chrischris
新年票價.....正常應該係貴嫁,但今年咁ge時勢,唔知會唔會...可以....平dd呢?
新年初一至初四,一定係貴d嫁....但價幾多我就唔太清楚,只是我book開果d平時就正價有折,初一至初四就無折,即係正價價錢....起碼差20%嫁!!!
至於台灣自家人book係咪平d,我見有d酒店係囉...不過check-in時要你朋友check-in喎,會唔會太唔方便呢
墾丁,我幫你唔到呀...我都未去過,無經驗啊!!!
(我係書局見到一本台中+台南的旅遊書,入面介紹好多靚靚民宿嫁,去書局抄考吓喇~)
原文章由 chrischris 於 08-10-31 22:26 發表 
fi-fi
多謝你答晒我地d問題呀!
我問個係初二出發,搭cx,真係好貴,所以我而家諗住分開訂喇,我問港龍初二飛台北初七高雄走,機票2370,重有呀,我想問新年d酒店係咪貴好多,我上網見香港旅行社代訂北投溫泉酒店,平都要千幾蚊,好多要二千幾三千幾都有!如果自已上網book會否平d呢!又如果台灣有朋友代book又會唔會再平d呢?真係好多問題,呀!重有!我想住兩晚墾五丁民宿,唔知上網訂唔訂倒呢?唔該晒!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png