媽媽會所

跳至

首頁

尾頁
   0


子爵府

積分: 14786


1361#
發表於 04-4-6 15:53 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Miu: 有冇俾妹豬醒你"論鬼盡" :-P


子爵府

積分: 13774


1362#
發表於 04-4-6 16:09 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Wendy: 我都唔豬係我定係妹豬論盡:-P


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1363#
發表於 04-4-6 16:14 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu>>
你呢
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


子爵府

積分: 13774


1364#
發表於 04-4-6 16:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

M&A mom: 係咯,一手摸落去,咁硬既:-P

妹豬都係答"朗歲":-P
佢老豆成日學佢D BB話,
例如: "賤有" (即係重有)
"HOU HOU玩" (即係好好玩)

之前教過妹豬,如果人地問係叫咩名,唔好只答"妹妹"或者係"蕎蕎",要答全名!而家問佢時,佢會一次過咁答你: "岑卓蕎,又叫蕎蕎,卓蕎law"


複式洋房

積分: 318


1365#
發表於 04-4-6 16:25 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

hello


子爵府

積分: 13774


1366#
發表於 04-4-6 16:34 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸:
公安放蛇
:-P
好驚~~~


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1367#
發表於 04-4-6 16:35 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu>>
初初教佢叫自己
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


子爵府

積分: 14786


1368#
發表於 04-4-6 16:37 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

M&A Mom: OIC.

Miu: 你好抵死呀. 咁恨, 生返個仔啦.

得意爸: 歡迎加入, cissy假期有咩趣事呀 update下好喎, 唔好只顧得個睇字 :-P


子爵府

積分: 13774


1369#
發表於 04-4-6 16:40 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

M&A mom: 津津真係好搞笑:-P
妹豬有時就亂UP 24,佢覺得已經成功整古左我地:-P

得意爸:
係係新豬肉,老規矩,介紹下自己啦:-P


複式洋房

積分: 318


1370#
發表於 04-4-6 16:44 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

哈 哈 公安唔係放蛇~~~~

查實我係亞媽, 幾日都login failed, 又寂寞難耐, 米開個新排頭law. 已經去信站長待覆!


子爵府

積分: 13774


1371#
發表於 04-4-6 16:47 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

Wendy: 尋日夜晚有豬朋上屋企,電話響,daddy聽,只係聽到佢話:“唔好意思,而家唔得閒做問卷”跟住有朋友話九成九係阿二打黎,daddy同佢講既一定係暗號喎跟住又問我比唔比阿二入門,我就答,冇問題,但一定要生女,唔係就將佢煎皮拆骨!佢地話我恨女恨到short short地~~


複式洋房

積分: 318


1372#
發表於 04-4-6 16:47 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

miu > login 時唔見你地米唔講住law, 而家即刻po頭, 得意爸你係得既, 喂! 我張相靚唔靚仔遮.

我仍然係得意[size=medium]媽 Wa Ha Ha Ha ...


子爵府

積分: 14786


1373#
發表於 04-4-6 16:48 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

M&A Mom/Miu: 原來個個小朋友都會整古做怪. 問佢邊個邊個叫咩名, 佢都一定要亂up一輪先肯答你. 恆恆已經識哂爺爺, 嫲嫲, 公公, 婆婆, daddy, 媽咪, 大舅父, 細舅父, 佢自己, 契細路同妹豬既中文全名.

突然醒起星期日晚返婆婆屋企食飯時, 恆恆又例牌要去飾櫃攪亂檔, 將d細細個既瓷器和尚仔做低, 婆婆就好順口咁話: "吓, 你餐餐都係咁", 恆恆即刻糾正: "次次" (意思話次次都係咁先啱)


子爵府

積分: 13774


1374#
發表於 04-4-6 16:54 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸:
唔留鬚會唔會好d
驚唔驚吉親cissy?!

問下你老婆,駛唔駛重新pm playgroup既資料比佢?

p.s.避免人格分裂,我都係當你係男人一個好d:-P


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1375#
發表於 04-4-6 16:58 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸定話得意媽>>
雌雄同體,好驚呀
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


公爵府

積分: 28914

醒目開學勳章 畀面勳章 大廚勳章


1376#
發表於 04-4-6 17:00 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy>>
恆恆真係好掂,直頭係醒字派
我有一顆夜空中最閃耀的星星,我有一個墮入凡間的小天使,還有一個祇能容下我的宇宙。多謝恩賜


複式洋房

積分: 318


1377#
發表於 04-4-6 17:00 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

你地上bk慢唔慢呀? 我上好鬼慢

哎! 我地邊有假唔假期丫, but咁q sat & sun day off, 米一日我亞媽一日佢亞媽law, 輸足2日, 重有係拜山.


子爵府

積分: 13774


1378#
發表於 04-4-6 17:01 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

wendy: 恆恆好叻!可以記得咁多人既全名!好緊要


子爵府

積分: 13774


1379#
發表於 04-4-6 17:04 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

得意爸:
你輸定得意媽輸 :-P
定兩個合體一齊輸~~

死啦,唔係好慣同"男人"傾仔女經tim :-P


子爵府

積分: 14786


1380#
發表於 04-4-6 17:22 |只看該作者

Re: 2002年1月bb俱樂部--Part 5

M&A Mom/Miu: 邊係呀, 只不過我好鐘意問佢婆婆叫咩名? 邊個邊個又叫咩名咁遮. 妹豬夠識由1數到19啦, 恆恆只係識1-9咋, 唔知點解10成日都變咗4

妹豬同cissy又識唱哂成首abc, 恆恆只係識a-g, 跟住果d就亂黎. gigi又識諗6首唐詩, 恆恆就一首都唔識.

大家focus咗係唔同地方之嘛.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo