興趣嗜好

跳至

首頁

尾頁
   21


珍珠宮

積分: 47917


1361#
發表於 15-12-20 20:29 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表

原帖由 talkative 於 15-12-20 發表
你有現貨,可以試試
哩樣興趣不大,我鐘意用番梘多啲

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


1362#
發表於 15-12-20 20:31 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+talkative+於+15-12-20+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽
提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


珍珠宮

積分: 47917


1363#
發表於 15-12-20 20:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表

原帖由 talkative 於 15-12-20 發表
唔會太乾咩?
唔會啊,我用淋浴露好易敏感

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


禁止訪問

積分: 205825

畀面勳章 環保接龍勳章


1364#
發表於 15-12-20 20:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+talkative+於+15-12-20+發表

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽

提示: 作者被禁止或刪除 內容自動屏蔽


男爵府

積分: 8849


1365#
發表於 15-12-20 20:50 |只看該作者

引用:好林,好軟,好甜然後俾人發現我偷偷地冇落

原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表
好林,好軟,好甜

然後俾人發現我偷偷地冇落豉油
無落豉油都咁深色嘅。




珍珠宮

積分: 47917


1366#
發表於 15-12-20 20:57 |只看該作者
talkative 發表於 15-12-20 20:36
我成日覺得會太乾,唔敢用。
我之前只可以用johnson baby 藍色..而家翜改左之後 ,冇一隻可以用喇..

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


1367#
發表於 15-12-20 20:58 |只看該作者
fdlover 發表於 15-12-20 20:50
無落豉油都咁深色嘅。
我全部都煎過黎嘛.另外落左花椒八角..唔知關唔關事
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


男爵府

積分: 8849


1368#
發表於 15-12-20 21:16 |只看該作者

引用:Quote:talkative+發表於+15-12-20+20:36+我

原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表
我之前只可以用johnson baby 藍色..而家翜改左之後 ,冇一隻可以用喇..
宜家好興手工皂,用嘅都係天然有機材料做,我宜家都用緊,沖完唔會乾到痕,但呢啲乾燥天氣我都會搽下Lotion,今日我仲加埋葡萄籽油入去,好夠潤又唔笠。

教主可以留意下邊度有得賣手工皂,我用嘅係朋友整俾我。




珍珠宮

積分: 32877


1369#
發表於 15-12-20 21:16 |只看該作者

回覆:教主吹水集合區 .講飲講食講運動講減肥 ... 第017回合

無野番薯同生菜,明天早餐2去雞扒,2隻蛋,午餐2塊雞扒,得唔得呀




男爵府

積分: 8849


1370#
發表於 15-12-20 21:18 |只看該作者

引用:Quote:fdlover+發表於+15-12-20+20:50+無落

原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表
我全部都煎過黎嘛.另外落左花椒八角..唔知關唔關事
哦。花椒八角好惹味呀。

教主,知唔知栗子同蕃薯嘅澱粉質同糖係咪差不多?呢排成日食炒栗子。




珍珠宮

積分: 47917


1371#
發表於 15-12-20 21:35 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表

原帖由 fdlover 於 15-12-20 發表
宜家好興手工皂,用嘅都係天然有機材料做,我宜家都用緊,沖完唔會乾到痕,但呢啲乾燥天氣我都會搽下Lotion ...
我而家用滴露都可以,懶理了
遲啲可能會試下自己整
其實有架撑,係冇時間 ...

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


1372#
發表於 15-12-20 21:36 |只看該作者

引用:無野番薯同生菜,明天早餐2去雞扒,2隻蛋,

原帖由 小草王道 於 15-12-20 發表
無野番薯同生菜,明天早餐2去雞扒,2隻蛋,午餐2塊雞扒,得唔得呀



...
好正常

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


1373#
發表於 15-12-20 21:36 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表

原帖由 fdlover 於 15-12-20 發表
哦。花椒八角好惹味呀。

教主,知唔知栗子同蕃薯嘅澱粉質同糖係咪差不多?呢排成日食炒栗子。
唔好太過份就好 ..
近期個個人都碳,天氣問題

點評

talkative    發表於 15-12-21 00:09
成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


男爵府

積分: 8849


1374#
發表於 15-12-20 21:38 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fdlover+於+15-12-20+發表宜

原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表
我而家用滴露都可以,懶理了
遲啲可能會試下自己整
其實有架撑,係冇時間 ...
哦,原來你都識整,不過聽講整完都要等兩個月。




珍珠宮

積分: 32877


1375#
發表於 15-12-20 21:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小草王道+於+15-12-20+發表無

原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表
好正常
午餐2塊扒,要加2蛋嗎?




男爵府

積分: 8849


1376#
發表於 15-12-20 21:39 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+fdlover+於+15-12-20+發表哦

原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表
唔好太過份就好 ..
近期個個人都碳,天氣問題
知道。係啦,天氣加埋年尾多節日飯局,好難避。




珍珠宮

積分: 47917


1377#
發表於 15-12-20 21:56 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表

原帖由 fdlover 於 15-12-20 發表
哦,原來你都識整,不過聽講整完都要等兩個月。
有神心時去玩下就好

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


1378#
發表於 15-12-20 21:57 |只看該作者

引用:Quote:原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表

原帖由 小草王道 於 15-12-20 發表
午餐2塊扒,要加2蛋嗎?
兩扒如果正常份量大慨120g 一塊,即係 240*1.6,即係 384 卡,你應該唔夠飽

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 47917


1379#
發表於 15-12-20 21:58 |只看該作者

回覆:教主吹水集合區 .講飲講食講運動講減肥 ... 第017回合

終於有時間整自己餐飯
1450619909343.jpg

成日亂UP 28 ..
不過, 減肥真係唔會,亦唔需要捱餓 .反而要考慮你食唔食得落應該食既野.

食物營養資料 : 美國 / 澳洲 / 香港 / 台灣


珍珠宮

積分: 32877


1380#
發表於 15-12-20 22:01 |只看該作者

引用:Quote:原帖由+小草王道+於+15-12-20+發表午

原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表
兩扒如果正常份量大慨120g 一塊,即係 240*1.6,即係 384 卡,你應該唔夠飽
我而家去灼蛋




首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo