跳至

首頁

尾頁
   0


男爵府

積分: 5942


1341#
發表於 07-4-20 14:15 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

有呀.....2L & 2XL囉
咁henhen 你有無買呀??


男爵府

積分: 5773


1342#
發表於 07-4-20 19:31 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

我都知好抵


男爵府

積分: 5942


1343#
發表於 07-4-23 10:14 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

[size=xx-large]Good Morning


男爵府

積分: 5773


1344#
發表於 07-4-23 10:42 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hihihi!!


大宅

積分: 1529


1345#
發表於 07-4-24 09:23 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

[size=xx-large]Good Morning


洋房

積分: 167


1346#
發表於 07-4-24 10:45 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

徵求 : 大埔安基司n1(girl)校服全套 + 書包用品
thanks a lot ~~
如果有可以pm我~~~


大宅

積分: 1529


1347#
發表於 07-4-24 13:05 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^



我地既bb全部都未返學喎
點比你呀


男爵府

積分: 5773


1348#
發表於 07-4-24 21:02 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

學學媽講得岩,我地d bb個個都未夠2歲,所以
邊有得俾你


大宅

積分: 1529


1349#
發表於 07-4-25 12:06 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

good morning!


男爵府

積分: 5942


1350#
發表於 07-4-25 12:09 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^


大宅

積分: 1331


1351#
發表於 07-4-25 13:09 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

HELLO


男爵府

積分: 5773


1352#
發表於 07-4-25 16:20 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hihihi!!


子爵府

積分: 10056


1353#
發表於 07-4-25 20:03 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

Hi Hi HI

chicchic05 & henhen:
原來我地都算幾好彩, 我講左比d朋友聽平尿片, 好多去到已經買唔到啦 早知我大量入再resale 番啦.....

chu87377:
我個女都係用緊M碼, 但跟車邊都可以用下大碼, 所以我見咁平都立左先


男爵府

積分: 5942


1354#
發表於 07-4-25 21:50 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

係呀.....好多人買. 特別係男仔, 女仔我都見有, 其實係咪d顏色唔同咋, 實際冇分別架?
mama1210 寫道:
Hi Hi HI

chicchic05 & henhen:
原來我地都算幾好彩, 我講左比d朋友聽平尿片, 好多去到已經買唔到啦 早知我大量入再resale 番啦.....

chu87377:
我個女都係用緊M碼, 但跟車邊都可以用下大碼, 所以我見咁平都立左先


大宅

積分: 1529


1355#
發表於 07-4-26 09:30 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

我入左好多貨呀

10包以上既加大碼.....

henhen 寫道:
係呀.....好多人買. 特別係男仔, 女仔我都見有, 其實係咪d顏色唔同咋, 實際冇分別架? [quote]
mama1210 寫道:
Hi Hi HI

chicchic05 & henhen:
原來我地都算幾好彩, 我講左比d朋友聽平尿片, 好多去到已經買唔到啦 早知我大量入再resale 番啦.....

chu87377:
我個女都係用緊M碼, 但跟車邊都可以用下大碼, 所以我見咁平都立左先
[/quote]


大宅

積分: 1331


1356#
發表於 07-4-26 10:59 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

hello,

有唔同架,

chicchic05 寫道:
我入左好多貨呀

10包以上既加大碼.....

[quote]
henhen 寫道:
係呀.....好多人買. 特別係男仔, 女仔我都見有, 其實係咪d顏色唔同咋, 實際冇分別架? [quote]
mama1210 寫道:
Hi Hi HI

chicchic05 & henhen:
原來我地都算幾好彩, 我講左比d朋友聽平尿片, 好多去到已經買唔到啦 早知我大量入再resale 番啦.....

chu87377:
我個女都係用緊M碼, 但跟車邊都可以用下大碼, 所以我見咁平都立左先
[/quote][/quote]


別墅

積分: 807


1357#
發表於 07-4-26 11:04 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

我未用過,所以唔敢買太多!
只買咗兩包咋!


大宅

積分: 1529


1358#
發表於 07-4-26 12:57 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

不過pampers都唔弱, 我見百佳好似買任何bb野, 就可以5蚊買4片裝既輕鬆穿, 新裝架! 重便d


子爵府

積分: 10056


1359#
發表於 07-4-26 13:09 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

Good Afternoon~~~

henhen:
乜原來男仔都有呀, 我見jusco 淨係得女裝既 聽人1講男仔款係前面多d吸收綿架. 不過我就未引證過.

chicchic05:
嘩....你真係入左幾多喎 kakakkakakakaa 你講pampers $5 蚊4條唔知而家仲有無呢

Suhanna:
我個女都未同過huggies架, 不過咁平......


eudoraBB:
咁查實有咩唔同架???

係喎....呢度d BB 係咪大多數都未介片架???


男爵府

積分: 5942


1360#
發表於 07-4-26 13:37 |只看該作者

Re: ^6^大埔哥C拉吹水站^9^

我前日去百佳, 都仲有得換5蚊4條. 有時漢城都有架, 佢成日攞人地d free gift出黎賣. 上次我掃左佢3包 (1包有8條輕鬆穿, 每包10蚊

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo