影視娛樂

跳至

首頁

尾頁
   10


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1361#
發表於 15-4-8 22:18 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-08 發表玩得開

原帖由 ccdccl 於 15-04-08 發表
多謝,有彬彬D相我會post上黎
影多D


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1362#
發表於 15-4-8 22:19 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-08+發表多謝

原帖由 kcm 於 15-04-08 發表
影多D
我都想




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1363#
發表於 15-4-8 22:21 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-08+發表你睇

原帖由 kcm 於 15-04-08 發表
戲院睇左,但未見過人就约人?如果係—位大叔呢?healer 有乜英雄事蹟?鍾意左healer 冇耐,佢應該鍾意係記 ...
戲院之前應該係天台,healer救左佢,跟住2個擁抱,我諗女一係相信一個救過佢嘅人唔會係壞人嘅




男爵府

積分: 7821


1364#
發表於 15-4-8 22:32 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jodad 於 15-04-08 發表彬彬

原帖由 ccdccl 於 15-04-08 發表
真嘅?鼻涕都肯抹?佢真係並非現實嘅韓男喎
拍舞會之吻果幕,佢用紙巾幫苑苑印鼻水



男爵府

積分: 7821


1365#
發表於 15-4-8 22:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-04-08 發表原來

原帖由 kcm 於 15-04-08 發表
但大家都話多粉紅,係吾係最後幾集出現?
開船果幕睇左未?


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1366#
發表於 15-4-8 22:40 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-08+發表真嘅

原帖由 jodad 於 15-04-08 發表
拍舞會之吻果幕,佢用紙巾幫苑苑印鼻水
係咪making film有得睇?




水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1367#
發表於 15-4-8 22:49 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-08 發表但大家

原帖由 jodad 於 15-04-08 發表
開船果幕睇左未?
未呀!


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1368#
發表於 15-4-8 23:00 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-08 發表可能

原帖由 ccdccl 於 15-04-08 發表
而家坐緊車去機場

你星期六出發?
我都諗你係咪凌晨機,小心呀,而家天氣好惡劣,去到果邊上來報個平安 玩得開心d! 祝你去到邊都見到彬彬

點評

ccdccl    發表於 15-4-8 23:39


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1369#
發表於 15-4-8 23:02 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-08 發表你睇

原帖由 ccdccl 於 15-04-08 發表
仲有你同我都幸免
我未知中唔中,我可以勁遲先中,睇晒套劇先中都仲得,例如澤演、俐溫


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1370#
發表於 15-4-8 23:05 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-08 發表蘇蘇我

原帖由 ccdccl 於 15-04-08 發表
我自從睇完對不起,而家都幾like蘇蘇
我唔係太like主君,我唔太鍾意咁內斂既男人,佢連一句我愛你都冇同太陽講過 我鍾意對不起我愛你既車武赫多d, 雖然佢都係非常口硬既人,但我覺得佢對石頭果種愛窩心d


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1371#
發表於 15-4-8 23:07 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-08 發表但你

原帖由 kcm 於 15-04-08 發表
睇完good doctor 好鍾意佢,但都係短暫,現在冇咁鍾意了,但你吾覺得佢幾man 咩!

...
Good doctor佢係男二咋喎,佢係man同型,但演技………會唔會爭d?? 其實我只睇過佢美女,我覺得佢得一種表情


琥珀宮

積分: 151309

畀面勳章


1372#
發表於 15-4-8 23:11 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-08 發表但你

原帖由 kcm 於 15-04-08 發表
本帖最後由 kcm 於 15-4-8 21:54 編輯
中毒唔係醜事,唔駛去改啦 我既車毒都清得7788 我都中過秀man毒、臨臨毒,但呢d清得勁快


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1373#
發表於 15-4-8 23:23 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-08 發表睇完goo

原帖由 cocok 於 15-04-08 發表
Good doctor佢係男二咋喎,佢係man同型,但演技………會唔會爭d?? 其實我只睇過佢美女,我覺得佢得一種表情 ...
我好易仲男二架!好快已數到幾套
花樣男子
原來是美女
命中
good doctor
dream hall (如果澤演係男二)


水晶宮

積分: 68772

開心吸收勳章 最關心BB問題熱投勳章 認識瑞士牛牛第二回 畀面勳章 親子王國15週年勳章


1374#
發表於 15-4-8 23:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 kcm 於 15-04-08 發表本帖最

原帖由 cocok 於 15-04-08 發表
中毒唔係醜事,唔駛去改啦 我既車毒都清得7788 我都中過秀man毒、臨臨毒,但呢d清得勁快:h ...
舊post浮左幾日了,相信仲有排浮,所以想改呀!因現在不是了


男爵府

積分: 7821


1375#
發表於 15-4-8 23:33 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 ccdccl 於 15-04-08 發表你睇

原帖由 kcm 於 15-04-08 發表
戲院睇左,但未見過人就约人?如果係—位大叔呢?healer 有乜英雄事蹟?鍾意左healer 冇耐,佢應該鍾意係記 ...
除左ccdccl講因為不惜救佢之外,女主童年經歷令佢覺得自己同healer好相似,童年佢要避開虐待佢既養父母,要匿埋, 佢覺得自己同healer唔見得光有同感

點評

ccdccl    發表於 15-4-8 23:46


男爵府

積分: 7821


1376#
發表於 15-4-8 23:34 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 jodad 於 15-04-08 發表拍舞

原帖由 ccdccl 於 15-04-08 發表
係咪making film有得睇?
花絮有架


男爵府

積分: 7821


1377#
發表於 15-4-8 23:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 cocok 於 15-04-08 發表可能

原帖由 ccdccl 於 15-04-08 發表
而家坐緊車去機場

你星期六出發?
玩得開心,影多d oppa相返來

點評

ccdccl    發表於 15-4-8 23:46


琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1378#
發表於 15-4-8 23:41 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-08+發表我自

原帖由 cocok 於 15-04-08 發表
我唔係太like主君,我唔太鍾意咁內斂既男人,佢連一句我愛你都冇同太陽講過 我鍾意對不起我愛你既車 ...
原來你唔太like主君,真係估唔到,我第一次睇蘇蘇係主君,當時都冇feel




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1379#
發表於 15-4-8 23:43 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+ccdccl+於+15-04-08+發表仲有

原帖由 cocok 於 15-04-08 發表
我未知中唔中,我可以勁遲先中,睇晒套劇先中都仲得,例如澤演、俐溫

...
我真係一個靠睇劇先會中毒嘅人,睇綜藝或聽歌都未必會




琥珀宮

積分: 190258

畀面勳章 親子王國15週年勳章


1380#
發表於 15-4-8 23:45 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+cocok+於+15-04-08+發表Good+

原帖由 kcm 於 15-04-08 發表
我好易仲男二架!好快已數到幾套
花樣男子
原來是美女
原來你中過金賢重毒架




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo