跳至

首頁

尾頁
   1


男爵府

積分: 6686


1341#
發表於 04-6-10 17:09 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Tang,

唔緊要啦, 去 camp 個日我地可以再傾, 仲有好似 Ms CC 咁佢囡囡都係今年考試, 我地到時又可以一齊交流下 :-P .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


民房

積分: 61


1342#
發表於 04-6-10 23:32 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[quote]
JP 寫道:
Tang,
我都係唔識彈琴睇譜既音盲,大家傾下閑偈


大宅

積分: 1270


1343#
發表於 04-6-10 23:33 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hi,

I'm a new member. I have a son of 4.5 years old and he just started learning piano 5 months ago.

May I join in?


Regards,
toffeeli


大宅

積分: 3684


1344#
發表於 04-6-10 23:44 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

麟媽媽:
我仔也在柏詩學緊琴, 佢地d schedule 真的很tight, 你仔是在Timesquare 柏詩? 跟那個老師? 我估有d parttime老師都有自己在家班ge.


大宅

積分: 3684


1345#
發表於 04-6-10 23:50 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪交流會 - Part 2)

各位:
我仔上月的assessment pass左, 終於由初級升上Grade 1了! 但佢其實表現很差, 掛住睇三角琴裏面d mechanic part 動, 彈彈o下重停左添! :-P 唔知係唔係見佢細先至俾佢pass呢? :-P


王國長老

積分: 89582

好媽媽勳章 王國長老


1346#
發表於 04-6-11 00:09 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

tin_tin,
我係北角柏詩,個度得幾間琴室,好難再安排,佢琴日比左Sun 2:30pm比我,但老公唔想個仔星期日學野,family day嘛~~
ming2都講過有不明文規定,琴行老師唔得私下帶走學生的,但老公話星期六都會靜雞雞問下老師,如果唔得唯有問下佢weekday得唔得。


tin_tin 寫道:
麟媽媽:
我仔也在柏詩學緊琴, 佢地d schedule 真的很tight, 你仔是在Timesquare 柏詩? 跟那個老師? 我估有d parttime老師都有自己在家班ge.


民房

積分: 61


1347#
發表於 04-6-11 00:20 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪交流會 - Part 2)

tin_tin 寫道:
各位:
我仔上月的assessment pass左, 終於由初級升上Grade 1了! 但佢其實表現很差, 掛住睇三角琴裏面d mechanic part 動, 彈彈o下重停左添! :-P 唔知係唔係見佢細先至俾佢pass呢? :-P


tin_tin,
我都聽過, 細個d考會着數d, 考官會鬆手d, 唔知係咪。你仔仔幾多歲呀? 唔好意思, 好奇問多句, 琴試應該係冇得陪考, 點解你咁淸楚佢既表現?


男爵府

積分: 6686


1348#
發表於 04-6-11 11:09 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

toffeeli,

歡迎妳 :-P .

我囡囡 7 歲, 學了琴年半左右, 彈琴好唔細心, 成日比老師話佢粗枝大葉!

有空妳多 d 入黎傾下計 wor .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


伯爵府

積分: 17856


1349#
發表於 04-6-11 11:43 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Tang,

<Beyer, Hannon, Czerny 599係應該幾時開始>,呢個問題你想得到專業意見可以問ming2 (教育小組有個"學琴"topic)。

我既非專業意見係grade 1/2就可以開始Beyer & Hannon(有本Junior Hannon俾細路彈),學完Beyer就學599,然後849,299,呢"三條九"學完應有grade 8 level啦!


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


1350#
發表於 04-6-11 12:44 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

tang,

599通常係開始grade 3時就要練,同時間都有巴哈初步教程,bra mui la (唔識串,因用中文書)都可以練好d基本功,再加其他旋律既書,我自己會再加少少得意歌仔比佢玩


大宅

積分: 2419


1351#
發表於 04-6-11 13:38 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

不知是否只有Jasmine考Grade 1? 希望有人陪下佢考Grade 1 啦!


考試分享會

GRADE 1
Littlepig - Jasmine (A3, B2, C3)

GRADE 2
Ms CC - Christy
Hohomama - Anson (A2, B1, C2)

GRADE 3
Zoey - Maggie (A6, B3, C3)
Tang – 小B (A3, B1, C3)

GRADE 4
JenniferMa - Jennifer


大宅

積分: 1270


1352#
發表於 04-6-11 13:46 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

Very happy to receive your response.

My son has just start playing with two hands together for a song i.e. not playing just the main notes. It is a bit of challenge to him.

How about your girl?


Regards,
toffeeli


大宅

積分: 1270


1353#
發表於 04-6-11 13:59 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hi Zoey,

Just notice from littlepig's message that your girl will take Grade 3 exam. She is really smart.


Regards,
toffeeli


伯爵府

積分: 17856


1354#
發表於 04-6-11 14:06 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

[quote]
Sindy 寫道:
tang,

599通常係開始grade 3時就要練,同時間都有巴哈初步教程,bra mui la (唔識串,因用中文書)都可以練好d基本功,再加其他旋律既書,我自己會再加少少得意歌仔比佢玩


男爵府

積分: 6686


1355#
發表於 04-6-11 15:25 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Hello toffeeli,

多謝妳讚我囡囡, 不過其實佢一 d 都唔叻! 依家佢都仲好努力準備黎緊既琴試, 成績係點都未知 :-P ! 不過其實我覺得阿女鍾意用部琴黎哼歌多過彈其他, 有時聽到甚麼電視主題曲鍾意既, 個排就會係咁自彈自唱, 叫佢彈番 d 書都話聽唔到 .
『我們既有這許多的見證人,如同雲彩圍著我們,就當放下各樣的重擔,脫去容易纏累我們的罪,存心忍耐,奔那擺在我們前頭的路程,仰望為我們信心創始成終的耶穌。』
(希伯來書 12 章 1-3 節)


大宅

積分: 1270


1356#
發表於 04-6-11 15:57 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

Zoey,

A year and a half is not very long and yet she (Maggie?) can handle exam for Grade 3!

Actually, I don't expect too much from my son but his teacher is quite demanding. So I just leave it to the teacher.

My son particularly loves to play with CDs. For those songs he loves, he could play quite well.


Regards,
toffeeli


珍珠宮

積分: 34184

好媽媽勳章


1357#
發表於 04-6-11 18:33 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP,

喂,係呀,好鬼抵架真係,所以我時常心郁郁返書城行


大宅

積分: 3684


1358#
發表於 04-6-11 18:52 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪交流會 - Part 2)

[quote]
Tang 寫道:
tin_tin,
我都聽過, 細個d考會


伯爵府

積分: 17856


1359#
發表於 04-6-11 20:22 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

sindy,

Why your老師八月谷佢上四級 ya? Your little girl is only 6 wor!

<佢呢排鐘意拉小提琴,有左鋼琴底,呢樣去得好快,所以佢好開心>That's good! I'm also considering to let my boys to learn one more musical instrument! But I suppose violin is not so easy wor! Perhaps I will let them try clarinet/flute. Any advice?


男爵府

積分: 9085

開心吸收勳章


1360#
發表於 04-6-11 21:30 |只看該作者

Re: 小朋友學琴 (媽咪 Part 2 交流會)

JP

Clarinet好呀!我有個朋友話Clarinet係Queen of the Orchestra,好多歌曲都有份演奏,音調亦好聽。

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo