chicchic05 寫道:
![]()
我入左好多貨呀
![]()
![]()
10包以上既加大碼.....![]()
![]()
[quote]
henhen 寫道:
係呀.....好多人買. 特別係男仔, 女仔我都見有, 其實係咪d顏色唔同咋, 實際冇分別架?[quote]
mama1210 寫道:
HiHi
HI
![]()
chicchic05 & henhen:
原來我地都算幾好彩, 我講左比d朋友聽平尿片, 好多去到已經買唔到啦早知我大量入再resale 番啦.....
![]()
![]()
chu87377:
我個女都係用緊M碼, 但跟車邊都可以用下大碼, 所以我見咁平都立左先![]()
![]()