跳至

首頁

尾頁
   0


複式洋房

積分: 226


1361#
發表於 08-6-23 18:30 |只看該作者
Hi,

各位Ma Ma 好嗎 ?

這兩個星期很忙。所以都沒有上bk呢。

Cherry Ma,

下午,打電話給ms CC. 話Wun Wun 暫時7月份要返全日班,因姐姐返印尼。mouth: 還有你們決定選那一班?

Wun Wun 未定,因可能要搬。


子爵府

積分: 10563


1362#
發表於 08-6-23 22:38 |只看該作者
原文章由 wunyan 於 08-6-23 18:30 發表
Hi,

各位Ma Ma 好嗎 ?

這兩個星期很忙。所以都沒有上bk呢。

Cherry Ma,

下午,打電話給ms CC. 話Wun Wun 暫時7月份要返全日班,因姐姐返印尼。mouth: 還有你們決定選那一班?

Wun Wun 未定,因可能要搬。 ...


Hi Wun Ma, 哦7月份Wun Wun要返全日班呀...但係7月番得一半就放喎...咪唔抵...我就會比Cherry讀English Steam...參考過你既意見架(嘻嘻)...

好可惜Wun Wun唔去Beach呀...佢地玩得好開心...佢地真係好可愛...


大宅

積分: 3200


1363#
發表於 08-6-23 23:10 |只看該作者

回覆 #1358 tkyc 的文章

你地有沒有影大合照,我影咗幾張呀!有興趣就PM 我 la


複式洋房

積分: 226


1364#
發表於 08-6-24 00:06 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-23 22:38 發表


Hi Wun Ma, 哦7月份Wun Wun要返全日班呀...但係7月番得一半就放喎...咪唔抵...我就會比Cherry讀English Steam...參考過你既意見架(嘻嘻)...

好可惜Wun Wun唔去Beach呀...佢地玩得好開心...佢地真係好可愛... ...


係啦,wun wun好鍾意玩水,我相信她一定不願意走。

Ms CC 都通知我只得三星期。其實,我不會要她返全日,如果早放工,會帶她早些放學,因我拿了一星期的半天假,同boss說我可在家看email la.


洋房

積分: 63


1365#
發表於 08-6-24 10:15 |只看該作者
我想問新一代最遲放學可以放幾多點?
有沒有暑期班


別墅

積分: 676


1366#
發表於 08-6-24 10:38 |只看該作者
我今日都交咗書本費,都係決定比Jeffrey讀English Stream半日班.


大宅

積分: 1421


1367#
發表於 08-6-24 11:18 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-6-24 10:38 發表
我今日都交咗書本費,都係決定比Jeffrey讀English Stream半日班.

咁未好law,我哋又做同學la....你哋有否追台劇架?喱期睇命中註定我愛你睇到連bk都少上,如有時間可睇下wow超好睇,比美惡作劇之吻


複式洋房

積分: 226


1368#
發表於 08-6-24 14:39 |只看該作者
原文章由 carolinebowiex3 於 08-6-24 10:15 發表
我想問新一代最遲放學可以放幾多點?
有沒有暑期班


因之前問過,最遲是7:00pm


等待驗證會員

積分: 935


1369#
發表於 08-6-24 16:01 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-6-24 11:18 發表

咁未好law,我哋又做同學la....你哋有否追台劇架?喱期睇命中註定我愛你睇到連bk都少上,如有時間可睇下wow超好睇,比美惡作劇之吻


wahaaaa.. 超好睇..
逢星期一都唔會去街街.. 放工即返去睇..
我覺得好睇過惡作劇之吻


別墅

積分: 676


1370#
發表於 08-6-24 16:06 |只看該作者
原文章由 tkyc 於 08-6-24 11:18 發表

咁未好law,我哋又做同學la....你哋有否追台劇架?喱期睇命中註定我愛你睇到連bk都少上,如有時間可睇下wow超好睇,比美惡作劇之吻


係,又做同學啦,希望可以同一班啦....

緊係鍾意睇台劇,日劇啦,不過好耐冇睇啦,邊樹有時間!
係咪真係咁正,好啦,等我都睇睇先!


等待驗證會員

積分: 935


1371#
發表於 08-6-24 16:08 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-6-24 10:38 發表
我今日都交咗書本費,都係決定比Jeffrey讀English Stream半日班.


想問一問.. 你地.. 知唔知.. 當大家升上 k1 .. 會唔會都係
Ms. CC 做班主任呀~?


別墅

積分: 676


1372#
發表於 08-6-24 20:47 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-24 16:08 發表


想問一問.. 你地.. 知唔知.. 當大家升上 k1 .. 會唔會都係
Ms. CC 做班主任呀~?


上次問過, Ms CC都會係N班 & K班的Head Teacher.
但再問會唔會繼續做我哋班主任,佢話就未confirm.

同埋都唔知我哋大家將會讀邊班BS or ES呢?來年又唔知會開幾多班?

總之,希望我哋班繼續係到讀ge小朋友能group埋同一班已經好好啦;當然,更係想Ms CC繼續做我仔班主任啦!


別墅

積分: 676


1373#
發表於 08-6-24 20:57 |只看該作者
原文章由 carolinebowiex3 於 08-6-24 10:15 發表
我想問新一代最遲放學可以放幾多點?
有沒有暑期班


有summer course (from N班 to K3班),視乎年歲而分級別.
興趣班包括: 繪畫天地 + 英語拼拼樂 + 音樂律動
Total 上10堂,每日上3.5hrs (每科1hrs 再加半個鐘茶點)

另,重有個暑期普通話班


子爵府

積分: 10563


1374#
發表於 08-6-24 23:17 |只看該作者
台劇幾時做架?? 家陣好少睇電視(Cherry係到既巴時候)...我...真係好out...

不過...家陣每晚我都睇"衝上雲霄"...所以每日返工都好ZZzzzz


等待驗證會員

積分: 935


1375#
發表於 08-6-25 17:08 |只看該作者
原文章由 hello_mimi 於 08-6-24 23:17 發表
台劇幾時做架?? 家陣好少睇電視(Cherry係到既巴時候)...我...真係好out...

不過...家陣每晚我都睇"衝上雲霄"...所以每日返工都好ZZzzzz


嘩.. 勁呀.. 做完.. 都 1:30 喇..

今日好忙.. 你地下午有無返工呀~?


別墅

積分: 676


1376#
發表於 08-6-26 12:06 |只看該作者
想問吓Parent's Day 要唔要帶埋Jeffrey去ga?


別墅

積分: 676


1377#
發表於 08-6-26 12:10 |只看該作者
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-25 17:08 發表


嘩.. 勁呀.. 做完.. 都 1:30 喇..

今日好忙.. 你地下午有無返工呀~?


唉....更係有返工啦!

屯門超級大風大雨呀,尋日返工不知幾狼狽!


等待驗證會員

積分: 935


1378#
發表於 08-6-26 13:00 |只看該作者
原文章由 kayoivan 於 08-6-26 12:06 發表
想問吓Parent's Day 要唔要帶埋Jeffrey去ga?


我相信.. 帶唔帶都得的..
老師見你之嘛~~~ parent"s day 嘛...


子爵府

積分: 10563


1379#
發表於 08-6-26 13:10 |只看該作者
Parent's Day我唔帶Cherry啦...放工後直去school...

Kayo, 我點九...你2點喎...到時會見到你...


子爵府

積分: 10563


1380#
發表於 08-6-26 13:12 |只看該作者
我琴日都要返呀....不過有旅遊bus...好快返到去喇...

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo