跳至

首頁

尾頁
   0


水晶宮

積分: 54392


1361#
發表於 08-3-14 09:21 |只看該作者
早晨

happy friday la


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1362#
發表於 08-3-14 09:35 |只看該作者
早晨


水晶宮

積分: 54392


1363#
發表於 08-3-14 09:44 |只看該作者
丁丁 ~~ 早ar

出吾出lai happy nite ar
原文章由 tingchichi 於 08-3-14 09:35 發表
早晨


男爵府

積分: 7989

好媽媽勳章


1364#
發表於 08-3-14 09:53 |只看該作者
油媽...... 早 ar

happy nite... 當然想啦... 不過未知妳地邊日... 照睇就應該可以出到... 遲少少再 confirm 妳地 ar


原文章由 tszyau2000 於 08-3-14 09:44 發表
出吾出lai happy nite ar


水晶宮

積分: 54392


1365#
發表於 08-3-14 10:03 |只看該作者
好ar..大家好耐無見..傾下計...反正d小朋友吾駛返學吾要睇功課...我地點都要乘機relax

等你消息ar
原文章由 tingchichi 於 08-3-14 09:53 發表
油媽...... 早 ar

happy nite... 當然想啦... 不過未知妳地邊日... 照睇就應該可以出到... 遲少少再 confirm 妳地 ar


伯爵府

積分: 17542


1366#
發表於 08-3-14 11:36 |只看該作者
hi 又到friday啦


水晶宮

積分: 54392


1367#
發表於 08-3-14 15:33 |只看該作者
KAREN ~~

明日我同tszyau吾join 你地行山la...難得吾駛上泳班...帶亞囡去買皮鞋同波鞋ar...都吾多岩著甘...順便夜晚接yauba 收工


你同校長一家行埋我地果份la

原文章由 karencircle 於 08-3-14 11:36 發表
hi 又到friday啦


伯爵府

積分: 17542


1368#
發表於 08-3-14 16:01 |只看該作者
咁你地一家三口溫馨下啦
原文章由 tszyau2000 於 08-3-14 15:33 發表
KAREN ~~

明日我同tszyau吾join 你地行山la...難得吾駛上泳班...帶亞囡去買皮鞋同波鞋ar...都吾多岩著甘...順便夜晚接yauba 收工


你同校長一家行埋我地果份la

...


大宅

積分: 1821


1369#
發表於 08-3-14 16:05 |只看該作者
以你地意見, BB有冇需要返N1


侯爵府

積分: 20954


1370#
發表於 08-3-14 17:05 |只看該作者
靚太話星期一(17號)有野做, 星期二(18號)可能得, 但未 confirm.

原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 17:28 發表
姐姐妹妹齊來飲飲食食

又報名喇 ....
日期 : (以下3日的其中一天)

317 ~ OO, yauma, 車媽
318 ~ OO, yauma, 車媽
327 ~ OO, yauma, 車媽

地點 / 時間 : 待定 / 晚飯 ...


侯爵府

積分: 20954


1371#
發表於 08-3-14 17:11 |只看該作者
moon >> 當年我就有比亞囡返, 雖然有人在屋企睇住佢,
但我覺得佢只對住一個人, 真係好悶, 返學校又可以
學下唔同的野, 又可以同多d 唔同的人溝通,
總好在屋企對住一個人. 我的意見只供參考.


伯爵府

積分: 17542


1372#
發表於 08-3-14 17:29 |只看該作者
我tue唔玩得太夜 , 99剛通知佢tue有野玩 , 我一係就帶埋囡出來 , 一係就放係我媽咪樹, 要早d走返去接佢.
原文章由 cherrybibi 於 08-3-14 17:05 發表
靚太話星期一(17號)有野做, 星期二(18號)可能得, 但未 confirm.


伯爵府

積分: 17542


1373#
發表於 08-3-14 17:31 |只看該作者
我囡囡就無返, 阿99話唔想佢咁早返wow.
其實想佢學下群體生活又唔想咁日日返, 我朋友家陣就比佢囡返playgroup, 每月計, 返幾多日任揀.
原文章由 MOONCAKE111 於 08-3-14 16:05 發表
以你地意見, BB有冇需要返N1


侯爵府

積分: 20954


1374#
發表於 08-3-14 17:41 |只看該作者
OO >> 妳攪咩比咁多個 ....


大宅

積分: 1446


1375#
發表於 08-3-14 23:14 |只看該作者
moon moon,
知知只係對住我比較扭計,我希望自己可以做得好D, 因此有壓力。當初同知爸line up左話大家既教法要一致,講就容易做就難,前晚佢““空“知知話如果佢再扭計就打佢,我就叫知爸唔好“空“佢,一係就真係打佢。知爸立刻嬲,重叫我自己教晒佢,我好唔開心,抱開知知入房暗佢訓。
我諗知知歲半先比佢番playgroup. N1要搵下料先。

原文章由 <i>MOONCAKE111</i> 於 08-3-13 05:12 PM 發表
原來冇返工仲唔得閒過返工.  追番7版, 所以遲咗回應.<br />
cat cat,
君君依家都係咁, 如果真係有些事情是不可遷就,我係唔會就佢,話佢知"NO" 如果做得對, 我會讚賞同做好開心表情同佢笑. 話佢知叻叻.  丁丁,
真係要 ...
<br />


大宅

積分: 1446


1376#
發表於 08-3-14 23:24 |只看該作者
OO,丁丁,
有得飛真係好開心,祝旅途愉快!身心康泰!
以前做Freelancer又未幫知爸打工,真係話飛就飛,一年飛幾次!宜家睇怕要等三五七年了!


伯爵府

積分: 16163


1377#
發表於 08-3-15 01:02 |只看該作者
好睇家長自己既需要,返n1都係3個鐘,不如同小b周圍去下,以生活體驗來學習,另外有時間去上playgroup,彈性好多.

原文章由 MOONCAKE111 於 08-3-14 16:05 發表
以你地意見, BB有冇需要返N1


水晶宮

積分: 54392


1378#
發表於 08-3-16 10:43 |只看該作者
a ma ~~
你lai 吾lai 到happy nite ar
原文章由 cherrybibi 於 08-3-14 17:05 發表
靚太話星期一(17號)有野做, 星期二(18號)可能得, 但未 confirm.
QUOTE:
原文章由 cherrybibi 於 08-3-13 17:28 發表
姐姐妹妹齊來飲飲食食

又報名喇 ....
日期 : (以下3日的其中一天)

317 ~ OO, yauma, 車媽
318 ~ OO, yauma, 車媽
327 ~ OO, yauma, 車媽

地點 / 時間 : 待定 / 晚飯 ...


男爵府

積分: 7977


1379#
發表於 08-3-16 22:20 |只看該作者
今日去了花展、花好靚

可惜在晚餐時,琳琳deleted 所有相片

好在,我昨晚手痕uploaded 行山照片,唔係仲想殺人呀


水晶宮

積分: 54392


1380#
發表於 08-3-17 09:07 |只看該作者
早晨ar

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo