立即下載 Baby Kingdom 手機應用程式
關注我們 :
註冊新用戶,啟動自己的個人中心
珍珠宮
積分: 47917
原帖由 talkative 於 15-12-20 發表 你有現貨,可以試試
禁止訪問
積分: 205825
原帖由 talkative 於 15-12-20 發表 唔會太乾咩?
男爵府
積分: 8849
原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表 好林,好軟,好甜 然後俾人發現我偷偷地冇落豉油
talkative 發表於 15-12-20 20:36 我成日覺得會太乾,唔敢用。
fdlover 發表於 15-12-20 20:50 無落豉油都咁深色嘅。
原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表 我之前只可以用johnson baby 藍色..而家翜改左之後 ,冇一隻可以用喇..
積分: 32877
原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表 我全部都煎過黎嘛.另外落左花椒八角..唔知關唔關事
原帖由 fdlover 於 15-12-20 發表 宜家好興手工皂,用嘅都係天然有機材料做,我宜家都用緊,沖完唔會乾到痕,但呢啲乾燥天氣我都會搽下Lotion ...
原帖由 小草王道 於 15-12-20 發表 無野番薯同生菜,明天早餐2去雞扒,2隻蛋,午餐2塊雞扒,得唔得呀 ...
原帖由 fdlover 於 15-12-20 發表 哦。花椒八角好惹味呀。 教主,知唔知栗子同蕃薯嘅澱粉質同糖係咪差不多?呢排成日食炒栗子。
原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表 我而家用滴露都可以,懶理了 遲啲可能會試下自己整 其實有架撑,係冇時間 ...
原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表 好正常
原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表 唔好太過份就好 .. 近期個個人都碳,天氣問題
原帖由 fdlover 於 15-12-20 發表 哦,原來你都識整,不過聽講整完都要等兩個月。
原帖由 小草王道 於 15-12-20 發表 午餐2塊扒,要加2蛋嗎?
原帖由 goddamnit 於 15-12-20 發表 兩扒如果正常份量大慨120g 一塊,即係 240*1.6,即係 384 卡,你應該唔夠飽
Copyright © 2026 Baby-Kingdom.com Limited. | Privacy Policy