立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
水晶宮
積分: 58802
原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/15 09:54 發表 sammi 俾個心理準備你, 小朋友開學最辛苦是父母!
公爵府
積分: 28259
珍珠宮
積分: 30565
原文章由 tupytupy 於 07-9-14 22:59 發表 c+都勁爆啦,我生酌b果時,浸會個嬸嬸都話7成大陸人,3成港人,我間房3個人,得我一個係hk人,隔離床出左再入都係大陸人
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 11:41 發表 尋日朝早同事先走, 去旺角中心睇 e 生, 佢話有 ngng 既感覺, 大鑊 ... e 生叫佢快 d 入屯門醫院, 佢又唔聽, 要求高 (有錢人呀), 去左荃灣港安, 點知唔收佢, 叫佢入屯門醫院, 因冇儀器, 萬一 bb 出世就好煩. 尋日臨 ...
琥珀宮
積分: 192715
原文章由 sammifanlp 於 07-9-15 09:23 發表 JO 我monday去tmh, 我過左去之後看看幾點, 因我想上去看看間屋翻新成點, 如果係, 我到時約你交收
原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:41 發表 佢過左頭 3 個月就好 d, 但我都怕佢 7 個月時, 因馱 bb 係有兩個高危期 - 3 & 7 個月.
原文章由 sammifanlp 於 07-9-15 09:46 發表 好叻喎, 咁就好喇, 起碼擔心小d 不過, 唔知政政點呢
原文章由 maggiemaggie 於 07-9-15 10:15 發表 sorry,借問聲,3 & 7 有咩事咁高危?-( ?-( ?-( 我唔係好知
原文章由 joannelai930 於 2007/9/15 10:14 發表 :idea: 好呀 , 新屋囉 key 啦 ?
原文章由 蝦蝦 於 2007/9/15 10:17 發表 唉 ~~ 唔好提政政喇, 而家佢一撐大眼見到我, 已經開始喊, 係真喊唔係嗲 ~~ 佢好驚要返學, 又唔要我掂佢, 跟本湊佢唔到 :-( :-(
原文章由 Mrswong1998 於 07-9-15 09:40 發表 ok 呀! 雖然仍然有喊但都好快停, 他們已經是返正常班8:30-4:30, 老師話對咁細個的小朋友來講係要長時間來適應.
原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 10:17 發表 唉 ~~ 唔好提政政喇, 而家佢一撐大眼見到我, 已經開始喊, 係真喊唔係嗲 ~~ 佢好驚要返學, 又唔要我掂佢, 跟本湊佢唔到 :-( :-(
原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 10:18 發表 最易小產既時期之嘛.
原文章由 sammifanlp 於 07-9-15 10:25 發表 點解咁架, 佢初初返學都無事架 ???
原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 10:26 發表 老師有冇話可以長成點? 蝦仔太清楚每件事 & 時間, 搞到好情緒化 本來每日已冇瀨濕尿褲, 但而家每日兩三條 + 床墊被舖要洗
原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 10:31 發表 好長篇, 好多因素夾埋.
原文章由 maggiemaggie 於 07-9-15 10:29 發表 蝦蝦 唔好咁傷心,唔好唸咁多,唸得越多越唔開心,遲d會好d
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy