立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
複式洋房
積分: 226
子爵府
積分: 10563
原文章由 wunyan 於 08-6-23 18:30 發表 Hi, 各位Ma Ma 好嗎 ? 這兩個星期很忙。所以都沒有上bk呢。 Cherry Ma, 下午,打電話給ms CC. 話Wun Wun 暫時7月份要返全日班,因姐姐返印尼。mouth: 還有你們決定選那一班? Wun Wun 未定,因可能要搬。 ...
大宅
積分: 3200
原文章由 hello_mimi 於 08-6-23 22:38 發表 Hi Wun Ma, 哦7月份Wun Wun要返全日班呀...但係7月番得一半就放喎...咪唔抵...我就會比Cherry讀English Steam...參考過你既意見架(嘻嘻)... 好可惜Wun Wun唔去Beach呀...佢地玩得好開心...佢地真係好可愛... ...
洋房
積分: 63
別墅
積分: 676
積分: 1421
原文章由 kayoivan 於 08-6-24 10:38 發表 我今日都交咗書本費,都係決定比Jeffrey讀English Stream半日班.
原文章由 carolinebowiex3 於 08-6-24 10:15 發表 我想問新一代最遲放學可以放幾多點? 有沒有暑期班
等待驗證會員
積分: 935
原文章由 tkyc 於 08-6-24 11:18 發表 咁未好law,我哋又做同學la....你哋有否追台劇架?喱期睇命中註定我愛你睇到連bk都少上,如有時間可睇下wow超好睇,比美惡作劇之吻
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-24 16:08 發表 想問一問.. 你地.. 知唔知.. 當大家升上 k1 .. 會唔會都係 Ms. CC 做班主任呀~?
原文章由 hello_mimi 於 08-6-24 23:17 發表 台劇幾時做架?? 家陣好少睇電視(Cherry係到既巴時候)...我...真係好out... 不過...家陣每晚我都睇"衝上雲霄"...所以每日返工都好ZZzzzz
原文章由 baby_iloveu 於 08-6-25 17:08 發表 嘩.. 勁呀.. 做完.. 都 1:30 喇.. 今日好忙.. 你地下午有無返工呀~?
原文章由 kayoivan 於 08-6-26 12:06 發表 想問吓Parent's Day 要唔要帶埋Jeffrey去ga?
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy