跳至

首頁

尾頁
   0


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1361#
發表於 08-10-29 00:07 |只看該作者
可能係咳先 hungry d 姐 .... 佢 7:00 要食幾多 milk
架 ??

cash 係 8:15 食 280 ml , 捱到 12:00 先食 lunch
架啦


原文章由 S.Africa 於 08-10-29 00:05 發表
今日都係唔得住,小爺仔一放學,餓鬼入肚,叫食野,拿拿聲比飽佢頂住,點知佢食了半個,之後返屋企,佢頂唔住即上床覺覺豬囉!

希望遲d可以adjust到12:00食lunch

...


大宅

積分: 4865


1362#
發表於 08-10-29 00:07 |只看該作者
上次睇星期日檔案嗰個仲誇,7:30入房啦。

我瞓啦。
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:03 發表
我都 plan 緊 9:00 入 room ....不過 dinner 都 7:30
- 8:00 先 start

又好似早得滯


大宅

積分: 3433


1363#
發表於 08-10-29 00:08 |只看該作者
會唔會院無比野佢食o架!所以禁快要食奶奶

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:05 發表
8:00 先放學 .... 一番黎又扭 milk ??

唔係院有粥食架咩 ?? 甘快 hungry 架啦 ??


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1364#
發表於 08-10-29 00:09 |只看該作者
文 ma 你 2 個都好乖又好湊 , 又易 handle ..... 一支奶到
天光 !!

nic nic 而家係 12:00 先 sleep , 半夜仲會叫奶奶
架 !!



原文章由 winwin815 於 08-10-29 00:06 發表
文文夜晚個幾餐都好接近架, 但係無計, 以前係育嬰園, 6點dinner, 返到屋企小穎扭奶佢又要, 所以8點半又訓覺奶, 依家就3點幾茶點, 6點湊放學有少少snack, 如餅或蛋糕仔, 返屋企食飯, 不過多數唔係點食, 8點半又同小穎 ...


大宅

積分: 3433


1365#
發表於 08-10-29 00:10 |只看該作者
7點食160ml,叫佢食多小小都唔肯,激c我,不過都係8點比d野佢食,怕佢係學校肚餓就唔好啦!

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:07 發表
可能係咳先 hungry d 姐 .... 佢 7:00 要食幾多 milk
架 ??

cash 係 8:15 食 280 ml , 捱到 12:00 先食 lunch
架啦



瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1366#
發表於 08-10-29 00:11 |只看該作者
wayne 都叫有 6:00 dinner , 文文 hungry 唔奇 ....

lunch 之後得 4:00 茶點真係捱唔到啦 .... 佢又甘食得 !!

接放學真係 hungry 架 , 不過又唔多食飯 .... 真激 c

原文章由 S.Africa 於 08-10-29 00:08 發表
會唔會院無比野佢食o架!所以禁快要食奶奶


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1367#
發表於 08-10-29 00:13 |只看該作者


good night ......


原文章由 hksandy_ma 於 08-10-29 00:07 發表
上次睇星期日檔案嗰個仲誇,7:30入房啦。

我瞓啦。


大宅

積分: 3433


1368#
發表於 08-10-29 00:13 |只看該作者
cash媽

nic nic都勁,可以頂到12點,辛苦c nic媽

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:09 發表
文 ma 你 2 個都好乖又好湊 , 又易 handle ..... 一支奶到
天光 !!

nic nic 而家係 12:00 先 sleep , 半夜仲會叫奶奶
架 !!


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1369#
發表於 08-10-29 00:14 |只看該作者
真係小食多餐 ..... 有排 adjust 呀 , 佢係 school 肯唔肯
自己食野呀 ??

佢又甘醒識撞下 miss 隻手 feed 佢 wor

原文章由 S.Africa 於 08-10-29 00:10 發表
7點食160ml,叫佢食多小小都唔肯,激c我,不過都係8點比d野佢食,怕佢係學校肚餓就唔好啦!


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1370#
發表於 08-10-29 00:14 |只看該作者
6點食左囉, 佢係扭眼訓, 唔係扭餓呀, 咁我就會等到至少8點半先開比佢, 同埋佢同文文一樣, 慣左沖涼後飲涼, 沖左涼無奶, 又係扭到拆天

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:05 發表
8:00 先放學 .... 一番黎又扭 milk ??

唔係院有粥食架咩 ?? 甘快 hungry 架啦 ??
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 3433


1371#
發表於 08-10-29 00:14 |只看該作者
我pc無電啦!我要sleep, 886

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:13 發表


good night ......


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1372#
發表於 08-10-29 00:15 |只看該作者
我都唔知 ..... 好似都有 nap , 不過唔長 ....
2 個鐘度啦 !!

