跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 10056


1341#
發表於 07-2-14 10:19 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)



[size=large]祝大家今日個個都開開心心,
同愛人日日都恩恩愛愛!!!!!


男爵府

積分: 6997


1342#
發表於 07-2-14 10:25 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

Peony,

我陀Shirin頭3個月已經肥左十幾磅喇
好彩之後重得好平均咋
唔緊要啦, 食得先好呀, 無胃口又嘔好辛苦架,
咪等生完先減囉

各位,

[size=x-large]情人節快樂


子爵府

積分: 10056


1343#
發表於 07-2-14 10:26 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)



[size=x-large]Peony,
Congratulation !!!!
祝你生番個可愛金豬女!!



大宅

積分: 1044


1344#
發表於 07-2-14 10:38 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

真架. 你依家咁fit真係想像唔到你肥既樣
我都希望bb好似shirin咁cute又成日笑
karmanshirin 寫道:
Peony,

我陀Shirin頭3個月已經肥左十幾磅喇
好彩之後重得好平均咋
唔緊要啦, 食得先好呀, 無胃口又嘔好辛苦架,
咪等生完先減囉

各位,

[size=x-large]情人節快樂


大宅

積分: 1044


1345#
發表於 07-2-14 10:40 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

thank you

好多謝各位媽媽既祝福, 巧感動 :-( :-(
mama1210 寫道:


[size=x-large]Peony,
Congratulation !!!!
祝你生番個可愛金豬女!!


伯爵府

積分: 15043

熱血勳章 好媽媽勳章 BK Milk勳章 親子王國15週年勳章


1346#
發表於 07-2-14 10:51 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

大肚婆,

唔好 :-(
要保持心境開朗
Happybebe 寫道:
thank you

好多謝各位媽媽既祝福, 巧感動 :-( :-(


男爵府

積分: 6997


1347#
發表於 07-2-14 11:18 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

peony,

佢呀.......好識扮乖架,
次次同你地出街佢好似好乖咁,
平時都唔係既
琴晚我睇左本關於1-2歲幼兒心理,
講佢地lee個age好想自己學獨立,
但實際上都好依賴父母及照顧者,
所以佢地心理會好矛盾, 會少少事都大發脾氣:tongue:
仲有一日裡面可能會講100次"不要"
wa....Shirin exactly係咁呀 希望lee段時間快d過啦 ?-(

[quote]
Happybebe 寫道:
真架. 你依家咁fit真係想像唔到你肥既樣
我都希望bb好似shirin咁cute又成日笑


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1348#
發表於 07-2-14 11:25 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

甜筒尋晚自己整跌D野, 發脾氣得黎又走左去唔肯執, 仲扮聽唔到呢


男爵府

積分: 6997


1349#
發表於 07-2-14 11:35 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

Joanne,

Shirin有時都係架,
鐘意聽既就好細聲都聽到,
唔like既就講幾次都好似聽唔到




joannelai930 寫道:
甜筒尋晚自己整跌D野, 發脾氣得黎又走左去唔肯執, 仲扮聽唔到呢


大宅

積分: 1044


1350#
發表於 07-2-14 11:50 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

咁起碼出到去都乖...已經好好啦
都好快過啦. 我地既小朋友就黎2歲啦. 你睇呢本書幾好喎, 有無2-3歲架.[quote]
karmanshirin 寫道:
peony,

佢呀.......好識扮乖架,
次次同你地出街佢好似好乖咁,
平時都唔係既
琴晚我睇左本關於1-2歲幼兒心理,
講佢地lee個age好想自己學獨立,
但實際上都好依賴父母及照顧者,
所以佢地心理會好矛盾, 會少少事都大發脾氣:tongue:
仲有一日裡面可能會講100次"不要"
wa....Shirin exactly係咁呀 希望lee段時間快d過啦 ?-(


大宅

積分: 1044


1351#
發表於 07-2-14 11:50 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

yes madam [quote]
muimuichu 寫道:
大肚婆,

唔好 :-(
要保持心境開朗


大宅

積分: 2124


1352#
發表於 07-2-14 12:03 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

早晨呀


大宅

積分: 1405


1353#
發表於 07-2-14 12:04 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

早晨,

一入來就聽到有好消息,真係好Happy!

Peony,

恭喜你,祝你生返個肥肥白白、健健康康、聰明伶俐的金豬BB。
你們要將一切的憂慮卸給神,因為衪顧念你們。 歡迎參觀{棉花豬小天地} 歡迎參觀{棉花豬小天地2}我叫張曉晴,於2005年6月2日出世


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1354#
發表於 07-2-14 12:07 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

後尾我嗿佢同我一齊執番好, 口水都乾先嗿到 [quote]
karmanshirin 寫道:
Joanne,

Shirin有時都係架,
鐘意聽既就好細聲都聽到,
唔like既就講幾次都好似聽唔到


男爵府

積分: 6997


1355#
發表於 07-2-14 12:20 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

Peony,

佢就係咁扼到好多姨姨歡心囉

有架, 由0-3歲既幼兒EQ都有講,
係lee本呀

http://www.eugenegroup.com.hk/book/book.php?book_lib_id=121


男爵府

積分: 6997


1356#
發表於 07-2-14 12:23 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

Joanne,

我地依家一家人都叫Shirin做queen呀,
佢大小姐要咩我地d下人都要服侍周到 ?-(

[quote]
joannelai930 寫道:
後尾我嗿佢同我一齊執番好, 口水都乾先嗿到 [quote]


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1357#
發表於 07-2-14 12:37 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

但係我唔想縱壞佢囉, 所以唔俾佢自把自為 [quote]
karmanshirin 寫道:
Joanne,

我地依家一家人都叫Shirin做queen呀,
佢大小姐要咩我地d下人都要服侍周到 ?-(


大宅

積分: 1044


1358#
發表於 07-2-14 14:14 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

多謝晒
jacquelinemomo 寫道:
早晨,

一入來就聽到有好消息,真係好Happy!

Peony,

恭喜你,祝你生返個肥肥白白、健健康康、聰明伶俐的金豬BB。


大宅

積分: 1044


1359#
發表於 07-2-14 14:20 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

karman, 我留下書店有賣荷花既書, 陣間去8下先
karmanshirin 寫道:
Peony,

佢就係咁扼到好多姨姨歡心囉

有架, 由0-3歲既幼兒EQ都有講,
係lee本呀

http://www.eugenegroup.com.hk/book/book.php?book_lib_id=121


大宅

積分: 1044


1360#
發表於 07-2-14 14:21 |只看該作者

Re: 好姊妹密密斟(Part 7)

bea, 今日b? 咁遲上黎既
bcbc 寫道:
早晨呀

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo