親子旅遊

跳至

首頁

尾頁
   21


大宅

積分: 1337


1361#
發表於 08-11-2 15:57 |只看該作者
請問大眾池可唔可以穿泳衣, 小朋友可以浸嗎 ???
謝謝


大宅

積分: 1152


1362#
發表於 08-11-2 18:09 |只看該作者
我想問各位,
我農曆年去台北玩,現在要訂酒店未呢?我見上酒店網有農曆新年價出,27/1住國聯$1000,北投溫泉要$1500,而家book,會唔會早d,遲d 會唔會平d呢?不過驚唔驚冇房呢?唔該大家比d意見我!謝謝!


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1363#
發表於 08-11-2 19:21 |只看該作者
原文章由 chrischris 於 08-11-2 18:09 發表
我想問各位,
我農曆年去台北玩,現在要訂酒店未呢?我見上酒店網有農曆新年價出,27/1住國聯$1000,北投溫泉要$1500,而家book,會唔會早d,遲d 會唔會平d呢?不過驚唔驚冇房呢?唔該大家比d意見我!謝謝! ...

酒店方面...其實佢open比你book
也可book的了
佢地價錢唔會太大浮動
反而係怕無房


伯爵府

積分: 16016

好媽媽勳章


1364#
發表於 08-11-2 19:22 |只看該作者
原文章由 wsc 於 08-11-2 15:57 發表
請問大眾池可唔可以穿泳衣, 小朋友可以浸嗎 ???
謝謝

要試乎果間比唔比
大眾池除左泳衣
還要泳帽


大宅

積分: 3423


1365#
發表於 08-11-3 00:29 |只看該作者
請問有無北投温泉coupon條link, thanks!!


大宅

積分: 1337


1366#
發表於 08-11-3 01:20 |只看該作者
咁請問邊間係可以穿泳衣又好的呢 ???


原文章由 ABCD媽咪 於 08-11-2 19:22 發表

要試乎果間比唔比
大眾池除左泳衣
還要泳帽


男爵府

積分: 9345


1367#
發表於 08-11-3 08:35 |只看該作者
chrischris

新年票價.....正常應該係貴嫁,但今年咁ge時勢,唔知會唔會...可以....平dd呢?

新年初一至初四,一定係貴d嫁....但價幾多我就唔太清楚,只是我book開果d平時就正價有折,初一至初四就無折,即係正價價錢....起碼差20%嫁!!!

至於台灣自家人book係咪平d,我見有d酒店係囉...不過check-in時要你朋友check-in喎,會唔會太唔方便呢

墾丁,我幫你唔到呀...我都未去過,無經驗啊!!!
(我係書局見到一本台中+台南的旅遊書,入面介紹好多靚靚民宿嫁,去書局抄考吓喇~)

原文章由 chrischris 於 08-10-31 22:26 發表

fi-fi
多謝你答晒我地d問題呀!
我問個係初二出發,搭cx,真係好貴,所以我而家諗住分開訂喇,我問港龍初二飛台北初七高雄走,機票2370,重有呀,我想問新年d酒店係咪貴好多,我上網見香港旅行社代訂北投溫泉酒店,平都要千幾蚊,好多要二千幾三千幾都有!如果自已上網book會否平d呢!又如果台灣有朋友代book又會唔會再平d呢?真係好多問題,呀!重有!我想住兩晚墾五丁民宿,唔知上網訂唔訂倒呢?唔該晒!
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1368#
發表於 08-11-3 08:42 |只看該作者
hiellen,

美人湯....ok,基本上烏來溫泉靚d/環境好d,不過無北投咁方便啫!!!

美人湯11月做緊優惠喎,住1晚+2餐...都係hk$6xx,抵喎!


原文章由 hiellen 於 08-11-1 01:42 發表
唔好意思, 我想問一下烏來的美人湯好唔好呀? 我11月中去台灣, 請指教, Thanks.
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1369#
發表於 08-11-3 08:43 |只看該作者
wendyli00,

同香港差不多,涼少少咁囉

http://www.cwb.gov.tw/

原文章由 wendyli00 於 08-11-1 10:06 發表
我想問吓11月中台灣天氣什樣?
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


男爵府

積分: 9345


1370#
發表於 08-11-3 08:47 |只看該作者
chrischris,

國聯$1000!?咁同平時差不多咋喎....有得book,當然book喇...因為真係會無房嫁!!!

原文章由 chrischris 於 08-11-2 18:09 發表
我想問各位,
我農曆年去台北玩,現在要訂酒店未呢?我見上酒店網有農曆新年價出,27/1住國聯$1000,北投溫泉要$1500,而家book,會唔會早d,遲d 會唔會平d呢?不過驚唔驚冇房呢?唔該大家比d意見我!謝謝! ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1152


1371#
發表於 08-11-3 09:07 |只看該作者
測試


琥珀宮

積分: 198236

好媽媽勳章 醒目開學勳章 大廚勳章


1372#
發表於 08-11-3 12:12 |只看該作者
fi-fi...abcd媽..咁多位mami...
我返黎喇(30/10-2/11)...果邊ge天氣仲熱過hkmouth: 不過早晚都有d風...日頭就真係熱到 +曬到


男爵府

積分: 9345


1373#
發表於 08-11-3 13:18 |只看該作者
想去十分瀑布的朋友,請注意:

十分瀑布已於08年10月1日起暫停營業
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png


大宅

積分: 1152


1374#
發表於 08-11-3 15:23 |只看該作者
oh no !我打錯!係福華每晚約$1000!sorry 報錯料。
我入福華個網,想book啦!按到去選日期時就搞唔掂、按極都唔得!點算!!


原文章由 fi-fi 於 08-11-3 08:47 發表
chrischris,

國聯$1000!?咁同平時差不多咋喎....有得book,當然book喇...因為真係會無房嫁!!!


大宅

積分: 1152


1375#
發表於 08-11-3 15:47 |只看該作者
有冇人可以比倒訂酒店FROM我呀!唔該!


大宅

積分: 2354


1376#
發表於 08-11-3 17:32 |只看該作者
多謝你的回覆呀!我用咗幾日先睇晒大家的油雞同追咗部份post... 決定會去清境,有幾個問題想請教:

1. Day2只在清境玩,唔包車, 有公車可以坐嗎?
2. 其實我地兩公婆都可以揸車, 租車係唔係好d呢?
3. Day1台中落機直接上清境會唔會太趕?
4. 清境有咩餐廳好介紹?
5. 台中有無手信好買呀?

好多問題tim... 麻煩晒你呀!

原文章由 ABCD媽咪 於 08-10-28 11:49 發表

歲半的話...不如我講兩者的分別

清境離台北約6個小時車程的
如果你由桃園機場出發,你可坐車去台中
再由台中包車上清境玩
清境在山上的..好靚的
主要係去青青農場睇羊,買羊的產品
住特色民宿
行下靚靚的公園~小瑞士 ...


侯爵府

積分: 23002

好媽媽勳章 醒目開學勳章


1377#
發表於 08-11-3 17:41 |只看該作者
1. Day2只在清境玩,唔包車, 有公車可以坐嗎?
<<<公車有...但得好少...班次疏

2. 其實我地兩公婆都可以揸車, 租車係唔係好d呢?
<<<當然

3. Day1台中落機直接上清境會唔會太趕?
<<<台中到埔里約半小時, 再上清境約2小時

4. 清境有咩餐廳好介紹?
<<<好似各有特色, 入住民宿好多包2-3餐嫁

5. 台中有無手信好買呀?
<<<我中意清境d羊奶片
<<<重有羊咩公仔
<<<羊奶/羊ice-cream好好味,但唔可以帶返來

<<<
原文章由 littlebb.ng 於 08-11-3 17:32 發表
多謝你的回覆呀!我用咗幾日先睇晒大家的油雞同追咗部份post... 決定會去清境,有幾個問題想請教:

1. Day2只在清境玩,唔包車, 有公車可以坐嗎?
2. 其實我地兩公婆都可以揸車, 租車係唔係好d呢?
3. Day1台中落機直接上 ...


大宅

積分: 2354


1378#
發表於 08-11-3 18:04 |只看該作者
010,

唔該晒, 我睇咗你個blog呀, d資料真係好齊全!

我估我會跟你book豐田, 想問你:

1. 佢地個浴室清潔嗎... 同bb去旅行最擔心沖涼問題...
2. 食物好食嗎?

Thanks!

原文章由 010 於 08-11-3 17:41 發表
1. Day2只在清境玩,唔包車, 有公車可以坐嗎?


男爵府

積分: 5746


1379#
發表於 08-11-3 20:06 |只看該作者
fi fi

謝謝妳之前回答我的問題,整個行程幾充實及好玩,天氣是陽光普照。
但想問電話咭,如再去臺灣,可否用返這張電話咭?

租mocca power車(去NT900,回NT800),好新、準時及乾淨,舒服過坐的士。

中華路萬事達:尊爵房ok,床好大,酒店早餐不太多選擇(但吃得飽)。西門町食嘢好方便 ,好多選擇,好多日本嘢食
永康街鼎泰豐:好味,10點坐的士(NT115)去到吃早餐唔多人,坐得好舒服(二樓),好乾淨。冰館也好好味。
圓山兒童育樂中心:搭捷運去好方便,囝囝玩得好開心,我都很喜歡這個育樂中心。
漁人碼頭:晚上條橋好靚,好多人到此影相。


男爵府

積分: 9345


1380#
發表於 08-11-3 20:52 |只看該作者
Man04,

張電話咭....如果我無記錯,應該由你最last用過起半年內有效,我自已果張都應該過咗期lu,所以我新年去果時都要買過新的先得喇!!!
以家出咭個價錢有無變呀?

圓山果個樂園好玩呀,我仲諗住會好舊添...我都諗緊,如果大人去故宮,我就帶個囝去呢個樂園比佢玩一陣


原文章由 Man04 於 08-11-3 20:06 發表
fi fi

謝謝妳之前回答我的問題,整個行程幾充實及好玩,天氣是陽光普照。
但想問電話咭,如再去臺灣,可否用返這張電話咭?

租mocca power車(去NT900,回NT800),好新、準時及乾淨,舒服過坐的士。

中華路萬事達:尊爵房ok,床好大,酒 ...
http://lbyf.lilypie.com/ueJWp8.png

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo