美容扮靚

跳至

首頁

尾頁
   552


男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


1361#
發表於 14-5-5 12:52 |只看該作者

引用:我有件貨又24號一直都是「國內配送」到而家

原帖由 yiuyiumun 於 14-05-05 發表
我有件貨又24號一直都是「國內配送」到而家,其他貨已經配送完畢。
點算呀?我可以做啲咩?



...
Send message 問seller啦




大宅

積分: 2442


1362#
發表於 14-5-5 13:15 |只看該作者

引用:回覆 kindercherry 的帖子咩brand啊

原帖由 apinkcomet 於 14-04-30 發表
回覆 kindercherry 的帖子

咩brand啊?
想問下係咪後面個數字代表幾多包?即係7000won有廿幾包sample?
Thx


大宅

積分: 3681


1363#
發表於 14-5-5 13:30 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+yiuyiumun+於+14-05-05+發表

原帖由 B__B 於 14-05-05 發表
Send message 問seller啦
點聯絡到seller?我而家好擔心,錢又過左數,貨又hold 住曬。




複式洋房

積分: 227


1364#
發表於 14-5-5 13:50 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區!! 終於又有新coupon啦!!

問cs 問題可否用中文的?有間店3O號比錢,今日重配送準備中,點算?有兩間就除消咗order 點解?thx



大宅

積分: 2973


1365#
發表於 14-5-5 16:55 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區!! 終於又有新coupon啦!!

話說20/4訂tonymoly,訂了4樣野,
今日終於收貨,竟然每樣都变了兩份,
唔通佢見我等咁耐,比D補償我,
有冇JM試過咁嘅情形


男爵府

積分: 5494


1366#
發表於 14-5-5 17:08 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區! ...

我地問你地今日登入到gmarket嗎?我搞左成日都登入唔到,我psw無問題架,轉中文版本又唔得



點評

bb081090  入到呀, 無問題WO, 會唔會記錯ID??  發表於 14-5-5 17:47


大宅

積分: 2442


1367#
發表於 14-5-5 17:10 |只看該作者
markbrother 發表於 14-5-5 17:08
我地問你地今日登入到gmarket嗎?我搞左成日都登入唔到,我psw無問題架,轉中文版本又唔得:naught ...
ok wor


侯爵府

積分: 21275


1368#
發表於 14-5-5 17:22 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+B__B+於+14-05-05+發表Send+m

原帖由 yiuyiumun 於 14-05-05 發表
點聯絡到seller?我而家好擔心,錢又過左數,貨又hold 住曬。
去番第一個發問區睇,個度有教




侯爵府

積分: 21275


1369#
發表於 14-5-5 17:23 |只看該作者

引用:問cs+問題可否用中文的?有間店3O號比錢,

原帖由 uu315 於 14-05-05 發表
問cs 問題可否用中文的?有間店3O號比錢,今日重配送準備中,點算?有兩間就除消咗order 點解?thx

...
用qq應該可以用中文,但平時mail msg我都係用英文架

有時取消可能係無貨呀




水晶宮

積分: 53728

醒目開學勳章 畀面勳章 環保接龍勳章


1370#
發表於 14-5-5 19:02 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區!!<2> 終於又有新coupon啦!!

唔好意思我冇時間追之前既post,我想直接發問,我第一次用gmarket,有一件貨1號order到依家都未送貨,而其他已經到晒,咁果件貨我依家可以點追?




大宅

積分: 1620


1371#
發表於 14-5-5 21:14 |只看該作者
唔好意思, 我見好多朋友近排g野都話無貨,比seller cancel單,
其實係近排定不嬲都有甘gei情況發生?
我上個月第一次g野都係甘衰左, 依家無信心再買,
但g cash有好多錢credit左係到, 謝謝大家分享


大宅

積分: 3243


1372#
發表於 14-5-5 21:19 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區!! 終於又有新coupon啦!!

收貨啦
1399295991402.jpg


大宅

積分: 3243


1373#
發表於 14-5-5 21:23 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區!! 終於又有新coupon啦!!

對鞋幾好made in korea 夠輕,在次訂24mg牛仔fu
1399296168345.jpg


男爵府

積分: 5494


1374#
發表於 14-5-5 22:18 |只看該作者

回覆:kindercherry 的帖子

iPhone 設定關左阻礙彈出式視窗。 開返先登入到




男爵府

積分: 5494


1375#
發表於 14-5-5 22:21 |只看該作者

回覆:水之藍 的帖子

條褲著得腿好瘦




大宅

積分: 3243


1376#
發表於 14-5-5 23:09 |只看該作者

回覆:markbrother 的帖子

我隻脚係勁粗,穿呢d fu 可以呃倒人
所以在回購


男爵府

積分: 6074


1377#
發表於 14-5-6 00:00 |只看該作者

引用:對鞋幾好made+in+korea+夠輕,在次訂24mg牛

原帖由 水之藍 於 14-05-05 發表
對鞋幾好made in korea 夠輕,在次訂24mg牛仔fu
褲有無link ar? Size 準嗎?




水晶宮

積分: 51279


1378#
發表於 14-5-6 00:07 |只看該作者

引用:對鞋幾好made+in+korea+夠輕,在次訂24mg牛

原帖由 水之藍 於 14-05-05 發表
對鞋幾好made in korea 夠輕,在次訂24mg牛仔fu
可否給我牛仔褲link




男爵府

積分: 5494


1379#
發表於 14-5-6 00:18 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區!!<2> 終於又有新coupon啦!!

新手一問,
上星期五訂左貨而家都唔出貨係咪算耐(planning to delivery)?
另其他貨到哂倉,會唔會收存倉費?




男爵府

積分: 8191

想生BB熱投


1380#
發表於 14-5-6 01:19 |只看該作者

回覆:❤❤❤Gmarket ‧ 發問區!!<2> 終於又有新coupon啦!!

又加單,趕得切combine shipment ,今次第一轉送貨好快,好多都到倉,希望第二個啲都係




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo