帖由 Bubo 於 13-04-30 發表
咸蛋
點整架
請你溫書P95(#944)




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1351#
發表於 13-4-30 00:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-30+發表

原帖由 Bubo 於 13-04-30 發表
咸檸檬係咪salt 加檸檬?浸幾耐?
Rose 舊帖有教整口口青檸
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1352#
發表於 13-4-30 00:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-30+發表

原帖由 Bubo 於 13-04-30 發表
咸檸檬係咪salt 加檸檬?浸幾耐?
你將青檸改為黃檸
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1353#
發表於 13-4-30 00:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-30+發表

原帖由 Bubo 於 13-04-30 發表
咸檸檬係咪salt 加檸檬?浸幾耐?
要睇清楚就點rose頭像搵返舊帖
myphoto.jpg




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


大宅

積分: 4011


1354#
發表於 13-4-30 00:47 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bubo+於+13-04-30+發表咸蛋點

原帖由 fly2happy 於 13-04-30 發表
請你溫書P95(#944)
唔該曬
真係做曬功課喎


大宅

積分: 4011


1355#
發表於 13-4-30 00:48 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Bubo+於+13-04-30+發表咸檸檬

原帖由 fly2happy 於 13-04-30 發表
要睇清楚就點rose頭像搵返舊帖
唔該曬,咁多圖解


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1356#
發表於 13-4-30 00:52 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-30+發表

原帖由 Bubo 於 13-04-30 發表
唔該曬
真係做曬功課喎
我見到岩我就抓圖影低慢慢睇。一個帖甘多留言會唔記得就算搵都有排




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1357#
發表於 13-4-30 00:53 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-30+發表

原帖由 Bubo 於 13-04-30 發表
唔該曬
真係做曬功課喎
因為唔明就要厚臉皮問多d




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


伯爵府

積分: 15397

我的育兒心得勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 畀面勳章


1358#
發表於 13-4-30 00:54 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fly2happy+於+13-04-30+發表

原帖由 Bubo 於 13-04-30 發表
唔該曬,咁多圖解
你多謝rose啦識到佢大家都有得益




桐桐2009年1月17日出世2.83kgs.
泳浠2011年3月31日10:01出世2.8kg


子爵府

積分: 11472

大廚勳章 wyeth冷知識勳章 畀面勳章 BK Milk勳章


1359#
發表於 13-4-30 01:16 |只看該作者
fly2happy 發表於 13-4-30 00:54
你多謝rose啦識到佢大家都有得益


王國長老

積分: 174325

母親節2025勳章 2025勳章蛇年勳章 2024年龍年勳章 虎到金來勳章 牛年勳章 15週年勳章 親子王國15週年勳章 親子王國15週年勳章 2018復活節勳章 畀面勳章 有「營」勳章 好媽媽勳章 醒目開學勳章 環保接龍勳章 大廚勳章 親子達人勳章 王國長老 BK Milk勳章 hashtag影視迷勳章 最關心BB問題熱投勳章 開心吸收勳章


1360#
發表於 13-4-30 01:43 |只看該作者
Veronique@chan 發表於 13-4-29 01:13
ROSE,,想問如果整青梅酵素,,使唔使加檸檬架?

我浸緊一樽,有落橙(我最近試以橙代檸檬),但我見幾日糖都唔溶,
汁都好少,似乎只浸兩星期唔會收成幾多,我會試浸耐一D,
個人覺得浸青梅濃縮液/青梅汁化算一D,係要等3個月,
但上年我浸果D好清香,好過兩個星期就收浪費咗D青梅。
今年我呢邊冇咩青梅賣,價錢又貴,好多已經開始黃,
買咗兩磅已經要差不多10美金,我仲買咗清酒,今晚返去浸梅酒,
有剩浸多一樽青梅濃縮液或者鹽漬梅。
花旗太太生活在花旗國,留意時差,你問我未必即時答到。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo