rubbychow@tong 寫道:
糖糖 1 歲開始食飯 (係林林地果 d).........
魚粥 : 我會將粥同魚分開煮, d 粥煲好後, 將魚蒸熟再拆肉放落 d 粥道撈"雲"![]()
[quote]
katherine612 寫道:
我想問問各位媽咪怎樣煲魚粥呢...我個工人煲
魚粥時俾我見到有魚骨...好彩俾我見到...如果
唔係點算呀...我叫佢唔好再煲魚粥住...費時嚇
死我...大家有咩意見呢...另外再想問問大家幾
時先可以食飯呢...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

katherine612 寫道:
rubby,
佢都係咁做...但唔知點解都有骨囉...[quote]
rubbychow@tong 寫道:
糖糖 1 歲開始食飯 (係林林地果 d).........
魚粥 : 我會將粥同魚分開煮, d 粥煲好後, 將魚蒸熟再拆肉放落 d 粥道撈"雲"![]()
[quote]
katherine612 寫道:
我想問問各位媽咪怎樣煲魚粥呢...我個工人煲
魚粥時俾我見到有魚骨...好彩俾我見到...如果
唔係點算呀...我叫佢唔好再煲魚粥住...費時嚇
死我...大家有咩意見呢...另外再想問問大家幾
時先可以食飯呢...
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()