到時唔知點剷佢起身番學 , 佢地要 8:00 出門口架


原文章由 S.Africa 於 08-10-29 00:13 發表
cash媽

nic nic都勁,可以頂到12點,辛苦c nic媽


大宅

積分: 2205


1373#
發表於 08-10-29 00:16 |只看該作者
唔怪得之我成日見d工人湊住d小朋友係又一城帶飯開餐, 可能又d小朋友返九龍塘,但住又唔係好近, 怕小朋友肚餓, 所以要比佢地食左先返屋企.
原文章由 S.Africa 於 08-10-29 00:05 發表
今日都係唔得住,小爺仔一放學,餓鬼入肚,叫食野,拿拿聲比飽佢頂住,點知佢食了半個,之後返屋企,佢頂唔住即上床覺覺豬囉!

希望遲d可以adjust到12:00食lunch

...


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1374#
發表於 08-10-29 00:16 |只看該作者
gd night

原文章由 S.Africa 於 08-10-29 00:14 發表
我pc無電啦!我要sleep, 886


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1375#
發表於 08-10-29 00:19 |只看該作者
touchwood都係架, 我地依家早左湊小穎, 佢一飲完支訓覺奶, 可以即訓, 因為有時7-8個個鐘, d小朋友走得7788, 無人玩, 佢會訓一陣, 我地早左湊, 佢就少左呢一覺, 返屋企又攰d

但係都會半夜要奶架, 一排一排囉, 呢幾晚都有要架, 有時衰到嘈醒埋文文, 又要起多次身開比文文囉

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:09 發表
文 ma 你 2 個都好乖又好湊 , 又易 handle ..... 一支奶到
天光 !!

nic nic 而家係 12:00 先 sleep , 半夜仲會叫奶奶
架 !!
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


大宅

積分: 2205


1376#
發表於 08-10-29 00:20 |只看該作者
我呢幾日都早左要chester入房訓, 希望遲下8:30-9:00就訓啦. 唔係第二日7點起身唔知點算.
原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:15 發表
我都唔知 ..... 好似都有 nap , 不過唔長 ....
2 個鐘度啦 !!

到時唔知點剷佢起身番學 , 佢地要 8:00 出門口架


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1377#
發表於 08-10-29 00:21 |只看該作者
所以我地會帶定d小食去湊文文囉

近排好多人話文文瘦左, 至少塊面

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:11 發表
wayne 都叫有 6:00 dinner , 文文 hungry 唔奇 ....

lunch 之後得 4:00 茶點真係捱唔到啦 .... 佢又甘食得 !!

接放學真係 hungry 架 , 不過又唔多食飯 .... 真激 c

...
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1378#
發表於 08-10-29 00:24 |只看該作者
end up .... 你不如 cook d 有味 rice 比佢啦 ,
蕃茄旦 , 粟米魚甘比佢啦 !!

我 cash 好鐘意呢 d 有汁既飯又易入口麻 , 佢一路甘
為食 .... 一定鐘意食呢 d 好味野既

原文章由 winwin815 於 08-10-29 00:21 發表
所以我地會帶定d小食去湊文文囉

近排好多人話文文瘦左, 至少塊面

[ 本文章最後由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:25 編輯 ]


公爵府

積分: 26018

畀面勳章


1379#
發表於 08-10-29 00:27 |只看該作者
唔關事, 只係佢大個啦, 多多事實, 成日"要爸爸個d", "要bibi個d", 一時又話要坐自己飯椅, 一時又話要坐爸爸張椅

不過亦有可能我煮既唔美味, 落街食d 住家feel茶餐廳, 佢會食得多d, 同埋勁飲湯囉

原文章由 chickenwing2006 於 08-10-29 00:24 發表
end up .... 你不如 cook d 有味 rice 比佢啦 ,
蕃茄旦 , 粟米魚甘比佢啦 !!

我 cash 好鐘意呢 d 有汁既飯又易入口麻 , 佢一路甘
為食 .... 一定鐘意食呢 d 好味野既

...

[ 本文章最後由 winwin815 於 08-10-29 00:28 編輯 ]
歡迎參觀『文。穎之家』
文文小公主Corliss出生於28/9/2006, 重2.99kg, 31/12/2008重13.4kg, 高85cm
小穎小王子Wayne出生於01/11/2007, 重3.5kg, 27/2/2009重11.8kg, 高78m, 頭圍49cm


瑪瑙宮

積分: 142864

好媽媽勳章


1380#
發表於 08-10-29 00:27 |只看該作者
而家無功課都好 d , 再大 d 有功課真係慘 ....

我好怕挑燈夜戰架

原文章由 HoneySu 於 08-10-29 00:20 發表
我呢幾日都早左要chester入房訓, 希望遲下8:30-9:00就訓啦. 唔係第二日7點起身唔知點算.

首頁

尾頁

跳至
Presslogic Logo
Baby Kingdom Logo