跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 58802


1361#
發表於 07-9-15 10:02 |只看該作者
呢個都預左, 好在kelly到時係邊半日

原文章由 Mrswong1998 於 2007/9/15 09:54 發表
sammi
俾個心理準備你, 小朋友開學最辛苦是父母!


公爵府

積分: 28259


1362#
發表於 07-9-15 10:02 |只看該作者
早晨 !! :cry: :cry:
[/url]


珍珠宮

積分: 30565


1363#
發表於 07-9-15 10:09 |只看該作者
hello ~~各位靚靚牛太


公爵府

積分: 28259


1364#
發表於 07-9-15 10:10 |只看該作者
我只知道, 有人想 book 法國, 出年 1 月既床位, 上個月已經 book 唔到.

原文章由 tupytupy 於 07-9-14 22:59 發表
c+都勁爆啦,我生酌b果時,浸會個嬸嬸都話7成大陸人,3成港人,我間房3個人,得我一個係hk人,隔離床出左再入都係大陸人

[/url]


珍珠宮

積分: 30565


1365#
發表於 07-9-15 10:11 |只看該作者
咩樹干會咁?-( ?-(

ngng會冇咗bb?-( ?-(

原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 11:41 發表
尋日朝早同事先走, 去旺角中心睇 e 生, 佢話有 ngng 既感覺, 大鑊 ... e 生叫佢快 d 入屯門醫院, 佢又唔聽, 要求高 (有錢人呀), 去左荃灣港安, 點知唔收佢, 叫佢入屯門醫院, 因冇儀器, 萬一 bb 出世就好煩.

尋日臨 ...


琥珀宮

積分: 192715

好媽媽勳章 醒目開學勳章 畀面勳章 有「營」勳章 2011至尊種植勳章 大廚勳章 BK猜猜猜慶中秋 BK Milk勳章


1366#
發表於 07-9-15 10:14 |只看該作者
:idea: 好呀 , 新屋囉 key 啦 ?
原文章由 sammifanlp 於 07-9-15 09:23 發表
JO
我monday去tmh, 我過左去之後看看幾點, 因我想上去看看間屋翻新成點, 如果係, 我到時約你交收


珍珠宮

積分: 30565


1367#
發表於 07-9-15 10:15 |只看該作者
sorry,借問聲,3 & 7 有咩事咁高危?-( ?-( ?-( 我唔係好知


原文章由 蝦蝦 於 07-9-14 12:41 發表
佢過左頭 3 個月就好 d, 但我都怕佢 7 個月時, 因馱 bb 係有兩個高危期 - 3 & 7 個月.


公爵府

積分: 28259


1368#
發表於 07-9-15 10:17 |只看該作者
唉 ~~ 唔好提政政喇, 而家佢一撐大眼見到我, 已經開始喊, 係真喊唔係嗲 ~~ 佢好驚要返學, 又唔要我掂佢, 跟本湊佢唔到 :-( :-(


原文章由 sammifanlp 於 07-9-15 09:46 發表
好叻喎, 咁就好喇, 起碼擔心小d
不過, 唔知政政點呢
[/url]


公爵府

積分: 28259


1369#
發表於 07-9-15 10:18 |只看該作者
最易小產既時期之嘛.


原文章由 maggiemaggie 於 07-9-15 10:15 發表
sorry,借問聲,3 & 7 有咩事咁高危?-( ?-( ?-( 我唔係好知
[/url]


公爵府

積分: 28259


1370#
發表於 07-9-15 10:18 |只看該作者
bbq,
聰聰點呀? 有冇事? 佢地而家大個左好 d, 識得講邊度痛.
[/url]


水晶宮

積分: 58802


1371#
發表於 07-9-15 10:24 |只看該作者
未呀
所以想上去看看搞成點

原文章由 joannelai930 於 2007/9/15 10:14 發表
:idea: 好呀 , 新屋囉 key 啦 ?


水晶宮

積分: 58802


1372#
發表於 07-9-15 10:25 |只看該作者
點解咁架, 佢初初返學都無事架 ???

原文章由 蝦蝦 於 2007/9/15 10:17 發表
唉 ~~ 唔好提政政喇, 而家佢一撐大眼見到我, 已經開始喊, 係真喊唔係嗲 ~~ 佢好驚要返學, 又唔要我掂佢, 跟本湊佢唔到 :-( :-(


珍珠宮

積分: 30565


1373#
發表於 07-9-15 10:26 |只看該作者
好快有新屋住:loveliness: :loveliness: :loveliness:

原文章由 sammifanlp 於 07-9-15 09:23 發表
JO
我monday去tmh, 我過左去之後看看幾點, 因我想上去看看間屋翻新成點, 如果係, 我到時約你交收


公爵府

積分: 28259


1374#
發表於 07-9-15 10:26 |只看該作者
老師有冇話可以長成點? 蝦仔太清楚每件事 & 時間, 搞到好情緒化

本來每日已冇瀨濕尿褲, 但而家每日兩三條 + 床墊被舖要洗


原文章由 Mrswong1998 於 07-9-15 09:40 發表
ok 呀! 雖然仍然有喊但都好快停, 他們已經是返正常班8:30-4:30, 老師話對咁細個的小朋友來講係要長時間來適應.
[/url]


珍珠宮

積分: 30565


1375#
發表於 07-9-15 10:29 |只看該作者
蝦蝦
唔好咁傷心,唔好唸咁多,唸得越多越唔開心,遲d會好d

原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 10:17 發表
唉 ~~ 唔好提政政喇, 而家佢一撐大眼見到我, 已經開始喊, 係真喊唔係嗲 ~~ 佢好驚要返學, 又唔要我掂佢, 跟本湊佢唔到 :-( :-(


珍珠宮

積分: 30565


1376#
發表於 07-9-15 10:29 |只看該作者
係呀:cry:

原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 10:18 發表
最易小產既時期之嘛.


公爵府

積分: 28259


1377#
發表於 07-9-15 10:31 |只看該作者
好長篇, 好多因素夾埋.


原文章由 sammifanlp 於 07-9-15 10:25 發表
點解咁架, 佢初初返學都無事架 ???
[/url]


珍珠宮

積分: 30565


1378#
發表於 07-9-15 10:32 |只看該作者
因咩樹無端端大倒退?-( ?-( ?-( 無理由無端端咁唔鐘意返學,仲要刻意做出破壞性既行為?-(

原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 10:26 發表
老師有冇話可以長成點? 蝦仔太清楚每件事 & 時間, 搞到好情緒化

本來每日已冇瀨濕尿褲, 但而家每日兩三條 + 床墊被舖要洗


珍珠宮

積分: 30565


1379#
發表於 07-9-15 10:33 |只看該作者
咁~~唔好唸咁多啦,唸得多返而仲更加唔開心,可能時間可以讓一齊唔開心既野過去:cry:

原文章由 蝦蝦 於 07-9-15 10:31 發表
好長篇, 好多因素夾埋.


公爵府

積分: 28259


1380#
發表於 07-9-15 10:39 |只看該作者
跟本都唔知點好, 每一日朝早政政都唔想見到我, 每一日都要夾硬帶佢返學咁, 但佢放學時對住我又無乜, 會玩會笑.


原文章由 maggiemaggie 於 07-9-15 10:29 發表
蝦蝦
唔好咁傷心,唔好唸咁多,唸得越多越唔開心,遲d會好d
[/url]

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo