在職全職

跳至

首頁

尾頁
   8


大宅

積分: 2472


1341#
發表於 13-6-27 17:43 |只看該作者
cmsm 發表於 13-6-27 17:40
仲有5mins 執定野, 等收工
你就好.. 咁快收工喇..... 明天再見....


複式洋房

積分: 346


1342#
發表於 13-6-27 17:48 |只看該作者

回覆:rabbittungtung 的帖子

我都收工了!好想今日係Friday ar




珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


1343#
發表於 13-6-27 17:50 |只看該作者

引用:仲有廿分鐘先收工,今晚同老公拍拖2人世界

原帖由 Small_i 於 13-06-27 發表
仲有廿分鐘先收工,今晚同老公拍拖2人世界啊
我要同6299,pk姑仔食


珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


1344#
發表於 13-6-27 17:51 |只看該作者

引用:Quote:cmsm+發表於+13-6-27+17:37+同我差唔

原帖由 rabbittungtung 於 13-06-27 發表
今日我好勤力架... 老細返左來.. 我直情將成個禮拜要做既野都搬晒出來... ...
聽日我都會係咁



珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


1345#
發表於 13-6-27 17:51 |只看該作者

引用:Quote:cmsm+發表於+13-6-27+17:40+仲有5min

原帖由 rabbittungtung 於 13-06-27 發表
你就好.. 咁快收工喇..... 明天再見....
收咗了


珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


1346#
發表於 13-6-27 17:52 |只看該作者

引用:我都收工了!好想今日係Friday+ar +

原帖由 hoilam77 於 13-06-27 發表
我都收工了!好想今日係Friday ar
捱多日半就可以放2日


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1347#
發表於 13-6-27 17:54 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+17:36

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
掉咗個囡, 你都只係當時喊, 好快就唔記得
哈哈哈~唔係啰~係掉距d嘢


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1348#
發表於 13-6-27 17:54 |只看該作者

引用:仲有5mins+執定野,+等收工

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
仲有5mins 執定野, 等收工
咁早?我仲有五分鐘


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1349#
發表於 13-6-27 18:25 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+Small_i+於+13-06-27+發表仲

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
我要同6299,pk姑仔食
笑咗我有個pk姑奶


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1350#
發表於 13-6-27 18:48 |只看該作者

引用:Quote:fannychan1213+發表於+13-6-27+17:35

原帖由 rabbittungtung 於 13-06-27 發表
哈哈 ~~
已經用盡曬~跟住下午就種菇


珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


1351#
發表於 13-6-27 19:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cmsm+於+13-06-27+發表掉咗個

原帖由 fannychan1213 於 13-06-27 發表
哈哈哈~唔係啰~係掉距d嘢



珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


1352#
發表於 13-6-27 19:37 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cmsm+於+13-06-27+發表我要同

原帖由 fannychan1213 於 13-06-27 發表
笑咗我有個pk姑奶
大家都一樣,又係仲有一個pk係到


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1353#
發表於 13-6-27 19:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannychan1213+於+13-06-27+

原帖由 cmsm 於 13-06-27 發表
大家都一樣,又係仲有一個pk係到
成日過去我99度講人是非~晚晚無成十二點都唔捨得走以前係度住~吵到阿女唔肯訓~我又唔可以出聲~


珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


1354#
發表於 13-6-28 08:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cmsm+於+13-06-27+發表大家都

原帖由 fannychan1213 於 13-06-27 發表
成日過去我99度講人是非~晚晚無成十二點都唔捨得走以前係度住~吵到阿女唔肯訓~我又唔可以出聲~ ...
呢d人真係不知所謂都唔明佢地咩心態有d仲要做咗人阿媽都唔知


珊瑚宮

積分: 121423

畀面勳章 BK Milk勳章


1355#
發表於 13-6-28 08:43 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區




公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1356#
發表於 13-6-28 08:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fannychan1213+於+13-06-27+

原帖由 cmsm 於 13-06-28 發表
呢d人真係不知所謂都唔明佢地咩心態有d仲要做咗人阿媽都唔知

...
依家搬開住無眼睇咁早啊?


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1357#
發表於 13-6-28 08:58 |只看該作者

回覆:日日返工冇野做吹水區



龍馬精神.......


水晶宮

積分: 55089

畀面勳章 BK Milk勳章


1358#
發表於 13-6-28 08:59 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cmsm+於+13-06-27+發表大家都

原帖由 fannychan1213 於 13-06-27 發表
成日過去我99度講人是非~晚晚無成十二點都唔捨得走以前係度住~吵到阿女唔肯訓~我又唔可以出聲~ ...


龍馬精神.......


公爵府

積分: 27224

畀面勳章


1359#
發表於 13-6-28 09:15 |只看該作者
Small_i 發表於 13-6-28 08:59

依家唔慘啦。。兩耳不聞窗外事。。上年10月搬走佐啦。。


伯爵府

積分: 17996

陪月勳章


1360#
發表於 13-6-28 09:16 |只看該作者
GOOD MORNING! 今日係 HAPPY FRIDAY 呀!

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo